جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

استرس سخت تر

جامع ترین سایت روانشناسی

استرس سخت تر

۱,۰۱۶ بازديد
استرس ممکن است سخت‌تر از تاریخ men's باشد : ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۴ منبع : خلاصه پزشکی دوک : محققین چندین دهه است که تاکید کرده‌اند که استرس به بیماری‌های قلبی کمک می‌کند . اما یک تحلیل جدید نشان می‌دهد که استرس ذهنی ممکن است قلب زنان را بیش از مردان افزایش دهد ." نویسنده ارشد study's می‌گوید : " به منظور انجام این کار ، ما باید خون بیشتری را به بدن پمپ کنیم . براساس این اطلاعات ، زنان به این شیوه و نیز مردان واکنش نشان نمی‌دهند . اما یک تحلیل جدید از سوی محققان در پزشکی دوک نشان می‌دهد که استرس ذهنی ممکن است بیش از men's قلب را تحت فشار قرار دهد .
این تحقیق در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۴ در ژورنال کالج کاردیولوژی آمریکا منتشر شد .


زنان جوان دیابتی جلوگیری از مخدرات آزمایش پروتون درمانی پیوند مولکولی چاقی سلول های ایمنی بدن تغییرات ژنتیکی بیماری


" معمولا ً وقتی تحت استرس ، با عقب مبارزه می‌کنیم یا فرار می‌کنیم . دکتر وی جیانگ ، نویسنده ارشد و استاد علوم پزشکی، روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده پزشکی دانشگاه دوک گفت : " به منظور انجام این کار ، ما باید خون بیشتری به بدن تزریق کنیم ." این گروه بخشی از مطالعه دوک منتشر شده در سال ۲۰۱۲ به نام REMIT بود که تاثیر داروهای ضد افسردگی را برای کاهش مشکلات قلبی تحریک‌شده ارزیابی کرد .
شرکت کنندگان کاره‌ای استرس زا انجام دادند ، از جمله توصیف رویدادی که آن‌ها را عصبانی کرد ، در حالی که محققان عملکرد قلب خود و دیگر علایم حیاتی را بررسی کردند .
در زمان استرس ، ۵۷ درصد از شرکت کنندگان زن در مقایسه با ۴۱ درصد از مردان ، جریان خون را به قلب و یا ایسکمی مبتلا کردند . ischemia یکی از اجزای رایج بیماری‌های قلبی و عروقی است و اغلب فاکتوری است که منجر به مرگ می‌شود .
تفاوت بین زن و مرد می‌تواند نشانه‌هایی از نحوه ایجاد آموزش بیماری‌های قلبی ، پیش‌گیری و درمان برای زنان و مردان فراهم کند . به گفته مراکز کنترل بیماری‌ها ، بیماری‌های قلبی هر ساله حدود ۶۰۰، ۰۰۰ نفر را در بر می‌گیرد و علت اصلی مرگ در ایالات‌متحده هم برای مردان و هم برای زنان باقی می‌ماند .
اما مطالعات نشان داده‌اند که disparities در نتایج بیماری‌های قلبی ischemic وجود دارد که زنان بدتر از مردان عمل می‌کنند . مطالعات مرکز کنترل بیماری‌ها در آگاهی women's از خطرات بیماری‌های قلبی و اینکه چگونه زنان به سرعت برای درمان خود به دنبال درمان هستند ، دست یافته‌اند .
در مطالعه دوک ، زنان تحت استرس ذهنی افزایش بیشتری در احساسات منفی و کاهش بیشتر در احساسات مثبت ابراز کردند . در مقابل ، مردان در واکنش به استرس ذهنی ، افزایش بیشتری در فشار خون داشتند .
دکتر زینب صمد ، M.H.S. ، نویسنده و استادیار رشته پزشکی در دانشگاه دوک ، گفت : " مردان ممکن است در احساسات خود تغییرات کمتری داشته باشند ، اما یک پاسخ مثبت فیزیولوژیک به استرس دارند . "
داده‌ها همچنین تمایز جنسی را در رفتار پلاکت خون پیدا کردند . تجمع پلاکت‌ها می‌تواند منجر به a شود که می‌تواند موجب حمله قلبی شود . علی‌رغم استفاده از داروهایی که برای حفظ platelets خون از خوشه‌بندی با یکدیگر طراحی شده‌بودند ، پلاکت‌ها در مشارکت کنندگان زن تحت استرس ذهنی تا حد زیادی نسبت به شرکت‌کنندگان مرد افزایش یافت .
صمد گفت که با تحقیقات بیشتر ، این جزئیات می‌تواند به استفاده از داروهای ضعیف برای استفاده موثر در زنان کمک کند .
صمد گفت : " تاثیر واکنش‌های منفی فیزیولوژیک به استرس ذهنی باید در ارزیابی ریسک قلبی در هر دو جنس تشخیص داده شود . این می‌تواند نشانه‌ای باشد که ما به دنبال درمان بیماری‌های قلبی ، به ویژه در زنان هستیم ."

تغییر تاریخ مغز تصویر پزشکی هسته ای زیست شناسان مصنوعی آزمایش های انسانی چگونه به راه رفتن کودک کمک کنیم بدترین حالت ازدواج فامیلی



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.