جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

کنترل علائم بیماران فیبریلاسیون دهلیزی

۱,۳۲۷ بازديد
براساس تحقیقات جدید ، بیمارانی با فیبریلاسیون دهلیزی ( AFib ) که به منظور کنترل علایم بیماری خود به آن‌ها داده می‌شود ، خطر مرگ را در پی دارند ، چه در مقایسه با بیمارانی که دارو مصرف نمی‌کنند ، و این خطر با سطوح بالاتر of در جریان خون افزایش می‌یابد .
اشتراک :

داستان کامل
براساس تحقیقات ارائه‌شده در کالج آمریکایی of و ششمین جلسه علمی سالانه ، بیمارانی با فیبریلاسیون دهلیزی ( AFib ) که برای کنترل علایم بیماری خود به digoxin داده می‌شوند ، در مقایسه با بیمارانی که دارو مصرف نمی‌کنند و این خطر با سطوح بالاتر digoxin در جریان خون افزایش می‌یابد ، این خطر افزایش می‌یابد .

ایجاد لخته خونی با ضربان نامنظم قلب ضربان آریتمی قلب تسریع تشخیص بیماری کودکان مشکلات ورزشکاران پس از بروز جراحت سر نوع و میزان حذف عامل رفتار های خوب موجب رسیدن به هدف


ریسک فزاینده مرگ از هر علت - نقطه پایانی اولیه - در هر دو بیمار و بدون شکست قلبی که در digoxin آغاز شد یافت شد . محققان گزارش می‌دهند که این مطالعه یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین تجزیه و تحلیل‌های جامع در مورد ریسک استفاده از digoxin در بیمارانی است که AFib تا به امروز انجام شده‌اند .
دکتر رناتو لوپز ، استاد پزشکی در بخش پزشکی دانشگاه دوک و نویسنده این مطالعه ، گفت : " براساس مطالعه ما ، digoxin باید در بیمارانی با AFib اجتناب شود ، به ویژه اگر این علائم با درمان‌های دیگر درمان شوند . بنابراین ، براساس یافته‌های ما ، اجتناب از digoxin در بیماران با AFib - - صرف‌نظر از حضور شکست قلب - - به نظر می‌رسد که رویکرد درستی باشد ."
AFib ، نوعی اختلال ضربان قلب که باعث می‌شود اتاق‌های فوقانی heart's نامنظم شوند و می‌توانند منجر به شکل‌گیری لخته خون و سکته شوند ، حدود ۹ درصد از افراد بالای ۶۵ سال در آمریکا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند . لوپز گفت که حدود ۳۰ درصد از بیماران مبتلا به این بیماری در سراسر جهان digoxin را در دست می‌گیرند . این دارو یکی از قدیمی‌ترین داروهایی است که در کاردیولوژی به کار می‌رود و بسیار ارزان است . او گفت که با این وجود ، امنیت آن برای بیماران با AFib تحت موشکافی قرار گرفته‌است .
او گفت : " تعدادی از نشریات اخیرا ً از امنیت این دارو سوال کرده‌اند و تحلیل‌های مختلفی که به سوالات مختلف نگاه می‌کنند نتایج متضادی را نشان داده‌اند . لوپز گفت : " هیچ داده‌های تصادفی برای ارزیابی اثربخشی و ایمنی of در بیماران مبتلا به AFib وجود ندارد ."
لوپز و همکارانش به منظور یافتن پاسخ قطعی درباره ایمنی digoxin's ، داده‌های جمع‌آوری‌شده در دادگاه aristotle را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند که در مقایسه با warfarin با warfarin برای جلوگیری از لخته‌های خونی ، سکته و مرگ در بیماران با AFib مقایسه شد . از میان ۱۸، ۲۰۱ بیمار ثبت‌نام‌شده در aristotle ، ۱۷، ۸۹۷ اطلاعات موجود در مورد وضعیت شکست قلب و استفاده از digoxin در طول محاکمه را داشت . از بین این بیماران ، ۵، ۸۲۴ در ابتدای محاکمه در digoxin بودند ؛ ۴، ۴۳۴ از این شرکت کنندگان سطح خونشان از digoxin اندازه‌گیری شده در سطح پایه برخوردار بودند . در مجموع ۶، ۶۹۳ بیمار در زمان ثبت‌نام در دادگاه دچار شکست قلبی شدند .
محققان برای جبران خسارت بیمارانی که بطور تصادفی برای استفاده digoxin تعیین نشده اند، یک تکنیک آماری را انجام دادند - - یک تکنیک آماری که تلاش می‌کند اثر رفتاری را با حسابداری عوامل ، یا متغیرهای کمی ، که بین بیماران درمان‌شده و درمان شده متفاوت است را تخمین بزند . در این مورد ، این عوامل شامل مشخصات آماری بیماران ، سابقه پزشکی ، اندازه‌گیری عملکرد اعضای بدن و دیگر داروهای مورد استفاده ، از جمله عوامل antiarrhythmic ، منطقه جهان ، وضعیت نارسایی قلبی ؛ و نشانگرهای زیستی در خون که می‌توانند به پیش‌بینی خطر مرگ کمک کنند . هر بیمار taking با سه بیمار تحت کنترل از aristotle که دارو مصرف نکرده بودند، مقایسه شد .

سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری فیبریلاسیون دهلیزی یک نقص ریتم قلب است درمان مدیریت شده افراد پولکی معتمد نیستند هوش و خلاقیت مدیریت


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.