پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

تشخیص به تاخیر افتاده

جامع ترین سایت روانشناسی

تشخیص به تاخیر افتاده

۱,۲۷۳ بازديد
یک تشخیص به تاخیر افتاده، نه جنسیت ، بر درمان زنان برای بیماری‌های قلبی تاثیر می‌گذارد : ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۷ منبع : زنان با بیماری‌های قلبی معمولا ً نسبت به مردان عمل جراحی کامل کمتری با پیوند شریانی دریافت می‌کنند ، اما نه به خاطر تعصب جنسیتی . به جای آن ، به گفته یک مطالعه جدید ، عواملی مانند تشخیص تاخیر بیماری عروق کرونری ( CAD ) در زنان ممکن است به تفاوت در درمان کمک کنند .

تحلیل ادبیات مغزی اختلال اضطراب اجتماعی مرکز پزشکی دانشگاه بوستون تخریب سلول های بتا خطر عوامل خودکشی تکثیر عضلانی دوشن


به اشتراک بگذارید: داستان کامل زنان با بیماری‌های قلبی به طور معمول کم‌تر جراحی کامل جراحی با پیوند شریانی نسبت به مردان دریافت می‌کنند ، اما نه به خاطر تعصب جنسیتی . به جای آن ، عواملی از قبیل تشخیص تاخیر بیماری عروق کرونر ( CAD ) در زنان ممکن است به تفاوت در درمان کمک کنند .
نویسنده ارشد "Fraser د " می‌گوید : " به نظر می‌رسد که از زمانی که زنان مبتلا به بیماری‌های قلبی هستند ، آن‌ها کمی مسن‌تر هستند و ممکن است با comorbidities نظیر چاقی و دیابت مواجه شوند ." روبنس ، دکتر روبنس ، همراه با حبیب Jabagi ، دکتر Rubens ، و دیگر همکاران ، داده‌های بیمارانی که تحت پیوند عروق کرونر ( CABG ) بین ژانویه ۱۹۹۰ تا مارس ۲۰۱۵ تحت فشار قرار گرفتند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . آن‌ها با استفاده از ۴۵ متغیر پیش درمان این گروه را به ۱، ۲۵۴ بیمار ( ۶۲۷ نفر و ۶۲۷ نفر زن) که دارای ویژگی‌هایی مشابه بودند ، محدود کردند تا بتوانند تفاوت‌های بین این دو گروه را تست کنند.
پس از اصلاح عوامل مختلف بیمار مانند سن ، وزن بدن ، و دیابت ، محققان هیچ تفاوتی در درصدها در سرخرگ سینه‌ای داخلی و شعاعی بین مردان و زنان به دست آوردند ؛ در حالی که سرخرگ مهره داخلی دو جانبه در ۴۴.۵ درصد از مردان و ۴۴.۱ درصد از زنان مورد استفاده قرار گرفت . با این حال ، زنان کمتری در مقایسه با مردان ( ۷.۳ % در مقابل مردان )، سه پیوند شریانی دریافت کردند . ۱۰.۵ % ) .
دکتر روبنس می‌گوید : " اکثر پزشکان به درستی فرض می‌کنند که زنان به احتمال کمتری revascularization شریانی چندگانه دریافت می‌کنند ، اما آن‌ها معتقد هستند که این تنها براساس تعصب جنسیتی است . هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی برای همه عوامل خطر تنظیم‌شده وجود داشته باشد ، درجه of multiple در زنان باید متفاوت از چیزی باشد که مردان دریافت می‌کنند " . طبق نظر محققان ، زنان با CAD در مقایسه با مردان نقطه‌ضعف قابل‌ملاحظه‌ای دارند ، زیرا آن‌ها به طور مداوم همان ارزیابی تهاجمی ، تهاجمی و درمان را به عنوان انسان دریافت نمی‌کنند . مردان به درمان‌های موثر قلبی ، از جمله داروها و revascularization ، دسترسی بیشتری دریافت می‌کنند ، در حالی که چندین سال است که زنان تشخیص داده نمی‌شوند .
محققان توضیح دادند که یک دلیل برای تشخیص تاخیر ممکن است این باشد که استراتژی‌های آزمایشی فعلی ، مانند فراصوت ورزش ، " بسیار حساس و غیر اختصاصی در زنان هستند " . علاوه بر این ، آن‌ها به یک " اثر محافظ " از استروژن که ممکن است شروع بیماری را به تاخیر بیندازد ، اشاره کردند .
دکتر روبنس گفت : " با تشخیص اولیه ، زنان می‌توانند به revascularization بعنوان کاندیدای جراحی سالم‌تر مراجعه کنند و به آن‌ها فرصت استفاده از استراتژی‌های revascularization شریانی با نتایج postoperative بهتر را می‌دهند ."


بیماری روده ملتهب ترمیم ضربه مغزی دیابت نوع1 رفتار نژادی دانش آموزان تربیت فرزند دختر از بدو تولد در مشاوره با کودکان چه نکاتی را باید در نظر بگیریم ؟



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.