چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

فعالیت های مغزی در کودکان

جامع ترین سایت روانشناسی

فعالیت های مغزی در کودکان

۹۴۱ بازديد
محققان در رابطه با فعالیت‌های مغزی در کودکان مبتلا به anhedonia استفاده از fMRI ، محققان از underpinnings عصبی استفاده می‌کنند که می‌تواند به توسعه روش‌های درمانی بالقوه کمک کند : ۱۳ مارس ۲۰۱۹ منبع : محققان تغییرات در ارتباطات مغزی و فعالیت مغزی را در طول استراحت و پیش‌بینی در مورد کودکان مبتلا به anhedonia شناسایی کرده‌اند ، وضعیتی که در آن افراد علاقه و لذت را از فعالیت‌هایی که برای لذت بردن از آن استفاده می‌کنند ، از دست می‌دهند . این مطالعه بر عملکرد مغز مرتبط با anhedonia تاثیر می‌گذارد و به متمایز ساختن anhedonia از دیگر جنبه‌های مرتبط با آسیب‌شناسی روانی کمک می‌کند .

رویکرد روانی اشخاص شناسایی مدار مغزی استدلال حرکتی در حیوانات ارتباط بی خوابی با فشارخون مغز بعد از جراحی صرع روان شناسی چیست؟


به اشتراک گذاشتن جامع، محققان تغییرات در ارتباطات مغزی و فعالیت مغزی را در طول استراحت و پیش‌بینی در مورد کودکان مبتلا به anhedonia شناسایی کرده‌اند ، وضعیتی که در آن افراد علاقه و لذت خود را از فعالیت‌هایی که برای لذت بردن از آن استفاده می‌کنند ، از دست می‌دهند . مطالعه انجام‌شده توسط دانشمندان در موسسه ملی سلامت روانی ( NIMH ) ، بخشی از موسسه ملی بهداشت ، بر عملکرد مغز مرتبط با anhedonia تاثیر می‌گذارد و به متمایز ساختن anhedonia از دیگر جنبه‌های آسیب‌شناسی روانی کمک می‌کند . یافته‌ها در نشریه روان‌پزشکی JAMA چاپ می‌شوند .
anhedonia یک عامل خطر برای ، و نشانه‌ای از اختلالات ذهنی خاص است و پیش‌بینی شدت بیماری ، مقاومت در برابر رفتار ، و خطر خودکشی است . در حالی که محققان به دنبال درک مکانیسم‌های مغز هستند که به anhedonia کمک می‌کنند ، تحقیقات در مورد این وضعیت عموما ً بیشتر بر بزرگسالان متمرکز است تا کودکان . به طور مهمی ، مطالعات قبلی اغلب anhedonia را از سایر psychopathologies مرتبط ، مانند حالت کم ، اضطراب ، یا اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، جدا نکرد .
دکتر Narun Pornpattananangkul , محقق در بخش احساسات و توسعه , بخشی از بخش NIMH's برنامه‌های تحقیقاتی intramural , می‌گوید : " درک مکانیزم‌های عصبی of که از دیگر نگرانی‌های روانشناختی تشخیص داده می‌شوند , برای پزشکان مهم است که درمان هدفمند را توسعه دهند , محققان از بخش NIMH تحقیقات intramural داده‌های جمع‌آوری‌شده از بیش از ۲,۸۰۰ کودک ( 9 تا ۱۰ ساله ) را به عنوان بخشی از مطالعه رشد شناختی مغزی ( ABCD ) مورد بررسی قرار دادند . برخی از کودکانی که در این نمونه گنجانده شده‌اند , دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی , کم , اضطراب , یا اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ( ADHD ) هستند . در حالی که کودکان در حال استراحت بودند و در حالی که آن‌ها وظایف را برای ارزیابی پیش‌بینی پاداش و حافظه فعال به اتمام رساندند , داده‌های fMRI جمع‌آوری شدند .
تحلیل ارتباط مغزی در سایر نقاط تفاوت معنی‌داری را در کودکان مبتلا به anhedonia در مقایسه با کودکان بدون anhedonia نشان داد . بسیاری از این تفاوت‌ها به اتصال بین شبکه opercular وابسته به تحریک و ناحیه شکمی نسبت به پاداش مربوط بودند . این یافته‌ها نشان می‌دهند که کودکان مبتلا به anhedonia ، یکپارچه‌سازی پاداش و برانگیختگی را در مقایسه با کودکان بدون anhedonia تغییر داده‌اند .
زمانی که محققان فعالیت مغزی را در حین انجام کارها بررسی کردند ، دریافتند که کودکان مبتلا به anhedonia ، hypoactivation از مناطق مغزی را نشان می‌دهند که در ترکیب پاداش و تحریک در طول وظیفه پیش‌بینی پاداش دخیل هستند - - اما نه وظیفه حافظه کار . این hypoactivation در کودکان با حالت روحی کم ، اضطراب و اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی به چشم نمی‌خورد . در حقیقت ، کودکانی که ADHD دارد الگوی متضاد را نشان می‌دهند : abnormalities در فعال‌سازی مغز در حین کار حافظه کار - - اما نه پاداش پیش‌بینی پاداش .


آسیب های مغزی در حال افزایش امواج مکانیکی سلول های مغزی تحریک شبکه سلولهای مغزی نورون های تحریکی و مهاری علت بی خوابی کودکان چیست؟ چگونه خونسرد و صبور باشیم ؟


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.