پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

خطر مرگ زود دیابتی ها

جامع ترین سایت روانشناسی

خطر مرگ زود دیابتی ها

۱,۰۰۰ بازديد
افراد مبتلا به دیابت در حدود دو برابر خطر مرگ زودرس را به عنوان افرادی که مبتلا به دیابت هستند ، دو برابر کرده‌اند . تحقیقات همچنین نشان داده‌اند که در حدود دو برابر شانس رنج از افسردگی را دارند که خطر مرگ و میر آن‌ها را افزایش می‌دهد .
مطالعه جدید UCLA - رهبری که در مجله جامعه Geriatrics آمریکا منتشر شد ، نشان داد که در میان بزرگسالان ۶۵ سال و مسن‌تر با دیابت ، افسردگی با شانس بسیار بیشتری برای مرگ زودرس در مقایسه با افرادی که دچار افسردگی نمی‌شوند ، مرتبط است .
محققان پیشنهاد می‌کنند که نرخ بالای مرگ و میر در میان افراد مبتلا به افسردگی می‌تواند از این واقعیت ناشی شود که افراد افسرده به احتمال کمتری نسبت به همتایان non خود نسبت به داروهای تجویز شده خود ، رژیم غذایی ، ورزش و نظارت بر خود گلوکز تمرکز دارند .
لیندسی Kimbro ، مدیر پروژه بخش پزشکی داخلی و خدمات بهداشتی دانشگاه دیوید گفن در UCLA ، و نویسنده lead .، گفت که ارتباط بین افسردگی و مرگ و میر در میان افراد مبتلا به دیابت موضوع بسیاری از مطالعات دیگر بوده‌است ، اما این اولین مورد برای مقایسه پدیده ۶۵ سال و بالاتر از نحوه تاثیر آن بر افراد جوان است .

مطالعه ژن کاندید برنامه آموزشی جدید مطالعه ۱۸ ماهه آسیب طناب نخائی سلول بنیادی پارکینسون مطالعات ماهی استوایی


به هر شرکت‌کننده یک بررسی پایه داده شد و برای یک نظرسنجی بعدی شش تا هفت سال بعد از مصاحبه اولیه تماس گرفته شد .
او گفت : " ما دریافتیم که افسردگی عمدتا ً ریسک مرگ و میر در میان افراد مسن‌تر با دیابت را افزایش می‌دهد ، اگرچه افسردگی یک مشکل بالینی مهم برای افراد تمام سنین است ، اما افسردگی در گروه سنی منجر به افزایش میزان مرگ و میر در شش تا هفت سال بعد می‌شود ."
تعداد قابل‌توجهی از گزارش‌ها قبلی دیابت و افسردگی را با ریسک فزاینده برای مرگ زودرس مرتبط دانسته‌اند ، اما Kimbro گفت که اکنون به نظر می‌رسد که این نتایج تحت‌تاثیر تمرکز بر روی بیماران مسن قرار گرفته‌اند .
محققان اطلاعات مربوط به ۳، ۳۴۱ نفر از افراد مبتلا به دیابت را مورد بررسی قرار دادند . داده‌های آن‌ها برگرفته از تحقیقات کتبی تبدیل به اقدام برای دیابت بود ، مطالعه‌ای که مطالبات بیمه‌ای سلامت ، بررسی نمودار پزشکی ، و مصاحبه‌های تلفنی از ۱۰ برنامه بهداشتی در هشت ایالت را جمع‌آوری کرد .
تیم رهبری UCLA اطلاعاتی را برای بیماران ۶۵ سال و مسن‌تر ( ۱، ۴۰۲ نفر ) و کسانی که ۱۸ تا ۶۴ ساله بودند مورد بررسی قرار دادند و خطر مرگ و میر را به عنوان تعداد روزه‌ای تا زمان مرگ از زمان مصاحبه ارزیابی کردند . محققان بر سن ، جنسیت ، نژاد و نژاد ، درآمد و هم‌زیستی مانند بیماری‌های قلبی و کلیه مرتبط با دیابت نظارت داشتند .
همانطور که در مطالعات قبلی ، نتایج نشان داد که خطر مرگ زودهنگام در میان افراد افسرده مبتلا به دیابت ۴۹ درصد بیشتر از افسردگی است . با این حال ، این همبستگی حتی در میان بزرگسالان مسن‌تر نشان داده شد : محققان در بین افراد ۶۵ ساله و مسن‌تر نسبت به افراد افسرده مبتلا به دیابت در این گروه سنی ۷۸ درصد افزایش مرگ و میر را در میان افراد مسن پیدا کرده‌اند . برای شرکت کنندگان جوان‌تر با دیابت ، تاثیر افسردگی بر روی ریسک آن‌ها برای مرگ زودهنگام از لحاظ آماری معنی‌دار نبود .
دکتر کارول mangione ، یکی از نویسندگان این مطالعه که the Geffen Barbara ای را در دست دارد ، گفت : " یافته‌های ما اهمیت غربالگری برای افسردگی را در بین بزرگسالان مسن‌تر با دیابت و تشویق درمان برای کسانی که مثبت هستند ، نشان می‌دهد . " لوی ، دکتر و جرالد اس . لوی ، دکتر ، صندلی اعطا شده .
این مطالعه دارای چند نقطه‌ضعف بود : محققان قادر به کنترل انواع غیر دارویی درمان افسردگی مانند درمان و مشاوره نبودند .


شواهد وقتی عارضه حدود روانشناسی شوهر چیست ؟ مشکلات ازدواج دانشجویی و تشکیل خانواده


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.