جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

واکنش شدید نسبت به صدا

جامع ترین سایت روانشناسی

واکنش شدید نسبت به صدا

۱,۰۱۵ بازديد
پژوهشگران همچنین کشف کردند که افرادی که بیشتر نگران هستند ، نسبت به افرادی که کم‌تر نگران هستند ، واکنش شدیدتر و بیشتری نسبت به صداهای احساسی دارند .
پل می‌گوید : " به نظر می‌رسد که یافته‌های ما با مطالعات of non که نشان می‌دهند vocalizations که مخصوص به یک گونه هستند ، مطابق با سیستم عصبی نسبت به صداهای دیگر هستند ، سازگاری دارد و به حساسیت فزاینده‌ای به درد اشاره دارد . این بیماری می‌تواند در طول خروج الکل رخ دهد و ممکن است در بازگشت به نوشیدن الکل نقش داشته باشد . درمان‌های جایگزین مانند طب سوزنی و electroacupuncture ( EA ، که طب سوزنی را با تحریک الکتریکی ترکیب می‌کند ) در کاهش درد و احتمالا ً علایم مصرف الکل موثر هستند . مطالعه این موش به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا الکترونیک می‌تواند hyperalgesia را در طول خروج مشروبات الکلی کاهش دهد یا به طور بالقوه خطر بازگشت به الکل را کاهش دهد و اینکه آیا این اثر از طریق عمل در گیرنده‌های GPS که در یک منطقه مغزی به نام the جانبی قرار دارد ، به این اثر دست می‌یابد یا خیر.
اشتراک :
داستان کامل

داروی دیگوکسین کاهش نرخ سکته شناسایی اوتیسم با روش های ذهنی بهترین درمان ضربه مغزی استراحت است درمان ایمن سرطان گلو با تشعشع کنترل علائم بیماری فیبریلاسیون دهلیزی


Hyperalgesia به افزایش حساسیت به درد اشاره می‌کند . این بیماری می‌تواند در طول خروج الکل رخ دهد و ممکن است در بازگشت به نوشیدن الکل نقش داشته باشد . درمان‌های جایگزین مانند طب سوزنی و electroacupuncture ( EA ، که طب سوزنی را با تحریک الکتریکی ترکیب می‌کند ) در کاهش درد و احتمالا ً علایم مصرف الکل موثر هستند . مطالعه این موش به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا الکترونیک می‌تواند hyperalgesia را در طول خروج مشروبات الکلی کاهش دهد یا به طور بالقوه خطر بازگشت به الکل را کاهش دهد و اینکه آیا این اثر از طریق عمل در گیرنده‌های GPS که در یک منطقه مغزی به نام the جانبی قرار دارد ، به این اثر دست می‌یابد یا خیر.
محققان برای نوشیدن الکل به مدت هشت هفته , به موش‌های نر آموزش دادند تا مصرف الکل را پس از آن قطع کردند , که منجر به ترک خوردن علائم شد از جمله hyperalgesia . برای ارزیابی این که آیا E از hyperalgesia کاهش می‌یابد, آن‌ها حساسیت درد را با استفاده از گرمای تابشی ( پرتوی نور که به پنجه دو موش هدایت می‌شود ) اندازه‌گیری می‌کنند و withdrawal اندازه‌گیری شده را به تحریک سبکی و بدون EA اندازه‌گیری می‌کنند .
این مطالعه نشان داد که EA می‌تواند hyperalgesia را در طول خروج الکل کم کند و این اثر ممکن است شامل MORs در the باشد . اگرچه این یافته‌ها در جوندگان به دست آمدند ، اما این یافته‌ها نشان می‌دهند که EA یک روش درمانی بالقوه برای hyperalgesia در انسان‌ها است . پل می‌گوید : " اگر نشان داده شود که برای انسان‌ها موثر است ، استفاده از الکترونیک برای تسکین علایم درد مرتبط با خروج الکل می‌تواند به طور بالقوه شانس بازگشت به الکل در این افراد را کاهش دهد ." در اینجا ، متوجه شدیم که شرکت کنندگان در پاسخ‌های مشابهی به هم می‌رسند ، و بیش از نیمی از بینندگان همان گروه از احساسات را برای هر ویدیو گزارش می‌کنند .
گروه نهایی پاسخ‌های احساسی خود را در یک مقیاس از ۱ تا ۹ به هر یک از دوازده ویدئو که بر پایه چنین dichotomies مثبت ، هیجان در برابر آرامش ، و تسلط در مقابل مطیع بودن قرار گرفتند ، امتیاز دادند . محققان قادر بودند پیش‌بینی کنند که چگونه شرکت کنندگان این ویدیو را براساس این که چگونه شرکت کنندگان قبلی این ویدیو را ارزیابی کرده بودند را مورد ارزیابی قرار می‌دادند .
به طور کلی ، نتایج نشان داد که شرکت کنندگان در مطالعه عموما ً پاسخ‌های احساسی مشابه یا مشابهی را نسبت به هر کدام از ویدئوها به اشتراک گذاشتند ، که به محققان اجازه داده تا ۲۷ گروه متمایز از احساسات را شناسایی کنند .
محققان از طریق مدل‌سازی آماری و تکنیک‌های تصویرسازی ، پاسخ‌های احساسی را به هر ویدیو در یک اطلس معنایی از احساسات انسانی سازماندهی کردند . روی نقشه ، هر یک از ۲۷ گروه متمایز احساسات مربوط به یک رنگ خاص است .
کوئن گفت : " ما می‌خواستیم مجموعه کاملی از احساسات را روشن کنیم که دنیای درونی ما را رنگ می‌کنند. "


رفتار های خوب موجب رسیدن به هدف سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری فیبریلاسیون دهلیزی یک نقص ریتم قلب است درمان مدیریت شده عشق مشاوره اختلال وسواس


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.