جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

دیابت نوع1

جامع ترین سایت روانشناسی

دیابت نوع1

۹۹۲ بازديد
محققان از نوع دیابت نوع ۱ در تاریخ مدل موش جلوگیری می‌کنند : ۲۰ ژانویه ۲۰۱۵ منبع : مرکز پزشکی دانشگاه سنت لوییس : رویکرد جدیدی که توسط دانشمندان ایجاد شد تخریب سلول‌های بتا را متوقف می‌کند و تولید انسولین را حفظ می‌کند . دیابت نوع ۱ یک بیماری autoimmune مزمن است که زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی body's انسولین سلول‌های بتای تولید انسولین را از بین می‌برد که منجر به کمبود انسولین و hyperglycemia می‌شود . محققان بر بستن فرآیند ایمنی ایمنی که سلول‌های بتا را از بین می‌برد و به دیابت منجر می‌شود، با هدف توسعه روش‌های درمانی که می‌تواند به جای درمان علائم آن از بیماری جلوگیری کند ، تمرکز کردند .

فقر در میان کودکان افزایش تدابیر افیونی مدیر مدرسه بهداشت مرحله آزمایش بالینی درمان جدید بالقوه رفتار نژادی دانش آموزان


در تحقیقات جدید منتشر شده در مرکز غدد ، توماس burris ، دکترای علوم دارویی و فیزیولوژیکی در دانشگاه سنت لوییس ، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تیم او راهی برای جلوگیری از دیابت نوع ۱ در یک مدل حیوان پیدا کرده‌است .
دیابت نوع ۱ یک بیماری autoimmune مزمن است که زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی body's انسولین سلول‌های بتای تولید انسولین را از بین می‌برد که منجر به کمبود انسولین و hyperglycemia می‌شود . درمان‌های فعلی برای نوع من دیابت بر کنترل قند خون با درمان انسولین تمرکز دارد و باید در طول زندگی person's ادامه یابد .
burris و تیم تحقیقاتی او روی سد کردن فرآیند ایمنی بدن متمرکز شده‌اند که سلول‌های بتا را از بین می‌برد و منجر به دیابت می‌شود و هدف از آن توسعه روش‌های درمانی است که می‌تواند به جای درمان علائم آن از بیماری جلوگیری کند .
" هیچ یک از حیوانات در مورد درمان دیابت را توسعه نداده اند حتی وقتی که درمان بعد از آسیب سلول بتای قابل‌توجه در حال حاضر رخ داده‌است . ما معتقدیم که این نوع درمان باعث کندی پیشرفت نوع دیابت در مردم یا حتی از بین بردن نیاز به درمان انسولین خواهد شد. "
دانشمندان قبلا ً می‌دانستند که حداقل دو نوع " سلول‌های T - T " به توسعه نوع دیابت مبتلا هستند . با این حال ، نقش یک نوع سوم ، TH۱۷ ، هنوز مشخص نیست .
در این مطالعه ، محققان دریافتند که دو گیرنده هسته‌ای نقش مهمی در رشد سلول‌های TH۱۷ ایفا می‌کنند و با هدف قرار دادن این گیرنده‌ها ، آن‌ها قادر به توقف autoimmunity از توسعه در چندین مدل موش شده و سلول‌های بتا را نگه می‌دارند .
این تیم گیرنده را مسدود کرد ( ROR آلفا و گاما ) با SR۱۰۰۱ ( a انتخابی آلفا و گاما معکوس agonist که توسط burris گسترش یافت ) ، به طور قابل‌توجهی دیابت را در موش‌ها کاهش داد که با آن درمان شدند .
این نتایج تایید می‌کنند که سلول‌های TH۱۷ احتمالا ً نقشی کلیدی در توسعه نوع دیابت بازی می‌کنند و پیشنهاد می‌کنند که استفاده از داروها که این نوع سلول را هدف قرار می‌دهند ممکن است درمان جدیدی برای این بیماری داشته باشند . برای این مطالعه ، محققان در حال ساختن کاره‌ای قبلی خود بودند که مشخص شد به محض اینکه کسی را دیدید که می‌دانید ، مغز شما بلافاصله به شما می‌گوید که آن‌ها چقدر مهم یا تاثیرگذار هستند و موقعیت آن‌ها در شبکه اجتماعی شما چقدر مهم است .
او گفت : " تیم تحقیقاتی قصد دارد در صورتی که ما بطور طبیعی به سمت افرادی جذب می‌شویم که جهان را به همان شیوه نگاه می‌کنند ، اگر هر دو دینامیک‌های یکدیگر را تقویت کنند و یا اگر هر دو دینامیک‌های یکدیگر را تقویت کنند ، به این دلیل که احساسات منفی در مورد وضعیت پولشان ایجاد می‌کنند ، از صحبت کردن با آن‌ها لذت کمتری خواهیم برد ."
محققان به چند استثنا در مطالعات دیگر دست یافتند . هنگامی که مردم درباره خرید خود به عنوان مخارج زمان خود فکر می‌کردند ، حتی آن‌هایی که احساس می‌کردند پول دارند ، در مورد آن‌ها صحبت خواهند کرد .


دنباله رو استرس سخت تر تغییرات ژنتیکی بیماری تغییر تاریخ مغز اهمیت تربیت کودک از دیدگاه قرآن روش تربیت کودک از نظر روانشناسی



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.