جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

دنباله رو

جامع ترین سایت روانشناسی

دنباله رو

۹۷۵ بازديد
۳۶- % افزایش در بیماران خردسال که با درمان پروتون درمان می‌شوند ، بررسی جدید تاریخ : ۲۳ می ، ۲۰۱۵ منبع : نتایج نظرسنجی آمریکا نشان می‌دهد که تعداد بیمارانی که تحت درمان تشعشع پروتون درمان می‌شوند ، برای تومورهای سرطانی و non سرطانی ، افزایش ثابتی نشان می‌دهد . براساس یک بررسی از همه مراکز درمان پروتون در آمریکا ، تعداد بیماران خردسال که با درمان پروتون درمان می‌شوند در سال ۲۰۱۳ به ۷۲۲ مورد افزایش یافت که این تعداد در سال ۲۰۱۰ ، ۳۶ درصد افزایش داشته‌است .
نتایج حاصل از یک نظرسنجی جدید در سراسر کشور حاکی از افزایش مداوم شمار بیمارانی است که تحت درمان پرتو پروتون درمانی برای سلول‌های سرطانی و غیر سرطانی درمان می‌شوند .

مطالعه پژوهشی یک عمده فروشندگاه مخدر بیماری روانی ها انجمن قلب آمریکا اثر جانبی پرتودرمانی استرس سخت تر


این تحقیق توسط اندرو ل انجام شد . چانگ ، پزشک متخصص طب اطفال در مرکز درمانی Scripps Proton در حین کنفرانس گروه درمان Particle - در سن دیگو ارائه شد که از ۲۳ مه تا ۲۳ مه برگزار می‌شود .
براساس یک بررسی از همه مراکز درمان پروتون در آمریکا ، تعداد بیماران خردسال که با اشعه پروتون درمان می‌شوند در سال ۲۰۱۳ به ۷۲۲ افزایش پیدا کرده‌است که ۳۶ درصد افزایش نسبت به ۴۶۵ بیمار در سال ۲۰۱۰ داشته‌است .
دکتر چانگ گفت : " کودکان به طور خاص نسبت به اثرات جانبی تشعشع رادیواکتیو در برابر بافت طبیعی از جمله بیماری‌های مزمن مربوط به درمان و سرطان‌های ثانویه آسیب‌پذیر هستند . شایع‌ترین تشخیص تومورهای درمان شامل ependymoma ( مغز ) , medulloblastoma ( مغز و نخاع ) و glioma سطح پایین ( مغز ) است .
گزارش اخیر صنعت نشان داد که در حال حاضر ۱۶ مرکز درمانی دیگر در آمریکا فعال هستند و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد تا سال ۲۰۱۷ به ۲۷ تن افزایش یابد . انتظار می‌رود که کلینیک مایو در نخستین مرکز پروتون خود در ژوئن ۲۰۱۵ درمان بیماران را آغاز کند .
پروتون درمانی نوعی تابش نور خارجی است که با ذرات باردار سنگین برخورد می‌کند ، که می‌تواند دقیقا ً در محل تومور قرار داده شود . مرکز درمانی Scripps پروتون ، که در فوریه ۲۰۱۴ افتتاح شد ، تنها مرکزی است که به طور انحصاری جدیدترین فن‌آوری تحویل پروتون موجود ، با مداد - beam را ارایه می‌دهد . بهداشت Scripps خدمات مدیریت بالینی center's و کلینیک Scripps را که بر خدمات پزشکی نظارت دارد ، فراهم می‌کند . درمان ذرات پیشرفته ، سازنده و سازنده center's است . Scripps یک وابستگی به بیمارستان Rady Children's - سن دیگو را برای مراقبت از کودکان در مرکز ایجاد کرده‌است . Corica اضافه می‌کند : " من دوست دارم تاکید کنم که ما the کودکان بسیار چاق را پیدا کردیم ، حتی آن‌هایی که خیلی جوان بودند مقاومت انسولین را نشان می‌دادند . این یک یافته بسیار مهم است که بر نیاز به برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی اولیه شامل ارائه دهندگان بهداشتی ، مدارس و دیگر موسسات دولتی تاکید می‌کند - یعنی عادات غذایی ، فعالیت فیزیکی ، زمان پرده - - از کودکان چاق و خانواده‌هایشان ، بنابراین Corica امیدوار است که این تحقیق را به مناطق دیگر گسترش دهد .
او نتیجه‌گیری کرد : " ما منتظر افزایش تعداد کودکان و گسترش منطقه جغرافیایی و نیز ارزیابی جنبه‌های دیگری هستیم که ممکن است بر آغاز و شدت چاقی کودکی تاثیر بگذارند ."


تغییرات ژنتیکی بیماری تغییر تاریخ مغز تصویر پزشکی هسته ای زیست شناسان مصنوعی تربیت کودکان لجباز و نحوه رفتار با آنها تجربه ازدواج دانشجویی موفق


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.