سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

تصویر پزشکی هسته ای

جامع ترین سایت روانشناسی

تصویر پزشکی هسته ای

۱,۰۳۹ بازديد
تصویر تصویربرداری PET جدید : روش تصویربرداری tomography ( PET ) : انجمن پزشکی هسته‌ای و خلاصه تصویربرداری مولکولی : یک روش تصویربرداری positron پوزیترون ( PET ) قول می‌دهد که جایگاه‌های التهاب در افراد مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) را نشان می‌دهد که شامل ulcerative colitis و Crohn's است .
شرح کامل : یک روش تصویربرداری پوزیترون جدید ( PET ) قول می‌دهد که جایگاه‌های التهاب را در افراد مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) نشان می‌دهد که شامل ulcerative colitis و Crohn's است . دانشگاه کالیفرنیا , لس‌آنجلس ( UCLA ) , مطالعه‌ای است که در نشریه ماه ژوئن مجله پزشکی هسته‌ای منتشر شد .

  صحبت میکروب ها با مغز ترکیب سولفور ژنوم مصرف مواد در کودکان خطرات حمله قلبی در زنان اولین مطالعه اوتیسم زیست شناسان مصنوعی


مراکز کنترل بیماری‌ها ایالت متحده آمریکا اعلام کردند که در حدود سه میلیون آمریکایی در سال ۲۰۱۵ ( آخرین داده‌ها ) توسط IBD در سال ۲۰۱۵ تشخیص داده شدند . مدیریت بیماران مبتلا به التهاب روده مزمن می‌تواند چالش برانگیز باشد , با اتکا به علایم و روش‌های تهاجمی مانند کولونوسکپی و نمونه‌برداری .
در یک مدل موشی از colitis ، این مطالعه از تصویربرداری از PET با probes تکه آنتی‌بادی استفاده می‌کند تا یک زیرمجموعه خاص از سلول‌های ایمنی را هدف قرار دهد ، سلول‌های CD۴ + T ، که مشخصه IBD هستند .
" CD۴ immunoPET " می‌تواند به معنی تشخیص و بومی‌سازی جایگاه‌های التهاب روده و همچنین ارائه راهنمایی تصویر برای نمونه‌برداری در صورت نیاز باشد . وو ، دکترای حقوق مولکولی و پزشکی در UCLA و مدیر برنامه تصویربرداری Comprehensive سرطان Cancer UCLA ، که ریاست این پروژه را بر عهده داشت و با جاناتان براون ، MD ، و Arion Chatziioannou ، دکترای خود ، هم‌کاری کرد . او می‌افزاید : " ارزیابی CD۴ infiltration می‌تواند به طور بالقوه ابزاری برای تشخیص بیماری subclinical ، قبل از رخ دادن علایم ، و ارایه یک readout به عنوان اثر مداخلات درمانی باشد ." ۵ برای noninvasive از توزیع سلول‌های CD۴ + T در موش‌ها با colitis القا شده استفاده شد و به طور موفقیت‌آمیز سلول‌های CD۴ + T را در colon ، ceca و mesenteric غدد لنفاوی تشخیص داد . این مطالعه نشان می‌دهد که CD۴ immunoPET از IBD ) بررسی‌های بیشتر را مورد بررسی قرار داده و دارای پتانسیلی برای هدایت توسعه تصویربرداری مبتنی بر آنتی‌بادی در انسان‌ها با IBD است .
وو اشاره می‌کند که توانایی انجام مستقیم واکنش‌های ایمنی تصویر می‌تواند کاربردهای گسترده‌ای داشته باشد و می‌گوید : " این می‌تواند توانایی ما برای ارزیابی التهاب در طیف وسیعی از نواحی بیماری از جمله oncology و oncology ، ایمنی خودرو ، بیماری‌های قلبی و عروقی ، neuroinflammation و بیشتر را کشف کند . Leifheit - گفت : " زنان جوان نمی‌توانند به طور مستمر از مردان در مورد خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مطلع باشند . این مطالعه دارای چندین محدودیت از جمله این است که اطلاعات فاکتور ریسک از طریق مرور نمودار پزشکی به دست آمده‌است و بنابراین ممکن است محدود به در دسترس بودن اطلاعات مستند شده باشد . این اطلاعات توسط مصاحبه با بیمار تکمیل شد ، فرایندی که ممکن است در معرض به یاد آوردن تعصب و آگاهی بیماران از وضعیت فاکتور ریسک باشد . محدودیت دیگر این است که تنها بیمارانی که با یک حمله قلبی در بیمارستان بستری شدند و جان سالم به در بردند و رضایت دادند که در این مطالعه ثبت‌نام کرده‌اند .


آزمایش های انسانی اختلالات روانی2 تاثیر تحریک امواج دلتا در بهبود عملکرد مغز شناسایی مکانیسم سببی شن های بازی کودکان و فواید آن انواع ازدواج در اسلام


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.