شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

درمان مدیریت شده

جامع ترین سایت روانشناسی

درمان مدیریت شده

۱,۰۰۵ بازديد
کارایی و امنیت درمان warfarin تحت مدیریت خوب در بیماران با فیبریلاسیون دهلیزی ، کانون تحقیقات اخیر بوده‌است . فیبریلاسیون دهلیزی یک عامل ریسک مستقل قوی برای سکته ischemic است .

داستان کامل
دکتر فردریک Bjorck ، رئیس دانشگاه Umea ، Umea ، سوئد و همکارانش ، در مطالعه‌ای که آنلاین توسط JAMA قلب ، Umea ، سوئد و همکارانش ، کارآمدی و امنیت درمان well مدیریت‌شده در بیماران با فیبریلاسیون دهلیزی را مورد ارزیابی قرار دادند.
فیبریلاسیون دهلیزی ( AF ) یک عامل ریسک مستقل قوی برای سکته ischemic است . antagonist ویتامین K ( مثل warfarin ) ، خطر سکته را تا ۶۴ درصد کاهش می‌دهد و مرگ و میر مادران را تا ۲۶ درصد کاهش می‌دهد . با این حال ، warfarin خطر ابتلا به خونریزی را به همراه دارد و intracranial بیش‌ترین تاثیر را دارد . یک جایگزین warfarin برای پیش‌گیری از سکته در AF یک آنتی - شفاهی مخالف ویتامین K است . برای این مطالعه ، محققان اطلاعات مربوط به ثبت سوئد و مجموعا ً ۴۰، ۴۴۹ بیمار را به خاطر to AF که تا زمان توقف درمان ، مرگ و یا پایان مطالعه مورد نظارت قرار گرفتند ، در بر گرفتند .
محققان دریافتند که میزان سالانه مرگ و میر ناشی از مرگ ۲.۱۹ درصد بوده‌است و به علت خونریزی شدید , 0.44 درصد بوده‌است. بیمارانی که آسپرین عمده‌ای از any درصد و thromboembolism ( clot خون ) در حدود ۴.۹ درصد داشتند , و افراد مبتلا به نارسایی کلیوی در معرض خطر شدید خونریزی intracranial قرار داشتند , و یک زمان فردی در محدوده درمانی ( iTTR ) کم‌تر از ۷۰ درصد یا یک نسبت نرمال شده بین‌المللی ( INR ) بود . The یک شاخص قوی از احتمال رخداد هر دو رویداد خونریزی و خونریزی است و باید در ۷۰ درصد یا بیشتر نگهداری شود ."

شیزوفرنی و آواتار درمان با مشاوره آسیب مغزی نابینایان درمان با نرم افزار فیبریلاسیون دهلیزی افراد پولکی معتمد نیستند


نویسندگان می‌نویسند : " درمان warfarin مدیریت‌شده ، جایگزین معتبری در بیماران با AF است که نیازمند درمان‌های anticoagulant هستند و نرخ نسبتا ً کمی پیچیدگی و مرگ و میر ناشی از آن‌ها پایین است ."
دکتر Noseworthy می‌گوید : " با این حال ، این یافته‌ها به من کمک خواهند کرد تا بیماران خود را درمان کنم و امیدوارم که به همکارانم کمک کنم ."
" این مجموعه داده‌ها بسیار بزرگ بودند و نشان می‌دادند که کاربران apixaban حوادث خونریزی کمتری دارند ؛ در حالی که، احتمال خونریزی جدی‌تر را نسبت به دو مورد دیگر دارد . او می‌گوید : " به نظر می‌رسد که Apixaban نتایج بهتری نسبت به warfarin دارد . "
دکتر Noseworthy بدون توجه به آنچه خوب به نظر می‌رسد ، بیماران را به یاد می‌آورد : " بدون حرف زدن با پزشک خود ، هرگز تجویز دارو را متوقف نکنید ."
علاوه بر Drs. و Drs. ، تیم‌های تحقیقاتی شامل : * آبراهام لینکلن ، دکتر لیندزی Sangaralingham ، رابرت McBane ، دکتر * شاه ، دکترا
همه اعضای تیم از کلینیک مایو هستند .
M. Bellolio ، استاد هم‌کار انجمن قلب آمریکا ، نیز یکی از نویسندگان این مطالعه بود . محدودیت این مطالعه این بود که محققان نمی‌توانستند مجموعه فیبریلاسیون دهلیزی را از قبیل ماندگار یا دائمی تشخیص دهند . همچنین ممکن است برخی موارد فیبریلاسیون دهلیزی در میان افرادی که هیچ علامتی بروز نداده اند ، از دست داده شود . در یک مطالعه مرتبط به رهبری مایو Clinic's Xiaoxi Yao ، ، تیم تحقیق نشان داد که تفاوت‌هایی بین هر یک از سه NOACs و warfarin وجود دارد .

خطر مرگ زود دیابتی ها مطالعات ماهی استوایی شواهد وقتی نکته هایی در مورد ارگاسم در زنان ملاک های انتخاب همسر برای ازدواج مناسب


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.