پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تحریک شبکه سلول های مغزی

جامع ترین سایت روانشناسی

تحریک شبکه سلول های مغزی

۱,۰۴۴ بازديد
دانشمندان کشف کرده‌اند که شبکه سلول‌های مغزی مهاری یا نورون‌ها از طریق مکانیزمی که به دنبال آن شبکه‌های تحریکی رخ می‌دهد ، رشد می‌کنند . نورون‌های Excitatory نقشه دنیای خارجی را در طول توسعه و تجربه اصلاح و اصلاح می‌کنند ، در حالی که نورون‌های بازدارنده نقشه‌هایی را شکل می‌دهند که بزرگ‌تر از بلوغ می‌شوند .
اشتراک :
داستان کامل
دانشمندان کشف کرده‌اند که شبکه سلول‌های مغزی مهاری یا نورون‌ها از طریق مکانیزمی که به دنبال آن شبکه‌های تحریکی رخ می‌دهد ، رشد می‌کنند . نورون‌های Excitatory نقشه دنیای خارجی را در طول توسعه و تجربه اصلاح و اصلاح می‌کنند ، در حالی که نورون‌های بازدارنده نقشه‌هایی را شکل می‌دهند که بزرگ‌تر از بلوغ می‌شوند . این کشف ، یک قطعه جدید به معمای چگونگی سازماندهی و پردازش اطلاعات مغز می‌افزاید . دانستن این که چگونه کاره‌ای طبیعی مغز یک گام مهم برای درک ماهیت شرایط نورولوژیکی است و امکان یافتن درمان در آینده را باز می‌کند . نتایج در علوم عصبی طبیعت به نمایش در می‌آیند .

نوسانات عصبی مغز عوامل موثر در آلزایمر ارتباط نواحی مغزی با رفتار آسیب ناشی از ورزش حذف بافت پستان کمتر زنان از طریق a نورون های تحریکی و مهاری


نویسنده ارشد ، دکتر بنجامین Arenkiel ، دانشیار ژنتیک مولکولی و انسانی و علوم اعصاب در دانشکده پزشکی Baylor ، که به مطالعه نقشه‌های عصبی در سیستم بویایی موش آزمایشگاهی می‌پردازد ، می‌گوید : " مغز ، دنیای خارجی را به عنوان نقشه ویژه‌ای از فعالیت ایجاد شده توسط شبکه نورون‌ها ، نشان می‌دهد .
مطالعات of حاکی از آن است که آن‌ها به عنوان یک شبکه پراکنده و هم پوشانی سلول‌ها آغاز می‌شوند . این پیشرفت از یک diffuse به الگوی اصلاح‌شده در بسیاری از مناطق مغز رخ می‌دهد ."
علاوه بر شبکه‌های تحریکی ، مغز دارای شبکه‌های مهاری است که به محرک‌های خارجی پاسخ می‌دهد و فعالیت شبکه‌های عصبی را منظم می‌کند . با این حال ، این که چگونه شبکه‌های مهاری توسعه می‌یابند ، یک راز باقی مانده‌است .
در این مطالعه ، Arenkiel و همکارانش توسعه نقشه‌های نورون‌های inhibitory را در سیستم بویایی موش مورد مطالعه قرار دادند .
مطالعه شبکه‌های مغزی بازدارنده از حس بویایی موش
Arenkiel که یک محقق مشهور در Baylor نیز می‌باشد ، گفت : " برخلاف بینایی ، شنوایی یا سایر حواس ، حس بویایی در موش ، بوی جدا شده از تعداد زیادی از مولکول‌ها را تشخیص می‌دهد . "
Arenkiel و همکارانش مسیر این نورون‌ها را در زمان خود دنبال کردند تا مشخص کنند که چگونه مدارهای بازدارنده توسعه پیدا می‌کنند . ابتدا ، آن‌ها به طور ژنتیکی سلول‌ها را علامت‌گذاری کردند تا زمانی که نورون‌ها فعال بودند ، درخشندگی داشته باشند . سپس ، آن‌ها scents منحصر به فرد را به موش‌ها پیشنهاد کردند و به صورت بصری از طریق میکروسکوپ ، نواحی یا شبکه‌های مغزی که برای هر رایحه زنده ، زنده و زنده به نظر می‌آمدند ، ثبت شدند . دانشمندان چندین بار این آزمایش را تکرار کردند تا مشخص کنند که چگونه این شبکه‌ها چگونه تغییر کردند ، چرا که حیوان یاد گرفته بود که هر کدام از آن‌ها را تشخیص دهد .
نتیجه شگفت‌انگیز
دانشمندان انتظار داشتند که شبکه‌های مهاری در روشی مشابه به شبکه‌های excitatory بالغ شوند . به این معنی که هر چه حیوان بیشتر یک رایحه داشته باشد ، بهتر است که شبکه‌های فعالیت مشخص شوند . به طور شگفت‌انگیز ، دانشمندان کشف کردند که مدارهای مغزی مهاری حس بویایی موش ، به شیوه‌ای روبروی مدارهای excitatory رشد می‌کنند . به جای اینکه به مناطق نزدیک شده نزدیک شود ، مدار مهاری وسیع‌تر می‌شود . به لطف این یافته جدید ، دانشمندان در حال حاضر بهتر درک می‌کنند که مغز چگونه اطلاعات را سازماندهی و پردازش می‌کند .


مکانیزم عمل آنزیم درک مغز از چین و چروک چشم درمان اختلالات روانی واکنش شدید نسبت به صدا مشاوره زنان و خانواده اختلالات عصبی و رشدی


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.