پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بیماران

جامع ترین سایت روانشناسی

بیماران

۱,۰۰۸ بازديد
" تفاوت در آن‌ها در برابر آن‌ها بسیار متفاوت بود . cm بود . در حالی که بیماران مبتلا به بیماری‌های عصبی مزمن , سکته مغزی, صرع , اسکلروز متعدد , آلزایمر , als و پارکینسون به طور منفی با کیفیت زندگی بیماران مبتلا به پارکینسون همبستگی منفی داشتند ( p < 0.05 ) . " ما نه تنها از میزان بدنامی تجربه‌شده توسط افراد مبتلا به میگرن , بلکه به میزان کمی که می‌توانیم با ناتوانی و کیفیت زندگی توضیح دهیم , شگفت‌زده شدیم .
دیوید تته , رئیس سازمان بهداشت جهانی, گفت : " درک تاثیر میگرن بر کیفیت زندگی بیماران مهم است زیرا درک تاثیرات پزشکی و فیزیولوژیکی آن است . " امید ما این است که این کار در نهایت به توسعه استراتژی‌های بهداشت عمومی برای مبارزه با اثرات بدنامی میگرن کمک کند . "
دکتر پارک موافق است و امیدوار است که با درک این که چه چیزی اثر بدنامی را تحریک می‌کند, و شاید چیزی که از افراد خاصی محافظت می‌کند , ما می‌توانیم زندگی افراد مبتلا به میگرن را بهبود بخشیم . برای دور کردن تصویری که ما در نهایت باید درک کنیم, نه تنها از دیدگاه بیمار بلکه نگرش خانواده‌ها , کارفرمایان و آشنایان که افراد را مبتلا به میگرن می‌کنند , دور کردن تصویر و به منظور تدبیر موثرتر استراتژی‌های بهداشت عمومی .
تجربیات نامطلوب دوران کودکی با سردرد مکرر در بزرگسالان
منبع :
جامعه سردرد آمریکا
خلاصه :
به گفته دانشمندان , کودکانی که بدرفتاری مانند جنسی , جسمی و جنسی را تجربه می‌کنند , بیشتر دچار سردردهای مکرر از جمله میگرن مزمن هستند .
کودکانی که سو رفتار مانند رفتار عاطفی , فیزیکی و جنسی را تجربه می‌کنند , بیشتر دچار سردردهای مکرر می‌شوند , از جمله میگرن مزمن , به عنوان بزرگ‌سال , می‌گویند دانشمندان داده‌ها را در جلسه علمی سالانه انجمن سردرد آمریکا در لس‌آنجلس ارائه می‌دهند .
با استفاده از داده‌های حاصل از تجارب نامطلوب دوران کودکی ( ace ) در برنامه سلامت کایزر در سن دیگو , گرتچن e . ( md ), md , از دانشگاه کالج پزشکی تولدو , و تیم او دریافتند که تعداد آس یک رابطه درجه‌بندی با احتمال تجربه سردردهای مکرر نشان می‌دهد . این مطالعه توسط مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری انجام شد .
ما به ۸ آس - - عاطفی , فیزیکی یا جنسی , شاهد خشونت خانگی , رشد در خانه , داشتن اعضای خانواده که زندانی بودند یا سو استفاده از مواد مخدر و تجربه جدایی والدین یا طلاق داشتند , نگاه کردیم . او گفت : " " هر آس , احتمال سردرد مکرر را افزایش داد , و با افزایش تعداد آس , خطر سردرد مکرر افزایش یافت . این رابطه " پاسخ " نشان می‌دهد که آس می‌تواند به توسعه و فراوانی سردردهای شدید بعد از زندگی کمک کند . "
دیوید تته , رئیس اداره مبارزه با میگرن , گفت : " مطالعات قبلی بدرفتاری با کودکان را با سردردهای مکرر و میگرن مرتبط دانسته‌اند . " مبانی بیولوژیکی این رابطه باید هدف تحقیقات آینده باشد و پزشکان باید از این رابطه مهم آگاه باشند تا استراتژی‌های مدیریتی مناسب را تسهیل کنند . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.