چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

استادیار

جامع ترین سایت روانشناسی

استادیار

۱,۰۴۶ بازديد
این یافته‌ها به طور خلاصه :
دانشجویان سال اول که به ارزش و از زمان تنهایی خود لذت می‌بردند ، به نظر می‌رسید که سلامت روانی بیشتری را نشان می‌دهند .
تنها زمان می‌تواند برای جدا کردن فرد از فشارهای اجتماعی و بازگشت به ارزش‌ها و علایق خود مفید باشد ، که به نوبه خود اجازه تنظیم رفتار بهتری را می‌دهد ( با حس بیشتر خودمختاری ، انتخاب و خود - تطابق )
ارتباط بین انگیزه انتخاب آزادانه برای تنهایی و سلامت روانی برای کسانی که احساس می‌کنند به کالج تعلق دارند ، قوی‌تر است .
یافته‌ها در دو نمونه مستقل از دانشجویان سال اول - یکی در یک دانشگاه خصوصی در ایالات‌متحده و یک دانشگاه دولتی در کانادا برگزار شد.
والدین در شکل دادن توانایی children's برای تنها بودن با اجازه دادن به زمان برای بازی مستقل ، نقش ایفا می‌کنند .
این مطالعه شواهد تجربی برای تیوری تدوین‌شده توسط پزشک اطفال انگلیسی و psychoanalyst Donald وینیکات در دهه ۱۹۵۰ را فراهم می‌کند .
محققان امیدوارند که آن‌ها به عنوان یک دانش‌آموز سال اول به عنوان یک دانش‌آموز سال اول شناخته شوند ؟
نگوین گفت : " کاش می‌دانستم که کم‌تر نگران بودم . " او اشاره می‌کند که انتقال به کالج می‌تواند با فشار برای معاشرت و ایجاد دوستان جدید دشوار باشد . با این حال ، بسیار مهم است که در نظر بگیرید که تنها زمان نیز ارزشمند است .
نگوین گفت : " گاهی اوقات ما نیاز به زمان برای استراحت داریم ، بنابراین زمان برای آن هم خوب است . "
تنها بودن تنها شما را فردی تنها و منزوی نمی‌کند که وقتی اولین بار به کالج وارد می‌شوید ، ذهن خود را درونی می‌کنید - به خصوص زمانی که فکر می‌کنید همه اطرافیان شما اجتماعی هستند . تنهایی یک تجربه شخصی برای همه است ، بنابراین زمان آن است که اگر می‌خواهید ، انتخاب کنید ، و فقط راه‌های مختلف را امتحان کنید تا این تجربه برای شما یک تجربه معنی‌دار و لذت بخش باشد ."
همدلی و هم‌کاری با دست
تاریخ :
۹ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه پنسیلوانیا
خلاصه :
با وجود برخی اوقات غرایز خودخواهانه ، هم‌کاری فراوانی در جوامع انسانی وجود دارد. با استفاده از مدل‌های ریاضی برای کشف این ویژگی پیچیده رفتار اجتماعی ، یک تیم نشان می‌دهد که عمل گرفتن یک دیدگاه دیگر - - شکلی از همدلی - - از تداوم هم‌کاری و نوع‌دوستی پشتیبانی می‌کند .
بخش بزرگی از چیزی که ما را انسان می‌سازد : ما با هم هم‌کاری می‌کنیم . اما انسان‌ها فرشته‌ها را می‌کشند . بسیاری از ما به احتمال زیاد به فردی کمک می‌کنیم که ما را خوب در نظر بگیریم تا فردی که ما یک ضرب را در نظر می‌گیریم .
اینکه ما چگونه این ارزیابی‌های اخلاقی را از دیگران شکل می‌دهیم ، کاره‌ای زیادی با هنجارهای فرهنگی و اجتماعی ، و همچنین توانایی ما برای همدلی ، تا حدی که می‌توانیم از دیدگاه یک فرد دیگر انجام دهیم ، داریم .
در یک تجزیه و تحلیل جدید ، محققان دانشگاه پنسیلوانیا هم‌کاری با یک رویکرد تکاملی را بررسی می‌کنند . با استفاده از مدل‌های برگرفته از نظریه بازی ، آن‌ها نشان می‌دهند که توانایی همدلی ، هم‌کاری را تقویت می‌کند . این مدل‌ها همچنین نشان می‌دهند که میزانی که همدلی ترویج هم‌کاری را ترویج می‌کند به یک سیستم society's داده‌شده برای ارزیابی اخلاقی بستگی دارد .
plotkin می‌گوید : " نه تنها ظرفیت بلکه تمایل به در نظر گرفتن یک دیدگاه else's در هنگام شکل‌گیری قضاوت اخلاقی منجر به ترویج هم‌کاری می‌شود . "
علاوه بر این ، تحلیل group's به یک نتیجه‌گیری دلگرم‌کننده اشاره دارد . همه چیز دیگر برابر است ، همدلی تمایل به گسترش در تمام جمعیت تحت بیش‌ترین حالات دارد .
ما پرسیدیم : آیا همدلی می‌تواند تکامل پیدا کند ؟ ' Radzvilavicius ، نویسنده اصلی study's و یک محقق postdoctoral که با plotkin کار می‌کند ، توضیح می‌دهد : " اگر افراد شروع به کپی کردن روش همدلی با یکدیگر کنند ، چه اتفاقی می‌افتد ؟ و ما شاهد افزایش همدلی در میان مردم هستیم."
plotkin و Radzvilavicius در تالیف study ، امروز در eLife ، با الکساندر استوارت ، استادیار دانشگاه هوستون ، منتشر شدند .
منبع سایت
آسیب دیده انباشته احیا تعصب سرب بازدید مشاغل مطالعهه حرفه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.