چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

رفتار نژادی دانش آموزان

جامع ترین سایت روانشناسی

رفتار نژادی دانش آموزان

۱,۰۵۴ بازديد
طبق یافته‌های تحقیق جدید ، معلمان به احتمال زیاد دانش آموزان سیاه‌پوست را به عنوان " تاریخ " قرار می‌دهند : ۱۵ آوریل ۲۰۱۵ منبع : انجمن برای خلاصه علوم روانی : معلمان احتمالا ً بسته به نژاد student's ، رفتار misbehavior دانش آموزان را متفاوت تعبیر می‌کنند . طبق گفته محققان ، تفاوت‌های نژادی در انضباط مدرسه به طور گسترده شناخته‌شده هستند و دانش آموزان سیاه‌پوست در سراسر ایالات‌متحده بیش از سه برابر همتایان سفید خود هستند که در حال تعلیق یا اخراج شدن هستند .
با توجه به یافته‌های تحقیقات جدید منتشر شده در علوم روانشناسی ، ژورنال انجمن علوم روان‌شناختی : به احتمال زیاد ، معلمان داستانی کامل ، بسته به نژاد student's ، رفتار دانش آموزان را متفاوت تعبیر می‌کنند .

عوامل دخیل ریسک ارتباط ژنتیکی حساس اثرات القا شده پروتون درمانی سرطان دیابت نوع۲ دنباله رو


طبق گفته محققان استنفورد ، تفاوت‌های نژادی در انضباط مدرسه به طور گسترده شناخته‌شده هستند و دانش آموزان سیاه‌پوست در سراسر ایالات‌متحده بیش از سه برابر همتایان سفید خود هستند که معلق یا اخراج می‌شوند .
با این حال ، فرآیندهای روانشناسی که به این تفاوت‌ها کمک می‌کنند مشخص نشده اند - - تا کنون .
پروفسور جنیفر Eberhardt ، استاد روانشناسی استنفورد در یک مصاحبه گفت : " این حقیقت که کودکان سیاه‌پوست به طور نامتناسبی در مدرسه منظم هستند ، فراتر از مناقشه است .
در این مطالعات ، معلمان مدارس ابتدایی و متوسطه جهانی با سوابق تحصیلی ارائه‌شده و دو مورد بدرفتاری توسط یک دانش‌آموز را شرح دادند . در یک مطالعه ، پس از مطالعه در مورد هر گونه تخلفات ، از معلمان در مورد درک آن‌ها از شدت سو رفتار پرسیده شد ، در مورد اینکه آن‌ها چقدر عصبانی خواهند شد ، در مورد اینکه دانش‌آموز چقدر باید مجازات شود ، و اینکه آیا آن‌ها دانش‌آموز را به عنوان یک آشوبگر تلقی می‌کنند یا خیر.
یک مطالعه دیگر نیز پروتکل مشابهی را دنبال کرد و از معلمان پرسیده شد که آیا فکر می‌کنند سو رفتار بخشی از یک الگو است و اینکه آیا آن‌ها می‌توانند خود را تصور کنند که دانش‌آموز را در آینده به حال تعلیق درآورد.
محققان به طور تصادفی نامه‌ای به فایل‌های خود اختصاص دادند و در برخی موارد پیشنهاد کردند که دانش آموزان سیاه‌پوست بودند ( با نامی مانند DeShawn یا Darnell ) و در موارد دیگری که دانش‌آموز سفیدپوست بود ( با نامی مانند گرگ یا جیک ) .
در هر دو مطالعه ، محققان دریافتند که پاسخ‌های کلیشه‌ای نژادی ، پاسخ‌های معلم را نه بعد از تخلفات اولیه ، بلکه تقریبا ً بعد از مرحله دوم نشان می‌دهند . معلمان نسبت به تخلفات دیگری که فکر می‌کردند توسط یک دانش‌آموز سیاه‌پوست به جای یک دانش‌آموز سفیدپوست انجام شده‌است ، احساس ناراحتی بیشتری می‌کردند .
Eberhardt و Okonofua گفتند که در حقیقت ، کلیشه دانش آموزان سیاه‌پوست به عنوان " آشوبگران " باعث می‌شود که معلمان سیاه‌پوست پس از دو فقره قتل ، نسبت به دانش آموزان سفیدپوست از دانش آموزان سفیدپوست درس بگیرند . آن‌ها احتمال بیشتری داشتند که سو رفتار را به عنوان بخشی از یک الگو ببینند و تصور کنند که در آینده آن دانش‌آموز را به حالت تعلیق در می‌آورند .
" ما می‌بینیم که رفتارهای کلیشه‌ای نه تنها می‌توانند برای اجازه دادن به مردم برای تفسیر یک رفتار خاص به تنهایی ، مورد استفاده قرار گیرند ، بلکه رفتارهای کلیشه‌ای می‌توانند حساسیت ما را به الگوهای رفتاری در طول زمان افزایش دهند . Eberhardt گفت : " این حساسیت الگو به ویژه در زمینه مدرسه مرتبط است ."
این نتایج دارای پیامدهایی فراتر از محیط مدرسه نیز می‌باشند .
همانطور که Okonofua گفت ، " اغلب روابط اجتماعی مستلزم برخوردهای مکرر هستند . تعاملات بین افسران پلیس و کارمندان بین کارفرمایان و کارکنان ، بین نگهبانان زندان و زندانیان همگی ممکن است مشمول نوعی اثر escalation کلیشه‌ای باشند که ما در تحقیق خود شناسایی کرده‌ایم ." هر دوی آن‌ها Okonofua و Eberhardt پیشنهاد دادند که مداخلات مفید با معلمان به آن‌ها کمک خواهد کرد تا رفتار دانش آموزان را به عنوان انعطاف‌پذیر تلقی کنند نه به عنوان انعکاسی از یک وضعیت ثابت ، مانند آن یک دردسر .


استرس سخت تر تغییرات ژنتیکی بیماری تغییر تاریخ مغز تصویر پزشکی هسته ای تربیت کودکان چهار ساله و نحوه برخورد با آنها مشاوره کودک و نوجوان ، اهمیت و ضرورت آن



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.