چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

حدود

جامع ترین سایت روانشناسی

حدود

۱,۰۶۸ بازديد
"Yvette " گفت : " با توجه به حدود ۱۰ درصد از همه کودکان در ایالات‌متحده مورد آزار و اذیت کودکان قرار گرفته‌اند ، اهمیت بدرفتاری با کودکان در رشد مغز و عملکرد یک بررسی مهم است . " این مطالعه نه تنها رابطه مهم بین آسیب‌های دوران کودکی و افسردگی اساسی را تایید می‌کند بلکه تجربیات بیماران را در رابطه با آسیب‌های مغزی ویژه به ویژه مرتبط می‌سازد . این نشان می‌دهد که یک عامل محیطی ممکن برای neurobiological عصبی وجود دارد .
بیماری روانی یک اختلال ذهنی رایج است که با انواع نشانه‌ها از جمله افسردگی مداوم ، از دست دادن علاقه ، انرژی کم ، بی‌خوابی ، بی‌خوابی ، و چیزهای دیگر مشخص می‌شود . این نشانه‌ها به زندگی روزمره آسیب می‌زنند و خطر خودکشی را افزایش می‌دهند . علاوه بر آن ، تجربیات ضربه روحی، از جمله رفتار فیزیکی ، جنسی ، یا عاطفی و نیز بی‌توجهی فیزیکی یا عاطفی ، با ظهور و تداوم اختلالات افسردگی و اضطراب در ارتباط بوده‌اند . با این حال ، مکانیسم‌های neurobiological اساسی MDD هنوز تا حد زیادی ناشناخته هستند .
برای پرداختن به این چالش ، تیمی به رهبری Sheline از تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) برای بررسی شبکه‌های مغزی و الگوهایی که زمینه‌ساز اختلال هستند ، استفاده کردند . محققان فعالیت مغز را در ۱۸۹ شرکت کنندگان با MDD به فعالیت ۳۹ کنترل سالم مقایسه کردند . نویسنده اول ، Meichen یو ، یکی از همکاران دوره دکترا در the ، تجزیه و تحلیل‌های آماری را برای تعیین ارتباط بین همبستگی زمانی در اتصال داخلی و معیارهای بالینی ، از جمله تاریخ گذشته و علایم بالینی فعلی ، مانند افسردگی ، اضطراب ، suicidality انجام داد . این نشانه‌ها از طریق ۲۱۳ سوال نظرسنجی سطح مورد اندازه‌گیری شدند .
نویسندگان دریافتند که در بیماران مبتلا به MDD ، در حالی که قوی‌ترین همبستگی مربوط به ضربه روحی دوران کودکی است ، اتصال غیرطبیعی شبکه نیز با علایم افسردگی فعلی ارتباط دارد . حتی با وجود اینکه شرکت کنندگان در این مطالعه به عنوان شرکت کنندگان براساس سابقه ضربه مغزی انتخاب نشدند ، و تصویرسازی مغز دهه‌ها پس از آن رخ داد که ضربه روحی پیش از این در یک اتصال عملی غیر عادی مشهود بود .
Sheline توضیح می‌دهد : " این نتایج نشان می‌دهند که اتصال شبکه - حالت استراحت ممکن است به برخی از مکانیسم‌های مغز که منجر به اختلال افسردگی شدید می‌شود ، اشاره کند و به توسعه افسردگی کمک کند و امکان تشخیص هدفمند را ایجاد کند ."
یک EEG به منظور ارزیابی خطر توسعه baby's ؟
Newborns از مادران تاکید شده الگوهای EEG اولیه را نشان می‌دهند که حاکی از neurodevelopment متفاوت است .
تاریخ :
۸ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
بیمارستان بوستون بوستون
خلاصه :
آیا قرار گرفتن در معرض استرس در اوایل زندگی بر رشد مغز baby's تاثیر می‌گذارد ، و راهی وجود دارد برای مجرد خروج از کودکان که ممکن است از مداخله اولیه بهره‌مند شوند ؟ یک مطالعه جدید از EEGs مغزی برای شروع به این سوالات به طور عینی و هدفمند استفاده کرد .
آیا قرار گرفتن در معرض استرس در اوایل زندگی بر رشد مغز baby's تاثیر می‌گذارد ، و راهی وجود دارد برای مجرد خروج از کودکان که ممکن است از مداخله اولیه بهره‌مند شوند ؟ یک مطالعه دو مرکزی به رهبری بیمارستان بوستون Children's که امروز در JAMA اطفال آمریکا منتشر شد، از EEGs مغزی برای شروع به این سوالات به طور عینی و هدفمند استفاده کرد . این گزارش نشان داد که کودکانی که مادران آن‌ها میزان بالای استرس را گزارش کرده‌اند ، الگوی مشخصی از فعالیت مغزی دارند که توسط EEG ثبت شده‌است - تنها در ۲ ماه از سن .
منبع سایت
بررسی آوریل موسسه ها تاکید طریق استادیار بازدید مشاغل مطالعهه حرفه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.