چهارشنبه ۲۲ فروردین ۰۳

بیماری روده ملتهب

جامع ترین سایت روانشناسی

بیماری روده ملتهب

۹۷۸ بازديد
ژن that که در مقابل بیماری روده ملتهب از تاریخ ۱ فوریه سال ۲۰۱۷ استفاده می‌شود : محققان یک ژن را شناسایی کرده‌اند که از روده و بیماری روده ملتهب محافظت می‌کند ( IBD ) . مطالعه موس در ژن Gatm جهش پیدا کرد و از تکنولوژی ویرایش CRISPR / Cas۹ برای تایید این پیوند استفاده کرد . محققان مشخص کرده‌اند که ژن Gatm برای تامین سریع مانع روده‌ای intestinal مورد نیاز است که دیواره روده را در برابر التهاب ناشی از باکتری در جهاز هاضمه محافظت می‌کند .
به اشتراک گذاشته شده توسط محققان مرکز پزشکی جنوب غربی , یک ژن را شناسایی کرده‌اند که از شکم ناشی از بیماری روده ملتهب ( IBD ) محافظت می‌کند .

سلول های ماکروفاژ تعریف خرید به دوستان مدرسه چند نژادی خطر باکتری های شکمی سنجش خطر بیماری ترمیم ضربه مغزی


مطالعه موس در ژن Gatm جهش پیدا کرد و از تکنولوژی ویرایش CRISPR / Cas۹ برای تایید این پیوند استفاده کرد . محققان مشخص کرده‌اند که ژن Gatm برای تامین سریع مانع روده‌ای intestinal مورد نیاز است که دیواره روده را در برابر التهاب ناشی از باکتری در جهاز هاضمه محافظت می‌کند .
دکتر بروس beutler ، رئیس مرکز مطالعات ژنتیک و نویسنده ارشد این مطالعه که این هفته در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شد ، گفت : " ژن Gatm برای سنتز of مورد نیاز است ، ماده‌ای که در کبد صادر می‌شود که به سلول‌های مانع انتقال می‌یابد و به آن‌ها اجازه استفاده از انرژی به روش کارآمد را می‌دهد ."
IBD شامل یک پاسخ ایمنی مزمن یا مکرر و التهاب دستگاه گوارش است . بنا به گفته مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ، دو بیماری روده ملتهب common ulcerative و Crohn's هستند . اگرچه ulcerative colitis به روده بزرگ محدود است اما این بیماری می‌تواند به هر بخش از بخش گوارشی تاثیر بگذارد .
در شرایط عادی ، بدن تعادل بین توانایی tract's روده برای واکنش به باکتری ایجاد شده و تحمل باکتری نرمال commensal را حفظ می‌کند که به هضم کمک می‌کند .
محققان می‌گویند که برای درک موانع mucosal ، روده‌ها می‌تواند در طی یک وقفه در جنگ با میدان نبرد مقایسه شود . به طور معمول ، خلط به روده‌ها و شکل مانع است که مشابه منطقه غیر نظامی است . آن مانع خلط از دیواره‌های روده‌ای برای باکتری‌های مفید و مفید محافظت می‌کند . دکتر Emre turer ، استادیار رشته پزشکی داخلی و در مرکز ژنتیکی دفاع میزبان توضیح داد که با این حال ، اگر باکتری به گونه‌ای از آن لایه خلط عبور کند و به دیواره‌ای روده برسد ، التهاب نتیجه آن است .
در آزمایش‌ها آن‌ها ، موش با دو کپی از جهش Gatm مغلوب علائمی مشابه با IBD را نشان داد : اسهال ، کاهش وزن ، و مرگ سلول‌هایی که روده را پوشانده اند. محققان گفتند که این نشانه‌ها زمانی بهبود یافتند که موش‌ها creatine را در آب آشامیدنی خود به دست آوردند . این مطالعه نشان می‌دهد که creatine برای تامین انرژی مورد نیاز برای تامین سریع سد mucosal ضروری است .
دکتر beutler ، پروفسور of گفت : " جهش در این ژن و سایر موارد مورد نیاز برای بسیج انرژی در سلول‌ها ممکن است برای برخی موارد IBD در انسان وجود داشته باشد. "
او اضافه کرد که این مطالعه چندین ژن colitis بالقوه دیگر را شناسایی کرده‌است و این اثر one's خاص بر الزامات انرژی سلول‌های مانع نشان می‌دهد که یک گروه جدید از جهش‌های با پتانسیل ایجاد IBD وجود دارد. هر ژن توسط germline mutagenesis تصادفی پیدا شد ، یعنی جهش‌های معنایی برای مطالعه ویژگی‌های به‌دست‌آمده ایجاد شدند .



دیابت نوع1 رفتار نژادی دانش آموزان دنباله رو استرس سخت تر تربیت کودک 2 ساله دختر و پسر راه حل بی خوابی چیست ؟


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.