جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

درمان اختلالات روانی

جامع ترین سایت روانشناسی

درمان اختلالات روانی

۱,۰۰۴ بازديد
نتایج این مطالعه , درمان اختلالات روانی یا اختلالات حافظه را که هر دو به طور واضح به اختلالات عاطفی مرتبط هستند , می‌رساند . درک بهتر از مکانیسم‌های مختلف مغز می‌تواند در برنامه‌ریزی و هدف قرار دادن صحیح درمان مفید باشد .
دیگوکسین , دارویی که معمولا ً برای درمان بیماری‌های قلبی مورد استفاده قرار می‌گیرد , خطر مرگ و میر بالاتری نسبت به افراد بزرگ‌سال مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را نشان می‌دهد .
اشتراک :
داستان کامل
دیگوکسین , دارویی که معمولا ً برای درمان بیماری‌های قلبی مورد استفاده قرار می‌گیرد , خطر مرگ و میر بالاتری نسبت به افراد بزرگ‌سال مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی و عدم وجود شواهدی از نارسایی قلبی دارد .

افراد ممکن است شادتر باشند دارویی که قبلا کاربرد داشت پخش زنده مغز جام مقدس! تشخیص زودهنگام اوتیسم واکنش شدید نسبت به صدا


دیگوکسین بیش از یک قرن است که برای کنترل ضربان قلب در بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی استفاده می‌شود و معمولا ً برای این منظور در سراسر دنیا استفاده می‌شود . دستورالعمل‌های طبابت بالینی فعلی برای مدیریت فیبریلاسیون دهلیزی استفاده از دیگوکسین را به تنهایی برای کنترل ضربان قلب در افراد غیرفعال توصیه می‌کند .
مطالعه ما نشان می‌دهد که استفاده از دیگوکسین باید برای درمان فیبریلاسیون دهلیزی در مطب پزشکی معاصر ارزیابی شود . " با توجه به گزینه‌های موجود برای کنترل ضربان قلب , دیگوکسین باید با احتیاط در مدیریت فیبریلاسیون دهلیزی , به ویژه در غیاب نارسایی سیستولیک قلبی مورد استفاده قرار گیرد . "
نتایج این مطالعه براساس یافته‌های بسیاری از محققان در یک مطالعه موردی است که نشان داد دیگوکسین در افراد بالغ مبتلا به نارسایی سیستولیک قلبی با درصد بالاتری از مرگ همراه است .
مطالعه حاضر از نظر هدف , کاربردی و از نظر هدف , کاربردی و از نظر روش , توصیفی و از نوع همبستگی است . محققان ارتباط مستقل بین استفاده از دیگوکسین و خطرات مرگ و بستری را بررسی کردند .
در طول مدت مطالعه , دو یا چند درصد از شرکت کنندگان استفاده از دیگوکسین را آغاز کردند . تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . 1 . در همین زمان تعداد بستری در بیمارستان بستری شده‌بود و میزان بستری در بیمارستان برای بیمارانی که دیگوکسین در مقایسه با بیماران دریافت‌کننده دیگوکسین بیشتر بود بیشتر بود . 1 .
آلن s گفت : " دیگوکسین معمولا ً برای کنترل سرعت در فیبریلاسیون دهلیزی استفاده می‌شود , اما داده‌های بسیار محدودی برای پشتیبانی از این عمل وجود دارند - - مطالعات بالینی قدیمی‌تر با پی‌گیری بسیار محدود که اثرات طولانی‌مدت دیگوکسین در مرگ و میر یا بستری را ارزیابی نکرده اند. " go , md , محقق ارشد تحقیق و دانشمند در بخش تحقیقات قیصر پروس در اوکلند کالیفرنیا .
در مقابل , این مطالعه شامل بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین نمونه بزرگسالان مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی بطنی است که با نارسایی قلبی که در عمل بالینی گزارش‌شده , پیچیده نیست , با نتایجی که در طول عمر و جنسیت سازگار است . " ما معتقدیم که این یافته‌ها , که بر کاره‌ای پیشین بنا نهاده شده‌اند , در هدایت تصمیمات قلبی در زمینه استفاده از دیگوکسین در عصر مدرن , ارزش قابل‌توجهی دارند . "

کنترل علائم بیماری فیبریلاسیون دهلیزی رفتار های خوب موجب رسیدن به هدف سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری فیبریلاسیون دهلیزی یک نقص ریتم قلب است ازدواج دانشجویی مشاوره کودک


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.