جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

امواج مکانیکی سلول های مغزی

جامع ترین سایت روانشناسی

امواج مکانیکی سلول های مغزی

۱,۰۵۱ بازديد
دانشمندان مکانیسم‌هایی را آشکار کرده‌اند که سلول‌های مغزی خاصی را قادر می‌سازند تا دیگران را به ایجاد " امواج مکزیکی " مرتبط با کارکرد شناختی تشویق کنند . نورون‌های مهاری می‌توانند ارتعاش کنند و به مکانیزم‌هایی مجهز شده‌اند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا شبکه‌های نورون‌های دیگر را به تقلید از ارتعاشات خود ترغیب کنند . دانشمندان بر این باورند که این ارتعاشات جمعی , نقش کلیدی در عملکرد شناختی ایفا می‌کنند . تحقیقات آن‌ها روشن می‌کند که چگونه نورون‌های مهاری از فرآیندهای مختلف ارتباطات به نورون‌های تحریکی استفاده می‌کنند , که اطلاعات را از طریق یک مکانیسم پالس داخلی به اشتراک می‌گذارند .

چگونگی عملکرد مدارهای نورونی تاثیر مثبت تفریح بر بیماران اوتیسم تاثیر بد کم خوابی در بازی بازیکنان بسکتبال نسبت بالای زنان واجد شرایط جراحی افسردگی دانشجویان همجنسگرا در آمریکا تحریک شبکه سلولهای مغزی


اشتراک :
داستان کامل
دانشمندان مکانیسم‌هایی را آشکار کرده‌اند که سلول‌های مغزی خاصی را قادر می‌سازند تا دیگران را به ایجاد " امواج مکزیکی " مرتبط با کارکرد شناختی تشویق کنند .
در نهایت , تیم می‌گوید که کار آن‌ها ممکن است به محققان در درک بیشتر در مورد عملکرد طبیعی مغز و اختلالات عصبی عصبی مانند جنون کمک کند .
نورون‌ها سلول‌هایی در مغز هستند که اطلاعات شیمیایی و الکتریکی را منتقل می‌کنند و به یکی از دو گروه مهاری یا تحریکی تعلق دارند . در حالی که بیشتر به نورون‌های تحریکی مشهور است , نقش نورون‌های مهاری هنوز مورد بحث است .
نورون‌های مهاری می‌توانند ارتعاش کنند و به مکانیزم‌هایی مجهز شده‌اند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا شبکه‌های نورون‌های دیگر را به تقلید از ارتعاشات خود ترغیب کنند . دانشمندان بر این باورند که این ارتعاشات جمعی , نقش کلیدی در عملکرد شناختی ایفا می‌کنند . تحقیقات آن‌ها روشن می‌کند که چگونه نورون‌های مهاری از فرآیندهای مختلف ارتباطات به نورون‌های تحریکی استفاده می‌کنند , که اطلاعات را از طریق یک مکانیسم پالس داخلی به اشتراک می‌گذارند .
این مطالعه توسط کالج سلطنتی لندن و موسسه ماکس پلانک برای تحقیقات مغز انجام شد . این کتاب امروز در مجله ارتباطات طبیعت منتشر شده‌است .
این سلول‌های مغزی شبیه تماشاچیان در یک ورزشگاه فوتبال هستند و دیگران را به تقلید از آن‌ها در یک موج مکزیکی تشویق می‌کنند . ما گمان می‌کنیم که رابطه بسیار نزدیکی بین ارتعاشات جمعی وجود دارد که آن‌ها و بسیاری از عملکردهای شناختی مهم را تنظیم می‌کنند . هنگامی که ارتعاشات به گونه‌ای تخریب می‌شوند که موج مختل شود , ما فکر می‌کنیم که ممکن است به اختلالات عصب روانشناختی مانند جنون کمک کند . امید ما این است که نهایتا ً تحقیقات ما منجر به بینش‌های جدید به این اختلالات و چگونگی درمان آن‌ها شود . "
محققان یک مدل ریاضی را توسعه دادند که دو مکانیسم را نشان می‌دهد که نورون‌های مهاری به منظور متقاعد کردن دیگران برای پیوستن به آن‌ها در ارتعاشات ضربی نیاز دارند . اولین چیزی که نورون‌های مهاری را قادر می‌سازد تا روی خودشان ارتعاش کنند, به نام تشدید فرعی شناخته می‌شوند.
سازوکار دوم حفره‌ای به نام شکاف شکاف است . بسیاری از اینها در سطح نورون‌ها وجود دارند و به نورون‌ها اجازه می‌دهند تا مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و نورون‌های مهاری را قادر سازند که یک ارتعاش جمعی را قطع کنند .
این حقیقت که نورون‌های مهاری قادر به تعیین این هستند که چگونه و زمانی که کل شبکه نورون‌ها به ارتعاش درآید , نشان می‌دهد که این نورون‌ها بیش از دانشمندان در عملکرد مغز اهمیت بیشتری دارند .
اکنون که تیم مکانیسم پشت این ارتعاشات را توصیف کرده‌است , گام بعدی آن‌ها را خواهد دید که تحقیق روی نورون‌های مهاری انجام می‌دهند تا به طور کامل درک کنند که چرا ارتعاشات برای عملکردهای شناختی مهم هستند . این تیم معتقد است که ممکن است در نهایت راهی برای دستکاری نورون‌های مهاری برای بهبود نحوه ارتعاش آن‌ها وجود داشته باشد که ممکن است یک روز به درمان بهتر افراد مبتلا به بیماری‌های عصبی عصبی منجر شود .


نورون های تحریکی و مهاری مکانیزم عمل آنزیم درک مغز از چین و چروک چشم درمان اختلالات روانی مشاوره نوجوانان مشاوره فردی



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.