سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

آسیب های مغزی در حال افزایش

جامع ترین سایت روانشناسی

آسیب های مغزی در حال افزایش

۹۳۰ بازديد
علی‌رغم پیشرفت‌های زیاد در درک چگونگی عملکرد مغز انسان , شرایط روانی , بیماری‌های نورودژنراتیو , و آسیب‌های مغزی در حال افزایش است . به نظر می‌رسد پیشرفت در توسعه روش‌های تشخیصی و درمانی جدید متوقف شده‌است . در یک مساله خاص از عصب ژورنال مطبوعات سلولی , متخصصان به چالش‌های مرتبط با " علم اعصاب انتقالی " یا تلاش‌ها برای پیشرفت در آزمایشگاه به بیماران نیاز دارند .
ویراستار اظهار می‌دارد : " مطالعات تاثیر جهانی بیماری‌های مغز را به عنوان عامل اصلی ناتوانی و معلولیت در سراسر جهان با یک اقتصاد بحرانی , سلامت عمومی و اثرات اجتماعی شناسایی کرده‌اند . " " توافق مبهمی وجود دارد که ما به رویکردها و استراتژی‌های جدید نیاز داریم , و تلاش‌ها , گفتگو و آزمایش با هدف ایجاد فرآیند توسعه درمانی کارآمدتر و موثرتر هستند . " "

پیشرفت های مداوم در درک احساس اجتناب از برقراری ارتباط کودکان اوتیسمی برداشتن ماستکتومی انیمیشن بسکتبال شبیه واقعیت رابطه سفر طولانی و ماستکتومی امواج مکانیکی سلول های مغزی


یک مقاله در این مورد اشاره می‌کند که برای پرداختن به چالش‌های پیش رو , مکان‌های محدودی برای سهامداران وجود دارد . موسسه آموزش پزشکی , رهبران صنعتی , دانشگاه , دولت , و موسسات غیرانتفاعی را برای بحث در مورد چالش‌های مرتبط با ایجاد درمان‌های موثر برای اختلالات مغز گرد هم آورد . استیو هیمن , از موسسه وسیع mit و هاروارد , نتایج این کارگاه را ارائه و چالش‌های مرتبط با فرآیند ترجمه را مرور کرده و فرصت‌ها و راه‌حل‌هایی را برای افزایش هم‌کاری برای تسریع توسعه درمان‌های مورد نیاز پیشنهاد داد . هیمن هیمن می‌گوید : " برای اطمینان از پیشرفت‌های مداوم در علوم مغز , مشارکت بین دولت , صنعت و دانشمندان آکادمیک مورد نیاز است . "
مقاله دیگر به تصمیمات اخیر توسط چندین شرکت داروسازی بزرگ اشاره می‌کند تا بخش تحقیقات اعصاب خود را کاهش دهند و این دیدگاه رو به رشدی را منعکس می‌کند که توسعه داروها برای درمان بیماری‌های مغزی بسیار دشوارتر و بیشتر از داروهای در حال توسعه برای دیگر حوزه‌های درمانی است . براساس اظهارات دنیس چوئی , از استونی بروک و همکارانش , سیاست‌هایی که بازده بازار را برای بیشتر مورد نیاز تنظیم می‌کنند ممکن است ضروری باشند . رب . فعالان گروه علمی و بیمار در حفظ توسعه درمان‌های دیگر - مانند hiv و سرطان - به طور مناسب در مسیر موفق بوده‌اند , اما این نوع فعالیت گسترده بخش یک گام جدید برای جامعه اعصاب خواهد بود . "
در حالی که چالش‌های مربوط به تحقیقات مغز بزرگ هستند , پیشرفت قابل‌توجهی همچنان ادامه دارد . به عنوان مثال , یک مقاله در مساله خاص , مقدار قابل‌توجهی از تحقیقات را در مورد نشانگرهای پروتئینی مختلف , از جمله تجمعات آمیلوئیدی و تاو , بررسی می‌کند که نشان‌دهنده حضور عصب دو بخشی و افزایش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر است . این مقاله پیشرفت‌های قابل‌توجهی در توانایی ما برای کشف شواهد بیماری آلزایمر در مغز , پیش از نشانه‌های بالینی بیماری و پیش‌بینی آن‌هایی که بیش‌ترین خطر را برای افت شناختی دارند , برجسته می‌کند . " این یافته جدید مفاهیمی برای کارآزمایی‌های بالینی مداوم و مداوم با هدف جلوگیری از کاهش حافظه مرتبط با بیماری آلزایمر دارد . او اشاره می‌کند که تحقیقات نشان می‌دهد که در حالی که تجمع آمیلوئید لازم است اما برای ایجاد کاهش شناختی در طول مسیر بیماری آلزایمر کافی نیست , داده‌های در حال ظهور نشان می‌دهند که تشکیل تجمعات آمیلوئیدی , اختلال در عملکرد سیناپسی , اختلال سیناپسی , کاهش سلول‌های عصبی و سایر اختلالات ممکن است منجر به اختلال شناختی شود .


تحریک شبکه سلولهای مغزی نورون های تحریکی و مهاری مکانیزم عمل آنزیم درک مغز از چین و چروک چشم مشاوره روانشناسی تصمیم گیری



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.