پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

فعالیت های بالینی در بیماران

جامع ترین سایت روانشناسی

فعالیت های بالینی در بیماران

۹۹۷ بازديد
براساس نتایج ترکیبی از دو آزمایش ، داروی Memorial Kettering clinical - - که یک خانواده از پروتیین به نام TrkA / B / C ، ROS۱ و ALK - - را هدف قرار داده و نشانه‌های فعالیت بالینی در بیمارانی که چندین نوع سرطان با NTRK۱ / ۲ / ۳ ، ROS۱ یا ALK - را هدف قرار داده بودند را نشان داد . یک مطالعه سبد دوم در حال انجام است تا مشخص شود آیا این نتایج اولیه را می‌توان در یک گروه بسیار بزرگ‌تر از بیماران تایید کرد .

گردآوری شواهد لازم افزایش اعتماد به نفس درک جلوگیری از بیماری توهم باور چسبنده مدرک کارشناسی ارشد تشخیص به تاخیر افتاده


ما در این انجمن آمریکایی برای تحقیقات سرطان ( AACR ) ، برنامه مطبوعاتی جلسه سالانه انجمن سرطان آمریکا ( Memorial ) و به عنوان بخشی از اولین جلسه دادرسی بالینی آزمایش بالینی مورد استفاده قرار خواهد گرفت . الکساندر Drilon ، پزشک حاضر در کلینیک درمان رشد و خدمات غدد قفسه‌سینه ، نتایج فاز بین‌المللی I STARTRK - ۱ و STARTRK - ۲ را گزارش خواهد کرد، که entrectinib را به عنوان درمان برای بیمارانی با تومور پیشرفته پیشرفته دارای rearrangements ژن مورد ارزیابی قرار داد و او محقق اصلی at بود .
با توجه به نتایج ترکیبی از دو آزمایش ، the درمانی investigational - - که خانواده of به نام TrkA / B / C ، ROS۱ و ALK را هدف قرار داده و نشانه‌های فعالیت بالینی در بیمارانی که چندین نوع سرطان با NTRK۱ / ۲ / ۳ ، ROS۱ ، یا ALK درمان هدفمند داشتند را نشان داد . یک مطالعه سبد دوم در حال انجام است تا مشخص شود آیا این نتایج اولیه را می‌توان در یک گروه بسیار بزرگ‌تر از بیماران تایید کرد .
دکتر Drilon می‌گوید : " کار ما نشان می‌دهد که چگونه واکنش به درمان entrectinib می‌تواند بسیار موثر باشد و می‌تواند منجر به کنترل بیماری بلند مدت در میان تعدادی از tumors شود " . داده‌ها از این دو آزمایش نشان دادند که میزان پاسخ هدف ۷۲ درصد در میان ۱۸ بیمار که معیار برای آنچه که به عنوان یک جمعیت واجد شرایط تعریف شده‌است را برآورده می‌کند . پژوهشگران در حال حاضر داده‌های به روز رسانی شده برای بیماران اضافی در دو آزمایش را گزارش می‌دهند که معیارهای واجد شرایط بودن مرحله دوم و نیز داده‌های ایمنی به روز شده در بیماران اضافی را برآورده می‌کنند . پس از یک پی‌گیری میانه از ۱۱ ماه ، ۱۱ نفر از ۱۳ بیمار که واکنش نشان دادند ، از جمله یک بیمار مبتلا به سرطان ریه غیر کوچک ( NSCLC ) با ترکیب ژن ROS۱ که بیش از دو سال است واکنش کامل داشته‌اند ، باقی ماندند .
بقیه ۱۲ بیمار که به entrectinib واکنش نشان دادند پاسخ‌های جزیی داشتند . این پاسخ‌ها برای بیماران مبتلا به انواع مختلفی از سرطان‌ها دیده شدند : سرطان روده بزرگ ؛ سرطان روده بزرگ ، سرطان پستان گاوی همراه با ژن NTRK۱ / ۲ / ۳ ، NSCLC با ژن ROS۱ fusions و سرطان روده بزرگ با ژن ALK fusions .


تکثیر عضلانی دوشن بیماری روده ملتهب ترمیم ضربه مغزی دیابت نوع1 تربیت فرزند پسر از بدو تولد روش های صحیح آموزش کودکان چیست ؟



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.