شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

درک مغز از چین و چروک چشم

جامع ترین سایت روانشناسی

درک مغز از چین و چروک چشم

۹۹۰ بازديد
محققان نشان داده‌اند که مغز ما از قبل برنامه‌ریزی شده‌است تا چین و چروک‌ها را در اطراف چشم‌ها درک کند و احساسات intense و more را منتقل کند. این ویژگی چشم - چروک که نشانگر Duchenne است در حالات چهره متعدد صورت می‌گیرد ، از جمله لبخند ، حالات مرتبط با درد ، و - - همانطور که توسط این محققان پیدا شد - حالت‌های حزن .
اشتراک :
داستان کامل
محققان در دانشگاه غربی نشان داده‌اند که مغز ما از قبل برنامه‌ریزی شده‌است تا چین و چروک‌ها را در اطراف چشم‌ها درک کند و احساسات intense و more را منتقل کند. این ویژگی چشم - چروک که نشانگر Duchenne است در حالات چهره متعدد صورت می‌گیرد ، از جمله لبخند ، حالات مرتبط با درد ، و - - همانطور که توسط این محققان پیدا شد - حالت‌های حزن .

محدودیت نورون ها در چشم پارامترهای یک کد عصبی بدن تفاوت های نژادی در گزارش بیماری قوانین سلامت ضربه مغزی زنان با سرطان رحم درمان اختلالات روانی


محققان با استفاده از روشی به نام رقابت دیداری ، عکس‌های چهره شرکت کنندگان از عبارات را با و بدون نشانگر دوشن برای مطالعه که مغز ما به عنوان مهم‌تر ادراک می‌کند ، نشان دادند . هنگامی که تصاویر مختلف در هر چشم نشان داده می‌شوند ، مغز جایگزین این دو تصویر می‌گردد ، اما تصویری را که بیشتر به آگاهی ادراکی بیشتر مربوط می‌شود ، به همراه خواهد آورد .
بازرس اصلی در این مطالعه ، دکتر خولیو مارتینز ، استاد دانشکده پزشکی Western's Schulich می‌گوید که رقابت بصری مانند یک پنجره در ضمیر ناخودآگاه است و نشان می‌دهد که مغز ما به طور غیرارادی به آن مهم‌تر یا مهم‌تر نگاه می‌کند ." بنابراین اگر احساسات شدیدتر باشد ، مغز شما در واقع ترجیح می‌دهد آن را برای مدت‌زمان طولانی‌تر به آگاهی ادراکی تبدیل کند ."
محققان همچنین از شرکت کنندگان درخواست کردند که این عبارات را در مقیاسی برای شدت و صمیمیت رتبه‌بندی کنند و متوجه شدند که مردم به طور سیستماتیک the Duchenne و expressions Duchenne را به عنوان more more و بیش از expressions non رتبه‌بندی کرده‌اند .
این یافته‌ها ، شواهدی از یک زبان بالقوه جهانی برای خواندن احساسات را فراهم می‌کنند . به عبارت دیگر ، یک عمل صورت داده‌شده ممکن است یک نقش منفرد در چندین حالت چهره داشته باشد - - به خصوص اگر عمل چهره باعث برهم کنش اجتماعی شما می‌شود . به عنوان مثال ، با دانستن اینکه آیا لبخند stranger's حقیقی است و اینکه آیا آن فرد قابل‌اعتماد است یا خیر ، به شما هشدار می‌دهد که آیا باید از آن فرار کنید یا خیر " .
این مطالعه با هم‌کاری بازرسان دانشگاه میامی انجام شد و در مجله احساس گناه منتشر شد .
نویسندگان به این نکته اشاره می‌کنند که نتایج یک گام به سوی درک سوالات کلی‌تر از این است که چرا حالت‌های چهره شامل اعمال خاص صورت ، و چگونگی کمک به درک ما از احساسات هستند .
" از زمان داروین ، دانشمندان در این فکر هستند که آیا زبان حالات صورت وجود دارد یا خیر. دنیل messinger ، PhD ، استاد دانشکده روانشناسی در دانشگاه میامی می‌گوید : "این تحقیق نشان می‌دهد که یکی از عوامل کلیدی این زبان تنگ کردن چشم‌ها است " .
مارتینز - Trujillo که یک دانشمند در موسسه تحقیقات مغز و ذهن autism و موسسه تحقیقات Robarts است ، گفت : " وقتی شما تعاملات اجتماعی دارید ، باید درک کنید که آیا فردی صادق است یا خیر " . آن‌ها اغلب برای خواندن احساسات دیگران دچار مشکل می‌شوند ، بنابراین ما نمی‌دانیم که آیا این امر می‌تواند با توانایی آن‌ها برای خواندن این نشانگر برای صداقت انجام شود ."

واکنش شدید نسبت به صدا کنترل علائم بیماری فیبریلاسیون دهلیزی رفتار های خوب موجب رسیدن به هدف سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری خواستگاری تربیت کودک



منبع 

نکات استفاده از کرم های ضد چروک

1-برای استفاده از کرم های پوستی به پزشک متخصص مراجعه کنید. تا متناسب با نیاز شما یک کرم خوب تجویز شود.

2-نحوه ی استفاده از این کرم باید به طور روزانه باشد تا اثر گذاری مناسبی را بر روی چین و چروک های خود مشاهده نمایید.

3-بهتر است با ورود به سنین 3 و 40 پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک ها انجام دهید.

4-معمولا حدود سن 30 سالگی ساخت کلاژن در پوست کند شده و به تدریج متوقف می‌ شود. بنابراین شروع استفاده از کرم‌های محافظتی در حدود این سن پیشنهاد می ‌شود.

5-رادیکال‌های آزاد تولید شده در پوست در نتیجه تابش اشعه آفتاب، به DNA سلول‌های پوست صدمه می ‌رسانند. تماس‌های مکرر و طولانی با نور خورشید سبب پیر شدن تدریجی پوست خواهد شد. بنابریان همیشه از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

مطالعه مطلب کامل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.