سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

شواهد

جامع ترین سایت روانشناسی

شواهد

۱,۰۲۳ بازديد
شواهد رو به رشد وجود دارد که اختلالات خواب مانند بی‌خوابی و گرفتگی تنفس مربوط به سکته مغزی و بازیابی از سکته مغزی است . این بررسی در ۳ آگوست ۲۰۱۶ منتشر شده‌است ، یک نشریه آنلاین از عصب‌شناسی ، نشریه پزشکی آکادمی پزشکی مغز و اعصاب آمریکا .
براساس این بررسی ، نویسندگان توصیه می‌کنند که افرادی که سکته کرده یا سکته mini نامیده می‌شوند ، این حمله ischemic transient نامیده می‌شوند که برای اختلالات خواب غربالگری می‌شوند .
نویسنده مطالعه ، تیرک ام ، گفت : " اگرچه اختلالات خواب پس از سکته شایع است ، اما بیماران بسیار کمی برای آن‌ها آزمایش می‌شوند ." هرمان ، رئیس بیمارستان دانشگاه اسن در اسن ، آلمان ، می‌گوید: " نتایج بازبینی ما نشان می‌دهد که باید تغییر کند، چرا که افراد مبتلا به اختلالات خواب ممکن است بیشتر از افراد بدون مشکلات خواب ، مانند اجبار به رفتن به آسایشگاه بعد از ترک بیمارستان باشند ."
محققان همچنین توصیه می‌کنند که گرفتگی تنفس با یک دستگاه فشار تنفسی مستمر ( CPAP ) درمان شود , براساس شواهدی که نشان می‌دهد استفاده از آن می‌تواند پیامدها را بعد از سکته بهبود بخشد .


بریتانیا حیاتی کلاس تخریب فقیر وقتی

برای مرور مقالات ، محققان بسیاری از مطالعاتی را بررسی کردند که به ارتباط بین اختلالات خواب و سکته مغزی نگاه می‌کردند . سپس آن‌ها داده‌های مطالعات چندگانه را در یک متا آنالیز ترکیب کردند .
اختلالات خواب به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند : مشکلات تنفسی خواب و اختلالات خواب خواب . مشکلات تنفسی خواب مانند گرفتگی تنفس، تنفس در هنگام خواب را مختل می‌کنند . اختلالات خواب - خواب مانند بی‌خوابی و سندرم پا بی‌قراری بر مقدار زمانی که در خواب به خواب می‌رود اثر می‌گذارد .
این بررسی مدارکی را پیدا کرد که مشکلات تنفس خواب را با خطر سکته و درمان مرتبط می‌کرد . اختلالات خواب - خواب ممکن است خطر سکته را افزایش داده و به ریکاوری آسیب برسانند، اگرچه شواهد کمتری برای اثبات این وجود دارد .
به خاطر فقدان شواهد و اثرات جانبی احتمالی ، محققان برای توصیه کردن درمان اختلالات خواب بیدار با مواد مخدر محتاط هستند . بعد از مطالعات متناقض قبلی ، یک فراتحلیل اخیر نشان داد که خواب کوتاه‌مدت ، که عمدتا ً به عنوان ساعت ۵ - ۶ ساعت در پرسشنامه تعریف می‌شود ، یک پیش‌بینی‌کننده مستقل از سکته اتفاقی پس از تنظیم برای سن ، جنس ، عوامل خطر آوندی و comorbidities است، البته با HR کم‌تر از خواب بلند ( ۱.۱۵ ، CI ۱.۰۷ - ) . ۲۵ ریسک ضربه‌ای ممکن است به حضور شکایات خواب بالینی بستگی داشته باشد. در ۲ مطالعه موردی از جمعیت ، شامل ۲۱، ۴۳۸ و ۲۲، ۰۴۰ insomniacs ، که به ترتیب بیش از ۴ یا ۱۰ سال پس از تنظیم برای سن ، جنسیت ، عوامل خطر عروقی ، افسردگی ، اضطراب و وضعیت اجتماعی - اقتصادی ( HR ۱.۵۴ ) ، ۱.۳۸ - ۱.۷۲ و ۱.۸۵ ؛ ۱.۶۲ - ۷ ) پیش‌بینی شد . ۲۹ ، ۳۰ در یک گروه از جمعیت ساکن سوئد ، بیش از ۱۳.۲ سال ( ۴، ۰۳۱ حادثه آوندی ) ، خواب کوتاه‌مدت ، تعریف می‌شود که به سختی در حال خواب است ، خواب بیدار خواب ، بیداری صبح زود ، یا خواب بیدار کننده، اما نه وقتی که با این شکایت‌ها مرتبط نباشد . ۳۱ دلیل ممکن برای ریسک ضربه بالا ممکن است شامل استرس مزمن باشد . پس از یافته‌های متناقض حاصل از مطالعات مقطعی در ارتباط با انجمن RLS با سکته مغزی و بیماری‌های قلبی عروقی ( CHD ) ، مطالعات طولی در گروهه‌ای مبتنی بر جمعیت و متخصصان بهداشتی گزارش دادند که RLS در خط پایه عوامل خطر ابتلا به سن ، جنسیت و عوامل خطر عروقی را پیش‌بینی می‌کند . در مطالعات ۲ ، ۳۳ ، ۳۴ شرکت‌کننده ۵۴، ۵۵۸ به دنبال ۲.۱ - ۳ سال ( ۶۷۳ حادثه حادثه ) دنبال شدند .

عارضه حدود استادیار بازدید روانشناسی کودک 7 ساله ازدواج های دانشجویی در چه شرایطی توصیه میشود ؟

منبع سایت



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.