شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

وقتی

جامع ترین سایت روانشناسی

وقتی

۱,۱۲۲ بازديد
دانشمندان این تغییرات را در چشم انسان ، غیر - ، با دوربین مادون‌قرمز و بدون نیاز به dyes یا اسکنرهای MRI کشف کردند . پشت چشم به صورت اپتیکی برای نوع جدیدی از تکنولوژی در دسترس است ( آنژیوگرافی آنژیوگرافی ) که می‌تواند تغییرات مویرگ‌ها را به طور مفصل و با وضوح بی‌نظیر تعیین کند ، و باعث ایجاد یک آینه ایده‌آل برای آنچه در مغز رخ می‌دهد ، شود .
دکتر امانی فوزی ، استاد of در دانشکده پزشکی University University و پزشک Medicine Northwestern ، گفت : " پس از اینکه نتایج ما تایید شد ، این رویکرد می‌تواند به طور بالقوه یک نوع اضافی از biomarker را برای شناسایی افراد در معرض خطر بالای پیشروی به Alzheimer's فراهم کند .
"Fawzi " ، " سایرس " ، " سایرس " و "لی Jampol " ( Ophthalmology of ) افزود : " اگر آن‌ها قبل از آسیب مغزی گسترده و کاهش شناختی آغاز شوند ، Therapies برای Alzheimer's موثرتر هستند . "
این مطالعه در ۲ آوریل در PLOS یک منتشر شد .
It's مشهور است که بیماران مبتلا به Alzheimer's ، جریان خون شبکیه و چگالی کشتی را کاهش داده‌اند اما مشخص نشده است که آیا این تغییرات در افراد با Alzheimer's اولیه یا اختلال شناختی خفیف وجود دارند که خطر بالاتری برای پیشرفت به زوال عقل دارند .
آزمایش‌ها Multicenter را می‌توان با استفاده از این فن‌آوری ساده در کلینیک‌های اسدآباد به اجرا درآورد . ساندرا Weintraub ، یکی از نویسندگان و پروفسور عصب‌شناسی و استاد عصب‌شناسی و علوم رفتاری در فینبرگ گفت که داده‌های بزرگ‌تر برای معتبر کردن نشانگر و نیز یافتن بهترین الگوریتم و ترکیبی از آزمایش‌ها که افراد دارای ریسک بالا را شناسایی خواهند کرد ، مهم خواهد بود .
Weintraub و تیم او در مرکز Mesulam Northwestern برای عصب‌شناسی شناختی و بیماری Alzheimer's ۳۲ شرکت‌کننده را استخدام کردند که تست شناختی با نوع forgetful از اختلال شناختی ، و سن - ، جنسیت و نژاد - را با افرادی که به عنوان شناختی برای سن خود مورد آزمایش قرار گرفتند تطبیق دادند . همه افراد از آنژیوگرافی استفاده کردند و از آنژیوگرافی استفاده کردند. داده‌ها برای شناسایی این که آیا مویرگ‌های خونی در پشت چشم بین دو گروه فرد متفاوت بودند ، تحلیل شدند .
اکنون تیم امیدوار است که این یافته‌ها را با سایر انواع more ( بلکه more ) انواع biomarkers زیستی و همچنین بررسی تغییرات طولی در پارامترهای چشم در این موضوعات مرتبط سازد .
فوزی گفت : " در حالت ایده‌آل ، یافته‌های شبکیه‌ای به خوبی با دیگر نشانگرهای زیستی مغز ارتباط دارد .
Other Northwestern ، Stephanie Zhang ، Nina Marie ، Sahej Samra ، Sahej Samra و Mallory R هستند . وارد .
این تحقیق توسط انجمن بین‌المللی پیش‌گیری از نابینایی و موسسات ملی بهداشت و سلامت DP۳DK۱۰۸۲۴۸ و NIA - پشتیبانی شد .
زمان نمایش - - حتی قبل از خوابیدن - - تاثیر کمی بر سلامت نوجوان دارد - -
تاریخ :
۵ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
انجمن علوم روانی
خلاصه :
اطلاعات بیش از ۱۷، ۰۰۰ نوجوان نشان‌دهنده رابطه بین زمان نمایش و سلامت در میان نوجوانان است . این مطالعه در مورد این ایده که به طور گسترده پذیرفته شده‌است شک دارد که صرف زمان به صورت آنلاین ، بازی ، یا تماشای تلویزیون ، به خصوص قبل از وقت خواب ، می‌تواند به سلامت روانی و روانی جوانان آسیب برساند.
منبع سایت
جایگزین مغز عاطفه شاهرگ نمونه عارضه حدود استادیار بازدید مشاغل مشکلات زندگی مشترک چیست ؟ مزایا و معایب ازدواج با همکلاسی چیست ؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.