چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

مکانیزم عمل آنزیم

جامع ترین سایت روانشناسی

مکانیزم عمل آنزیم

۹۷۶ بازديد
تحقیقات جدید مکانیسم عمل آنزیم به نام DHHC۹ را در رشد عادی و عملکرد شبکه‌های عصبی در مغز آشکار می‌کند . جهش در DHHC۹ در بیمارانی که از معلولیت ذهنی مرتبط با X رنج می‌برند شناسایی شده‌است . این اثر نشان می‌دهد که DHHC۹ نقش حیاتی در ارتقا رشد و ایجاد نورون‌ها دارد و در حفظ تعادل بین سیگنال‌های تحریکی و بازدارنده در نورون‌ها تشکیل می‌شود .
اشتراک :
داستان کامل
تحقیقات دکتر Shernaz Bamji ، از دانشگاه بریتیش کلمبیا ، مکانیسم عمل آنزیم به نام DHHC۹ را در رشد عادی و عملکرد شبکه‌های عصبی در مغز آشکار می‌کند . جهش در DHHC۹ در بیمارانی که از معلولیت ذهنی مرتبط با X رنج می‌برند شناسایی شده‌است ، با این حال نقش خاص of مشخص نشده است . کار دکتر Bamji's نشان می‌دهد که این آنزیم نقش حیاتی در ارتقا رشد و شاخه نورون‌ها دارد و همچنین در حفظ تعادل بین سیگنال‌های تحریکی و بازدارنده به ترتیب بر روی نورون‌ها تشکیل می‌شود ( به ترتیب excitatory و بازدارنده ) .

افزایش ضربان قلب با چاقی نورون های اکسیتاتوری صداهای متفاوت کودکان مبتلا به اوتیسم دستورالعمل های مواجهه با مصدومیت می گساری عامل مرگ بزرگسالان شاغل آمریکا درک مغز از چین و چروک چشم


Shernaz Bamji می‌گوید : " برای درک این که چگونه انواع ژنتیکی of شناسایی‌شده در بیماران با معلولیت ذهنی مرتبط با X ، بر توسعه مدارهای عصبی تاثیر می‌گذارند ، ما در نورون‌ها یک کاهش شدید را مشاهده کردیم و از نورون‌هایی که این جهش‌های DHHC۹ را بیان می‌کنند ، اشاره کردیم . علاوه بر این ، کاهشی در تعداد of بازدارنده که بر روی نورون‌ها تشکیل می‌شود که نورون‌ها را بیشتر تحریک می‌کنند . این موضوع بسیار مورد توجه است زیرا تعداد قابل‌توجهی از بیماران دارای معلولیت ذهنی مرتبط با X در معرض حمله قرار دارند ."
برای توسعه مناسب مغز ، نورون‌ها باید فرآیندها ، شاخه و ارتباط با نورون‌های دیگر را گسترش دهند . آزمایشگاه Bamji نشان داده‌است که نوع خاصی از اصلاح پروتیین‌های نورونی می‌تواند تمام فرآیندهای بالا را تحت‌تاثیر قرار داده و بر رشد مناسب مغز تاثیر بگذارد . این تغییر به نام " palmitoylation " خوانده می‌شود و شامل اضافه کردن یک اسید چرب کوچک به نام palmitate بر روی یک پروتیین است . برهمکنش پروتئین‌ها می‌تواند اثرات عمیقی بر روی محل آن‌ها در نورون داشته باشد ، که به نوبه خود می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر توسعه مناسب و عملکرد نورون‌ها تاثیر گذارد . palmitoylation پروتیین توسط خانواده ۲۳ پروتیین DHHC میانجی می‌شود . تغییرات ژنتیکی در ۹ تا از ۲۳ پروتیین DHHC در بیماران مبتلا به بیماری‌های سیستم عصبی شامل تعدادی از اختلالات عصبی و neurodevelopmental شناسایی شده‌اند . این موضوع اهمیت این خانواده از پروتئین‌ها را در رشد و عملکرد مغز نشان می‌دهد .
تحقیقات اخیر در آزمایشگاه Bamji محل و عملکرد یکی از این پروتئین به نام DHHC۹ را بررسی کرده‌است . کار او نشان داده‌است که DHHC۹ در هر دو نورون وجود دارد که نورون‌ها را فعال می‌کند و آن‌هایی که نورون‌های دیگر را مهار می‌کنند، و این که آن بر یک مولکول علامت دهی مهم ، به نام راس GTPase تاثیر می‌گذارد . اضافه کردن یک palmitate به ذات راس ، قاچاق آن را به غشا سلولی افزایش می‌دهد ، که در آن نقش مهمی در تنظیم رشد و تقسیم‌بندی نورون‌ها دارد و چگالی سیناپس‌ها و یا ارتباطات با دیگر سلول‌ها شکل می‌گیرد .
کار قبلی در آزمایشگاه Bamji اهمیت پروتیین‌های چسبندگی سلولی ، مانند cadherins ، در تنظیم پلاستیسیته synaptic نشان داده بود . آن‌ها نشان داده بودند که خانواده‌ای از پروتیین‌ها در داخل سلول به نام catenins فعالیت cadherins را تنظیم می‌کنند و خود catenins توسط palmitoylation تنظیم می‌شوند . دیگر انتقال پروتیین ، به نام DHHC۵ ، اضافه کردن palmitate به catenins را میانجی گری می‌کند .
Shernaz Bamji نتیجه‌گیری می‌کند : " ما معتقدیم که درک بهتر از عملکرد پروتیین‌های DHHC منجر به درک بهتر عملکرد نرمال مغز خواهد شد و به شناسایی اهداف جدید برای درمان با هدف اصلاح اختلالات اختلال یا عملکرد ، از جمله بسیاری از بیماری‌های دامی و روانی کمک خواهد کرد ."


درمان اختلالات روانی واکنش شدید نسبت به صدا کنترل علائم بیماری فیبریلاسیون دهلیزی رفتار های خوب موجب رسیدن به هدف معیار های ازدواج مشاوره اختلالات کودک


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.