سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

ترمیم ضربه مغزی

جامع ترین سایت روانشناسی

ترمیم ضربه مغزی

۹۱۳ بازديد
آیا ترمیم ضربه مغزی و علائم بیماری بین مردان و زنان متفاوت است ؟
تاریخ : ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ - منبع : ماری آن Liebert ، شرکت Inc.
خلاصه : مطالعه جدیدی که ورزش‌کاران زن و مرد را با هم مقایسه می‌کند، بررسی می‌کند که آیا تفاوت‌های جنسی واضح در سطح پس از ضربه ، شدت و طول بهبودی وجود دارد .
داستان کامل یک مطالعه جدید که ورزش‌کاران زن و مرد را با هم مقایسه می‌کند بررسی می‌کند که آیا تفاوت‌های جنسی واضح در علائم ضربه مغزی پس از ضربه ، شدت و طول بهبودی وجود دارد . علاوه بر پیدا کردن تفاوت‌های مهم بین ورزش‌کاران زن و مرد دانشگاه کالج، تفاوت بین زنان بسته به استفاده از وسایل جلوگیری از بارداری در مطالعه‌ای که در ژورنال of منتشر شد ، مجله مرور شده توسط مری ان Liebert ، شرکت ناشران ، گزارش شد .
این مقاله تا ۱۹ مه ۲۰۱۸ در ژورنال وب سایت Neurotrauma در دسترس است .

قطع کردن گیرنده آثار محبت آمیز اختلال روانی نوجوانان عملکرد اسید صفراوی ماده شیمیایی پانکراس دیابت نوع1


اثرات تفاوت‌های جنسی و Hormonal Contraception در پیامدها به دنبال ضربه‌های مربوط به ورزش در coauthored ، Virginia ، دانشکده پزشکی ، Northwestern University ، University ( Evanston ، IL ) و همکاران دانشگاه Northwestern و ادوارد هاینز ۸ . بیمارستان مدیریت سربازان ( IL ) . محققان شدت علایم مشاهده‌شده را پس از ضربه مغزی در بین شرکت‌کنندگان مطالعه و طول زمان برای بازیابی ، که به عنوان دوره زمانی بین آسیب و زمانی که آن‌ها برای بازگشت به یک بازی کامل پاک‌سازی شدند ، اندازه‌گیری کردند . در گروه شرکت‌کنندگان مطالعه زن ، محققان پیامدها را در میان کاربران contraceptive هورمونی و غیر کاربران مقایسه کردند .
دکتر جان Povlishock , دکترای جامعه‌شناسی ( دانشگاه هلسینکی ) می‌گوید : " این مطالعه دارای محدودیت‌های متعددی است , به ویژه در رابطه با موضوع تفاوت‌های جنسیتی میان ورزش‌کاران دانشگاهی زن و مرد , به ویژه در رابطه با موضوع تفاوت‌های جنسیتی در طول بهبودی از آسیب concussive " . نشانه‌های اولیه خطر جنون را معمولا ً می ‌توان قبل از شروع یک اختلال تمام‌عیار تشخیص داد . همان کار برای هدیه دادن و بلیت برای یک رویداد آزاد رفت .
پیلی گفت که این یافته‌ها برای بازاریابان حائز اهمیت هستند ، زیرا مشتریان به طور مداوم از دهان به عنوان یکی از منابع موثق و معتبر اطلاعات در مورد محصولات و خدمات استفاده می‌کنند .
یافته‌های آن‌ها برخی چیزها را پیشنهاد می‌کند که بازاریابان می‌توانند انجام دهند تا عبارات کلامی را تشویق کنند.
او گفت : " اگر بازاریابان بتوانند هزینه این مورد را از تجربه تقسیم کردن خرید جدا کنند ، کمپین ‌های دهان به دهان کارآمدتر خواهند بود . "
برای مثال ، بسیاری از خرده فروشان آنلاین پس از خرید یک درخواست برای مردم ارسال می‌کنند و درخواست می‌کنند که در مورد آنچه که آن‌ها با دوستان خود در رسانه‌های ارتباط جمعی خرید می‌کنند، سهیم باشند .
او گفت : " اگر پولی که شما خرج کردید ، در مقابل شما در زمان رسید وجود داشته باشد و در حال حاضر کمی فقیر هستید ، شما نمی‌خواهید تقسیم کردن و به اشتراک گذاشتن درخواست‌ها را در نظر بگیرید ."


رفتار نژادی دانش آموزان دنباله رو استرس سخت تر تغییرات ژنتیکی بیماری خصوصیات و تربیت کودک سه ساله طلاق به خاطر خیانت همسر



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.