جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

حلزون

جامع ترین سایت روانشناسی

حلزون

۸۹۱ بازديد
هینز ، که علوم اعصاب شنوایی را مطالعه می‌کند ، می‌گوید : " مطالعات قبلی در مورد این که چگونه فرآیندهای گوش داخلی در یافتن ارتباط بین اختلال شنوایی و کدگذاری موقت در رشته‌های عصبی شنوایی ناموفق بوده‌اند ، اما وقتی آزمایش‌ها مشابه در محیط پر سر و صدا انجام می‌شوند ، یک تفاوت فیزیکی در نحوه واکنش فیبرها به صدا وجود دارد ."
شنوایی شنوایی که در درجات مختلفی از ۳۶ میلیون بزرگ‌سال آمریکایی رنج می‌برد ، به این معنی است که به سلول‌های حسی در حلزون گوش و به نورون‌های حلزونی آسیب وارد می‌شود . حلزون گوش بخشی از گوش داخلی است که تبدیل به پیغام‌های الکتریکی به مغز می‌شود .
در این مطالعه ، محققان طیف گوناگونی از مارکرهای فیزیولوژیکی را در chinchillas اندازه‌گیری کردند که برخی با شنوایی عادی و برخی دیگر با شنوایی گوش حلزونی گوش می‌دادند ، چرا که آن‌ها به صدای در محیط‌های ساکت و پر سر و صدا گوش می‌دادند . Chinchillas به این دلیل مورد استفاده قرار می‌گیرند که دامنه شنوایی مشابه به انسان‌ها دارند و نویز پس‌زمینه در این مطالعه برای شبیه‌سازی آنچه که مردم در یک اتاق شلوغ می‌شنوند ، استفاده می‌شود .
هنری گفت : " این مطالعه تایید کرد که اساسا ً هیچ تغییری وجود ندارد ، حتی برای آن‌هایی که از دست دادن شنوایی استفاده می‌کنند ، از نظر این که چگونه نورون‌های حلزونی آهنگ را در سکوت پردازش می‌کنند ، اما زمانی که سر و صداها افزوده شد ، ما یک کد کاهش‌یافته ساختار زمانی را مشاهده کردیم . "
محققان بر روی برنامه‌نویسی ساختار خوب زمانی صدا تمرکز کردند ، که شامل synchrony از تخلیه عصبی به نوسانات نسبتا ً سریع در فشار صدا است . هر دو کدگذاری اطلاعات ساختار سریع سریع و کد گذاری نوسان سازی آهسته نسبت به ادراک گفتار در محیط‌های گوش روزمره حیاتی هستند .
هنری گفت : " هنگامی که سر و صدا بخشی از مطالعه بود ، کاهش این که چطور نورون‌ها با ساختار خوب زمانی هماهنگ بودند ، وجود داشت . "
فیلترهای سیستم شنیداری به تعدادی از کانال‌ها که به فرکانس‌های مختلف تنظیم می‌شوند و این کانال‌ها براساس تنظیم فرکانس آن‌ها تغییر می‌کنند ، به صدا در می‌آیند . در یک سیستم معمولی ، کانال‌ها تیز و متمرکز هستند ، اما بیشتر و بیشتر با نقص شنوایی پخش می‌شوند .
هینز ، که یک قرار مشترک در مهندسی پزشکی دارد ، گفت : " اکنون که ما یک اثر فیزیولوژیکی اصلی را از فقدان شنوایی می‌دانیم این است که رشته‌های عصبی شنیداری به طور خاص از طریق سر و صدای پس‌زمینه منحرف می‌شوند . این امر همچنین می‌تواند بر طراحی سمعک و فن‌آوری‌های کمکی تاثیر بگذارد .
" طراحان اغلب بر روی بهبود کدگذاری زمانی سیگنال کار می‌کنند ، اما این تحقیق نشان می‌دهد که تمرکز اصلی باید بر روی بهبود الگوریتم کاهش صدا باشد ، بنابراین کمک شنوایی ، یک سیگنال تمیز را به عصب شنوایی ارایه می‌دهد . روش‌های دیگر که افراد می‌توانند نویز پس‌زمینه را کاهش دهند عبارتند از سیستم‌های شنوایی در حلقه ، که در کلیساها و دیگر تنظیمات عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا سیگنال cleaner از طریق اجتناب از صدای اتاق ایجاد کنند .
سپس ، محققان قصد دارند تا این مطالعه را گسترش دهند تا بر سر صداهای دنیای واقعی و کد گذاری اطلاعات envelope آهسته‌تر در نظر گرفته شوند .
هنری گفت : " مطالعه اضافی قطعا ً مورد نیاز است و افراد دیگری هم وجود دارند که به نقش سیستم عصبی مرکزی نیز نگاه می‌کنند . اما در نهایت ، ما دریافتیم که فقدان شنوایی ، کدگذاری زمانی صداها در نویز پس‌زمینه در حلزون گوش را کاهش می‌دهد .
منبع سایت علم روز

حلزون تراپی روشی است که از ترشحات حلزون های مخصوص برای از بین بردن سلول های مرده، رفع چین و چروک و جوانسازی پوست استفاده می شود. مخاط ترشح شده از حلزون، حاوی ترکیبات ضد پیری است که برای پوست فوق العاده مفید است.

حلزون تراپی پوست

داشتن ظاهری زیبا و جوان، آرزوی تمام زنان دنیا است. انسان ها از روش های مختلفی برای جوانسازی پوست خود استفاده می کنند. افرادی که ترس از جراحی ندارند، از عمل های زیبایی استفاده می کنند اما کسانی که از این روش ها می ترسند، از روش های زیبایی غیرتهاجمی بهره می برند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.