پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تغییرات ژنتیکی بیماری

جامع ترین سایت روانشناسی

تغییرات ژنتیکی بیماری

۱,۰۵۱ بازديد
تغییرات اپی ژنتیکی در کودکان مبتلا به بیماری کرون که در تاریخ مطالعه دیده می‌شود : 1 مرداد ماه است. ~~~ یافته‌ها : طیف وسیعی از تغییرات اپی ژنتیکی در ژنوم که ممکن است با تماس‌های محیطی کلیدی مرتبط باشد , در کودکان مبتلا به بیماری کرون , مشاهده و گزارش شده‌است . بیماری کرون یک بیماری دردناک و غیرقابل درمان است که ممکن است به هر جایی در طول دستگاه گوارش حمله کند . بیماری کرون و کولیت زخمی که تنها شامل روده بزرگ ( کولون ) است , دو نوع اصلی بیماری التهابی روده هستند .

تاثیر ژن بر باکتری تلاش کاهش استرس درمان دارویی میگرن برتری در مرحله نهایی پروفسور دانشگاه سیدنی تغییر تاریخ مغز


اشتراک : داستان کامل یک مطالعه جدید طیف گسترده‌ای از تغییرات اپی ژنتیکی را در ژنوم می‌یابد که ممکن است با تماس‌های محیطی کلیدی مرتبط باشد - - در کودکان مبتلا به بیماری کرون ( cd ) , گزارش‌ها بیماری‌های التهابی روده , ژورنال رسمی بنیاد بیماری و کولیت آمریکا . این ژورنال توسط " مایکل ویلیامز و ویلکینز " منتشر شده‌است .
طبق گفته پروفسور جک هارپر از دانشگاه ادینبرگ و همکاران , این مطالعه " شواهد قانع‌کننده‌ای " از تغییرات dna در چندین ناحیه ژنوم در کودکان با سی‌دی ارائه می‌کند . علاوه بر ارائه بینش‌های جدید در مورد چگونگی تعامل ژن‌ها و محیط , نتایج ممکن است مفاهیم اولیه برای مدیریت بالینی cd داشته باشند .
تغییرات اپی ژنتیکی در بیماری مبتلا به بیماری کرون , محققان در مورد تغییرات اپی ژنتیکی احتمالی که ممکن است رفتار ژن را تحت‌تاثیر قرار دهند , یک مطالعه " وسیع " در کودکان مبتلا به کادمیوم تشخیص‌داده شده‌است . تغییرات اپی ژنتیکی نشان‌دهنده تاثیر طیف وسیعی از عوامل محیطی بر روی ژن‌ها است .
نتایج حاکی از وجود شواهدی قوی از این تغییرات در مکان‌های مختلف ژنوم می‌باشد . نوزده سایت خوشه‌بندی تغییرات اپی ژنتیکی را نشان دادند و به مسیرهای ژنتیکی اشاره کردند که ممکن است مربوط به توسعه cd باشد .
الگوهای مشابهی در یک گروه مجزا از کودکان که برای cd تحت درمان قرار گرفته بودند نیز وجود داشت .
این مطالعه تغییرات بسیار قابل‌توجه در دو مکان ژنی خاص ( جایگاه‌های ژنی ) را نشان داد که شامل ژن‌هایی هستند که مسئول فعالیت‌های ایمنی و سلولی هستند که می‌توانند به توسعه cd کمک کنند . دو پروب برای این لوکوس ها در پیش‌بینی اینکه کدام یک از آن‌ها cd خواهند داشت , بسیار دقیق بوده و " نشانگر زیستی " مفید برای استفاده به عنوان یک آزمایش تشخیصی است .
کاربردهای هیجان‌انگیز و فوری برای مدیریت بالینی یک مکان ژنی خاص به ویژه مهم به نظر می‌رسد , زیرا در تعدادی از سرطان‌ها از جمله سرطان روده بزرگ نقش داشته‌است . همان ناحیه نقش شناخته‌شده‌ای در توسعه سلول‌های t , نوع کلیدی سلول ایمنی دارد .
این مطالعه همچنین تعدادی از جایگاه‌های ژنی را شناسایی کرد که ممکن است نقشی در توسعه cd ایفا کنند .
تحقیق جدید به رشد شواهد تغییرات اپی ژنتیکی در بیماری‌هایی مانند آرتریت روماتوئید , اسکلروز متعدد , دیابت نوع , و چاقی می‌افزاید . این یافته‌ها بر اهمیت ترکیب اطلاعات در مورد تغییرات dna , ژن‌ها و بیان ژن در مطالعات آتی این بیماری‌ها و سایر بیماری‌های پیچیده تاکید می‌کند .
بیماری کرون یک بیماری دردناک و غیرقابل درمان است که ممکن است به هر جایی در طول دستگاه گوارش حمله کند . بیماری کرون و کولیت زخمی که تنها شامل روده بزرگ ( کولون ) است , دو نوع اصلی بیماری التهابی روده هستند . حدود ۴۰ میلیون بزرگ‌سال آمریکایی و کودکان مبتلا به کولیت اولسراتیو هستند . اگرچه تحقیقات بیشتری برای درک تغییرات اپی ژنتیکی نیاز است , محققان بر این باورند که یافته‌های آن‌ها می‌تواند منجر به پیشرفت در مدیریت بالینی سی‌دی در آینده نزدیک شود . آن‌ها می‌نویسند , " مفاهیم هیجان انگیزی برای ترجمه اولیه بالینی وجود دارد ;


تصویر پزشکی هسته ای زیست شناسان مصنوعی آزمایش های انسانی اختلالات روانی2 مرکز مشاوره کودک تلفنی تربیت کودک دو ساله و خصوصیات این کودکان


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.