جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

کاشت

جامع ترین سایت روانشناسی

کاشت

۹۹۱ بازديد
" پیشرفت‌ها در neuroengineering باعث ایجاد تجهیزات قابل کاشت در نسل اول برای درمان صرع شده‌است . با این حال ، بهبود کارآیی درمانی مورد نیاز است . گریگوری Worrell ، پزشک ، دکترای پزشکی ، مهندسی پزشکی و فیزیولوژی در کلینیک مایو می‌گوید : " پیشرفت‌های محاسباتی فراهم کردن دقیق‌تر شناسایی و پیش‌بینی برای بهبود درمان آماده هستند " ، مدل اشتراک گذاری داده‌ها و الگوریتم‌ها برای تولید تحقیقات reproducible حیاتی است و به سرعت به علم سرعت می‌بخشد . رقابت‌های Crowd یک گام مهم در ساخت این دستگاه‌ها هستند ."
" تقریبا ً یک نفر در بیست و شش نفر مبتلا به صرع در سراسر جهان است ، و تقریبا ً یک سوم از این افراد دچار حمله‌های مداوم هستند که به اندازه کافی با دارو یا درمان‌های دیگر درمان نمی‌شوند . دستگاه‌های پزشکی جدید برای جلوگیری از توقیف ، در حال توسعه هستند که می‌تواند از الگوریتم و استراتژی‌های مورد استفاده در کشف و چالش‌های پیش‌بینی استفاده کند . ادموند تالی ، مدرک دکترا ، مدیر برنامه NINDS می‌گوید : " این رقابت‌ها یک رویکرد جدید اتخاذ می‌کنند که تخصص جوامع خارج از مغز و مغز را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این روشی است که می‌توان از آن برای درک و درمان اختلالات فراتر از صرع استفاده کرد ."
تعداد کمی از عملیات برای صرع برخلاف ایمنی ، اثربخشی
مبدا :
دانشگاه گوتنبرگ
خلاصه :
انجام عمل صرع ، یک روش ایمن ، موثر و کم‌هزینه است . با این حال ، چند تن از سوئدی‌ها این عملیات را دارند و آن‌هایی که علاقه‌مند هستند ممکن است مجبور شوند مدت طولانی منتظر مشاوره presurgical باشند .
مطالعه‌ای در آکادمی Sahlgrenska نشان داده‌است که جراحی صرع ، یک روش ایمن ، موثر و کم‌هزینه است . با این حال ، چند تن از سوئدی‌ها این عملیات را دارند و آن‌هایی که علاقه‌مند هستند ممکن است مجبور شوند مدت طولانی منتظر مشاوره presurgical باشند .
مطالعه در آکادمی Sahlgrenska ، دانشگاه گوتنبرگ ، بر پایه ثبت بیماری صرع در سوئد بود ، که شامل همه موارد از سال ۱۹۹۰ است . محققان ، داده‌ها را برای ۸۶۵ بیمار که در ۶ درمانگاه جراحی صرع از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۰ کار می‌کردند ، مورد بررسی قرار دادند .
هدف جراحی این است که فرد مبتلا به صرع شدید عاری از صرع باشد یا فرکانس آن‌ها را به نقطه‌ای کاهش دهد که ( ها ) می‌تواند از کیفیت بهتر زندگی لذت ببرد .
گرایش Downward
تنها ۳ درصد ( ۲۵ ) بیماران متحمل مشکلات پایداری شدند . یک مقایسه با مطالعه قبلی نشان داد که نرخ پیچیدگی به سمت پایین متمایل شده‌است .
مطالعه گوتنبرگ یکی از چندین نمونه است که ایمنی و اثربخشی جراحی صرع را نشان داده‌است . مطالعه طولانی مدتی که در سال ۲۰۱۳ بر پایه ثبت جراحی صرع در سوئد انجام شد ، نشان داد که بیش از ۶۰ درصد بزرگسالان بعد از جراحی ، ۵ تا ۱۰ سال پس از جراحی ، آزاد بودند .
صف انتظار ۲۰ سال
علی‌رغم داده‌های دلگرم‌کننده ، تنها ۵۰ تا ۶۰ روش در هر سال در سوئد اجرا می‌شود . مطالعات نشان می‌دهد که به طور متوسط ۲۰ سال طول می‌کشد تا بیمار مبتلا به صرع مقاوم در برابر درمان به مشاوره presurgical ارجاع داده شود .
یوهان Bjellvi ، محققی در آکادمی Sahlgrenska می‌گوید : " یک دلیل ممکن برای این کار این است که پزشکان به اشتباه معتقدند که جراحی یک روش ریسک بالا است .
مشکل دیگر این است که بسیاری از بیماران حتی نمی‌دانند که جراحی یک گزینه است .
افزایش آگاهی
تیم جراحی صرع Gothenburg گوتنبرگ در یک پروژه اتحادیه اروپا برای افزایش آگاهی و افزایش در دسترس بودن این روندها در سراسر اروپا شرکت می‌کند . یک هدف ، توسعه یک سیستم طبقه‌بندی جدید برای پیچیدگی‌های عمل صرع است .
دکتر Bjellvi می‌گوید : " اگر قرار است ریسک عملیاتی را به حداقل برسانیم ، اثرات منفی بالقوه باید در یک روش یک‌سان توضیح داده شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.