چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

مطالعات ماهی استوایی

جامع ترین سایت روانشناسی

مطالعات ماهی استوایی

۱,۰۷۲ بازديد
بیماران Parkinson's را می‌توان با بینش‌های جدیدی که از مطالعات ماهی استوایی کوچک به دست آوردند ، کمک کرد . تحقیق با استفاده از zebrafish نشان داده‌است که چگونه سلول‌های کلیدی مغز که در افراد مبتلا به بیماری Parkinson's آسیب‌دیده اند ، می‌توانند مجدداً احیا شوند .
اشتراک :
داستان کامل
تحقیق با استفاده از zebrafish نشان داده‌است که چگونه سلول‌های کلیدی مغز که در افراد مبتلا به بیماری Parkinson's آسیب‌دیده اند ، می‌توانند مجدداً احیا شوند . در این تصویر میکروسکوپ از مغز zebrafish ، سلول‌های عصبی تولید کننده دوپامین در قرمز نشان‌داده شده‌اند و سلول‌های بنیادی که آن‌ها را تولید می‌کنند به رنگ سبز نشان‌داده شده‌اند .
اعتبار : توماس بکر ، دانشگاه ادینبرگ
بیماران Parkinson's را می‌توان با بینش‌های جدیدی که از مطالعات ماهی استوایی کوچک به دست آوردند ، کمک کرد .
تحقیق با استفاده از zebrafish نشان داده‌است که چگونه سلول‌های کلیدی مغز که در افراد مبتلا به بیماری Parkinson's آسیب‌دیده اند ، می‌توانند مجدداً احیا شوند .
یافته‌ها ، سرنخ‌هایی ارایه می‌دهند که ممکن است یک روز به درمان بیماری‌های عصبی منجر شود ، که باعث مشکلات حرکتی و لرزش می‌شود .
Parkinson's زمانی رخ می‌دهد که سلول‌های عصبی تخصصی در مغز تخریب می‌شوند . این سلول‌ها مسئول تولید یک ماده شیمیایی مهم به نام دوپامین هستند .
وقتی این سلول‌ها می‌میرند و یا آسیب می‌بینند ، از دست دادن دوپامین باعث اختلال در حرکات بدن می‌شود . وقتی این سلول‌ها از مغز انسان گم می‌شوند ، نمی‌توانند تعمیر شوند یا تعویض شوند .

وابستگی الکل شیرینی تاثیر سبک ویتامین مکمل مدل جدید اسکیزوفرنی شواهد


اما محققان دریافتند که در zebrafish ، سلول‌های عصبی تولید کننده دوپامین به طور مداوم با سلول‌های بنیادی اختصاصی در مغز جایگزین می‌شوند .
تیم تحت رهبری دانشگاه ادینبرگ ، سیستم ایمنی را در این فرآیند نقش کلیدی ایفا می‌کند . در برخی مناطق مغز zebrafish's ، این فرآیند کارساز نیست .
محققان می‌گویند که درک سیگنال‌های ایمنی که جایگزینی این سلول‌های عصبی را تسهیل می‌کنند می‌توانند نشانه‌های حیاتی برای توسعه درمان برای مردم داشته باشند .
این مطالعه که در مجله علم اعصاب منتشر شده‌است، توسط شورای تحقیقات بیوتکنولوژی و علوم زیستی و شورای تحقیقات پزشکی تامین شده‌است .
دکتر توماس بکر ، از دانشگاه مرکز Edinburgh's برای علوم مغز ، گفت : " ما هیجان‌زده شدیم تا دریابیم که zebrafish دارای ظرفیت regenerative بالاتری برای نورون‌های دوپامین نسبت به انسان‌ها هستند . درک سیگنال‌ها که بازسازی این سلول‌های عصبی را تایید می‌کنند می‌توانند برای شناسایی درمان‌های آتی برای بیماری Parkinson's مهم باشند ."
نویسنده ارشد study's ، بروس M می‌گوید : " یافته‌ها مهم هستند ، زیرا اگر سلامت سلول‌ها در فرهنگ بازتاب سلامت سلول‌های یکسانی در مغز انسان باشد ، ممکن است بتوانیم یک مدل بهتر برای مطالعه اختلالات روانی ایجاد کنیم ." دکتر کوهن ، MD ، مدیر برنامه مک لین برای تحقیقات neuropsychiatric ( PNPR ) . کوهن می‌گوید چنین مدلی می‌تواند به محققان توانایی بیشتری برای یافتن اهداف ژنتیکی و بیوشیمیایی در مغز بدهد . او گفت که با استفاده از این اهداف ، " می‌تواند ما را قادر سازد تا مداخلات موثر و موثرتر برای اختلالات روانی ایجاد کنیم ."
برای کار آن‌ها ، کوهن و همکارانش ، از جمله اول نویسنده ، دانا آل . McPhie ، PhD ، مدیر آزمایشگاه تولید سلولی سلولی در the ، مطالعات نشان داد که مسیرهای تغییر یافته رشد مغز را می‌توان در اغلب موارد شیزوفرنی یافت و ارتباطات نادرست و " تراوش " در سیگنال دهی بین سلول‌های عصبی ، ویژگی بسیاری از اختلالات روانی است . ماده‌ای به نام میلین ، که توسط سلول‌هایی به نام oligodendrocytes تولید می‌شود ، به عنوان نوعی عایق عمل می‌کند تا از این گونه نشت جلوگیری کند . در مطالعات انجام‌شده در بیمارستان مک لین ، دکتر دوست‌محمد ، نویسنده ، رئیس بخش اختلالات Psychotic در مک لین ، و همکارانش ، میلین اندازه‌گیری و در مغز بیماران مبتلا به schizophrenias کاهش یافت .


وقتی عارضه حدود استادیار آیا مشکلات ژنتیکی ازدواج فامیلی را میتوان نادیده گرفت ؟ روانشناسی کودک 3 ساله و نکات مشاوره این کودکان


منبع سایت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.