سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

حرفه

جامع ترین سایت روانشناسی

حرفه

۱,۱۰۴ بازديد
برای دانشجویان مشغول پزشکی , مطالعه دو ساعته می‌تواند به همان اندازه مفید باشد
کلاس دو ساعته در ذهن آگاهی به عنوان یک دوره همه‌جانبه ۸ هفته‌ای استراحت می‌کند.
تاریخ :
آوریل ۲۰۰۹
منبع :
دانشگاه
خلاصه :
برای دانش آموزانی که به موقع خرد می‌شوند , یک کلاس مقدماتی دو ساعته بر ذهن آگاهی می‌تواند به همان اندازه برای کاهش استرس و افسردگی باشد .
برای دانش آموزانی که به موقع خرد می‌شوند , کلاس مقدماتی دو ساعته بر روی ذهن آگاهی می‌تواند به همان اندازه برای کاهش استرس و افسردگی باشد .
این مطالعه که توسط محققان در دانشکده پزشکی رابرت وود جانسون انجام شد در مجله علوم پزشکی ژورنال منتشر شده‌است . محققان می‌گویند بسیاری از دانشجویان پزشکی دوست دارند از مدیتیشن استفاده کنند تا از تحلیل رفتگی اجتناب کنند و مراقبت‌های پزشکی بهتری ارائه دهند , اما از چشم‌انداز ایجاد زمان برای یک روش مدیتیشن روزانه دلسرد می‌شوند .
جان شاپیرو نویسنده پیشتاز , یک نامزد md در دانشکده پزشکی رابرت وود جانسون گفت : " چیزی که ما پیدا کردیم باید حتی پرکارترین دانشجویان پزشکی و پزشکان را تشویق کند . " " راه‌های کوتاه‌تر و پایدارتر برای تفکر در زندگی وجود دارد و آن‌ها می‌توانند به شما در کاهش استرس و افسردگی و بهبود مطالعه و عملکرد پزشکی خود کمک کنند . "
آگاهی به عنوان حفظ آگاهی در حال حاضر و در حال بازگشت به آن آگاهی هنگام خروج از حواس‌پرتی تعریف می‌شود . اعتقاد بر این است که شیوه‌های ذهن آگاهی دارای فواید فیزیولوژیکی و روانی ناشی از کاهش تمرکز منفی ذهن بر احساس ناراحتی و افزایش توانایی بدن برای استراحت هستند .
مطالعات نشان داده‌اند که دانشجویان پزشکی در معرض خطر بسیار بالایی برای افسردگی و اضطراب هستند و ذهن آگاهی می‌تواند به آن‌ها در توسعه مکانیسم‌های مقابله با این احساسات کمک کند . مطالعات قبلی نیز نشان داده‌اند که دانشجویان پزشکی به دلیل کمبود وقت و حمایت‌های دیگر اغلب از دوره‌های مراقبه خود خارج می‌شوند .
پزشکان بدون‌مرز دریافته اند که کمبود تحقیق در شناسایی روش‌های مدیتیشن وجود دارد که ممکن است در دسترس دانشجویان و پزشکان قرار گیرد . برای مطالعه آن‌ها , آن‌ها گروه‌های تصادفی از دانشجویان پزشکی را به یک دوره مقدماتی دو ساعته و دوره هشت هفته‌ای میانجیگری اختصاص دادند . آن‌هایی که دوره هشت‌هفته‌ای را گرفتند با تکنیک ذهن آگاهی آشنا شدند و احساس راحتی بیشتری نسبت به بیماران داشتند .
هر دو گروه مزایایی را در کاهش احساس استرس و افسردگی توصیف کردند - - و بسیاری از دانش آموزان به عنوان یک جایگزین ایمن برای درمان آن احساسات با دارو تلقی می‌شدند . بسیاری از دانشجویان ذهن آگاهی را به عنوان یک حس عمیق‌تر از شادی و تحقق توصیف کردند .
یافته‌ها نشان می‌دهد که دوره کامل هشت هفته‌ای می‌تواند در ارتقای آگاهی بیشتر از نحوه عملکرد ذهن آگاهی در زندگی روزمره مفید باشد و دوره مقدماتی کوتاه , راهی موثر و موثر برای کمک به دانش آموزان در شروع آموزش ذهن آگاهی و تجربه منافع آن باشد . نویسندگان گفتند که این مطالعه می‌تواند به راهنمایی مدارس پزشکی برای معرفی دوره‌های ذهن آگاهی و یا تنظیم دقیق آن‌ها به روش‌هایی که به دانش آموزان کمک می‌کند کمک کند .
زمان پول است , به خصوص وقتی که
مطالعه پیدا می‌کند که اگر مردم زودتر از این ادعا کنند خیریه هستند
تاریخ :
آوریل ۲۰۰۹
منبع :
دانشگاه بریتیش کلمبیا پردیس
خلاصه :
اگر بتوانید هدیه را زودتر از مالیات خود گزارش کنید , بیشتر به خیریه اهدا می‌کنید ? براساس یک مقاله جدید , پاسخ مثبت است . محققان دریافتند که تغییر مهلت برای کمک‌های بیشتر به زمان مالیاتی باعث افزایش کمک‌های بلاعوض تا ۹ درصد شده‌است .
منبع سایت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.