جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

فیبریلاسیون دهلیزی یک نقص ریتم قلب است

۱,۳۸۱ بازديد
نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان داد که کاهش خطر سکته مغزی باعث کاهش ریسک سکته مغزی می‌شود .
اشتراک :
داستان کامل
با توجه به مطالعه‌ای که توسط دکتر ردی ردی , مدیر خدمات آریتمی قلبی برای بیمارستان مونت سینای و سیستم بهداشت کوه سینا انجام شد و به صورت آنلاین منتشر شد و در نشریه مجله کالج کاردیولوژی آمریکا منتشر شد .
فیبریلاسیون دهلیزی , یک نقص ریتم قلب که تقریبا ً شش میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد , بیماران را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهد که می‌تواند هم ناتوان‌کننده و هم پرهزینه باشد . هدف از این مطالعه تعیین اثربخشی سه تیمار فیبریلاسیون دهلیزی , وارفارین و نگهبان بر فیبریلاسیون دهلیزی می‌باشد .

مجله آکادمی پزشکی ابتلا به میگرن با هاله استفاده از ابلیشن افسردگی بیماران سکته قلبی ریسک بستری با استفاده از الکل در بیماران فیبریلاسیون دهلیزی درمان مدیریت شده


ردی ردی گفت : " این دستگاه با توجه به ماهیت خود , در معرض مسائل مربوط به تبعیت از بیمار نیست ; چرا که زمانی این دستگاه کار گذاشته شده , بدون خطر عوارض مرتبط با خون ریزی , به صورت مادام العمر آموزش داده می‌شود . " این امر هم در بهبود نتایج بیمار از طریق کاهش ضربات ناتوان و همچنین کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی , حیاتی است . "
روش‌های مختلفی برای کاهش خطر سکته مغزی در بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی وجود دارد . ~~~ با این حال بسیاری از بیماران به دلیل خونریزی و نیاز به آزمایش خون دو هفته‌ای , نمی‌توانند این داروها را تحمل کنند . در حالیکه این درمان‌ها موثر بوده‌اند , اثربخشی آن‌ها منوط به تبعیت بیمار است , زیرا شکاف‌ها در درمان می‌تواند منجر به سکته شود .
دستگاه نگهبان که در ماه مارس توسط اداره مبارزه با مواد غذایی و مواد مخدر تایید شده‌است , در قلب قرار می‌گیرد تا دستگاه دهلیز چپ را ببندد , یک کیسه کور از بافت قلب که در آن لخته خون شکل می‌گیرد و می‌تواند در جریان خون به مغز حرکت کند و موجب سکته شود . این روش از طریق سیاه‌رگ در پای یک روش تک زمانه , حداقل تهاجمی و مبتنی بر سوند در آزمایشگاه الکتروفیزیولوژی درج می‌شود .
محققان از یک مدل مارکوف که از دیدگاه مراکز مدیکر و مدیکید ( cms ) ساخته شده‌است, استفاده کرده‌اند . ~~~ این مدل دارای افق طول عمر است که برای ارزیابی اثربخشی این سه استراتژی استفاده شده‌است. اثربخشی هزینه سالانه ارزیابی شد تا مشخص شود که آیا یک افق زمانی قابل‌مشاهده وجود دارد که گزینه‌های درمان به سطوح قابل‌قبول اثربخشی هزینه رسیده‌اند .
محققان دریافتند :
روش بررسی : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۴۰ بیمار مبتلا به سکته مغزی انجام شد .
این وسیله به صورت غالب ( موثرتر و کم‌هزینه‌تر ) برای وارفارین در طول پنج سال و غالب در پنج سال , با صرفه‌جویی در هزینه تولید می‌شود .
دستگاه نگهبانی که توسط علمی بوستون ساخته شده‌است در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مورد تایید قرار گرفته‌است . متخصصین کوه سینا اولین کسانی بودند که از این دستگاه در شرق آمریکا استفاده کردند .

افراد پولکی معتمد نیستند خطر مرگ زود دیابتی ها مطالعات ماهی استوایی شواهد مشاوره و روانشناسی کودک 4 ساله معایب ازدواج دانشجویی را باید جدی بگیریم


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.