چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

زیست شناسان مصنوعی

جامع ترین سایت روانشناسی

زیست شناسان مصنوعی

۱,۰۱۶ بازديد
زیست شناسان مصنوعی ، باکتری را با التهاب نشان می‌دهند ، کلاس جدیدی از حداقل invasive را از تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۷ : دانشگاه رایس : زیست شناسان مصنوعی باکتری‌ها را مهندسی ژنتیک کرده‌است که قادر به حس colitis در موش‌ها هستند. این تحقیق به تجربیات جدید برای مطالعه چگونگی برهمکنش باکتری و میزبان‌های انسانی در سطح ملکولی می‌پردازد و در نهایت منجر به باکتری ingestible باکتری برای نظارت بر سلامت و بیماری می‌شود .
اشتراک کامل: زیست شناسان مصنوعی در دانشگاه رایس باکتری‌های شکمی را مهندسی کرده‌اند که قادر به حس colitis ، التهاب روده ، در موش‌ها هستند . این تحقیق به تجربیات جدید برای مطالعه چگونگی برهمکنش باکتری و میزبان‌های انسانی در سطح ملکولی می‌پردازد و در نهایت منجر به باکتری ingestible باکتری برای نظارت بر سلامت و بیماری می‌شود .

اختلال اضطراب فراگیر سکته قلبی یک زن وزارت بهداشت آمریکا اساس ژنتیکی صفات محرومیت از خواب آزمایش های انسانی


این تحقیق که در یک مطالعه جدید در زیست‌شناسی سیستم‌های مولکولی منتشر شد، یک سری از موفقیت‌ها را در آزمایشگاه جفری Tabor ، استادیار of و of در رایس ، و کمک‌های کلیدی همکاران رابرت بریتون و نوح Shroyer در کالج پزشکی Baylor انجام داد . تیم Tabor's ، از جمله co lead بنام کریستینا Daeffler ، اولین سنسور کدگذاری شده یک biomarker جدید مرتبط با التهاب را شناسایی کرد و ژن‌ها را برای سنسور به یک باکتری مورد مطالعه دقیق قرار داد و با Shroyer و بریتون هم‌کاری کرد تا از باکتری مهندسی شده برای تشخیص التهاب روده در موش‌ها استفاده کند .
Tabor گفت : " The trillions هایی از میکرو ارگانیسم‌هایی هستند که نقش‌های کلیدی در سلامت و بیماری ایفا می‌کنند . با این حال ، این مکان یک مکان تاریک و نسبتا ً غیرقابل‌دسترس است و چند تکنولوژی برای مطالعه این فرآیندها در جزئیات توسعه داده شده‌اند . از طرف دیگر ، باکتری‌ها ده‌ها هزار سنسور کد شده ژنتیکی را تکامل داده‌اند که بسیاری از آن‌ها مولکول‌های متصل به شکم را حس می‌کنند . بنابراین ، زیست شناسان مصنوعی مثل Tabor متخصص هستند که در ارگانیسم‌های تک‌سلولی مثل باکتری‌ها تخصص دارند به همین روش ممکن است مهندس یک روبات تولید کند . به طور خاص ، تیم Tabor's برای توسعه سنسورهای باکتریایی تلاش می‌کند که می‌تواند سیگنال‌های بیماری را در شکم تشخیص دهد . مانند مهندسان برق که مدار را از سیم‌ها و اجزای الکترونیکی می‌سازند ، تیم Tabor's از مدارات ژنتیکی استفاده می‌کند تا موجودات تک‌سلولی پردازش اطلاعات پیچیده را انجام دهند .
تحقیقات پیشین نشان داده‌است که تغییرات در روده ، استعداد ژنتیکی و دیگر عوامل محیطی ممکن است نقش‌های کلیدی در بیماری روده ملتهب داشته باشند، شرایطی که شامل بیماری Crohn's و ulcerative colitis است و حدود ۱.۶ میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
Daeffler گفت : " براساس تعدادی از مطالعات قبلی ، ما فرض کردیم که thiosulfate مولکول ممکن است در طول colitis افزایش یابد . هدف اول ما در این پروژه مهندسی چنین ابزاری بود " از آغاز پروژه در سال ۲۰۱۵ ، Daeffler گفت که ایده استفاده از باکتری سنسور در این مورد یک شکل مهندسی of کولی ، برای حس thiosulfate و ترکیبات حاوی سولفور مرتبط با سولفور ناشی از colitis است . روش‌های خوب درک شده برای برنامه‌نویسی E وجود داشت . coli برای تولید پروتیین سبز فلورسنت در واکنش به محرک‌های خاص ، اما هیچ ژن شناخته‌شده‌ای وجود نداشت - در هر ارگانیسم - - که برای حس thiosulfate و تعداد کمی برای ترکیبات دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفت .
او گفت : " ایجاد ارتباط بین متابولیسم و التهاب گوگرد و التهاب ، و ما می‌دانستیم که باید قادر باشیم متابولیت های سولفور را به دقت اندازه‌گیری کنیم تا التهاب روده را تشخیص دهیم ."


اختلالات روانی2 تاثیر تحریک امواج دلتا در بهبود عملکرد مغز شناسایی مکانیسم سببی فعالیت  های مغزی کودکان مراحل تربیت کودک از بدو تولد آداب خواستگاری در اسلام


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.