پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری

جامع ترین سایت روانشناسی

سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری

۹۴۴ بازديد
عصب شناسان دریافتند که فعالیت سیستم ایمنی در دوران بارداری و درست در هنگام تولد می‌تواند موجب تغییراتی در مدارهای عصبی brain's در دوران جوانی شود که با علائم رفتاری شایع در اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) و سایر شرایط رشدی سازگار هستند .
اشتراک :
داستان کامل
بیمارستان "مک لین " دریافته است که فعالیت سیستم ایمنی در دوران بارداری و درست در هنگام تولد می‌تواند موجب تغییراتی در مدارهای عصبی brain's در دوران جوانی شود که با علائم رفتاری شایع در اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) و سایر شرایط توسعه سازگار هستند . این یافته‌ها در ۲۸ مارس ۲۰۱۸ در دسترس مجله علم اعصاب قرار دارند .
وادیم Bolshakov ، رئیس آزمایشگاه تولید تلفن همراه در بیمارستان مک لین و یکی از نویسندگان ارشد این مقاله ، گفت : " شواهد حاکی از آن هستند که فعالیت سیستم ایمنی مانند عفونت‌های ویروسی پیش از تولد و عفونت‌های باکتریایی پس از زایمان می‌تواند بر رشد مغز انسان در انسان‌ها تاثیر بگذارد .
بیل Carlezon ، رئیس بخش علم اعصاب پایه در بیمارستان مک لین و یکی از نویسندگان ارشد این مقاله ، افزود : " مطالعات پیشین به نشان دادن انواع چیزهایی که می‌تواند در نتیجه فعال‌سازی سیستم ایمنی رخ دهد ، کمک کرده‌است .

کاشت دستگاه انسداد دهلیزی استفاده موفقیت آمیز از تصویربرداری قلبی عفونت مادر در دوران بارداری ضربه های مغزی ورزشکاران تومور مغزی بالغین فیبریلاسیون دهلیزی یک نقص ریتم قلب است

برای بررسی تاثیر فعال‌سازی سیستم ایمنی بر روی مغز در حال توسعه ، محققان یا فعالیت ایمنی مادر و پس از زایمان را ، یا هر دو درمان را در گروه‌های موش‌های باردار و فرزندان خود انجام دادند . مادران باردار با polycytidylic اسید درمان می‌شوند ، یک ماده شیمیایی که اثرات عفونت ویروسی را شبیه‌سازی می‌کند ، در یک نقطه زمانی که سه‌ماهه سوم بارداری را در انسان تخمین می‌زند . زادوولد با یک ماده شیمیایی تیمار شدند ( LPS ) که یک ماده شیمیایی است که عفونت باکتریایی را شبیه‌سازی می‌کند و باعث فعال‌سازی موقت ( ۱ - ۳ روز ) سیستم ایمنی می‌شود . LPS در یک نقطه زمانی داده شد که به مرحله رشد مغز در انسان‌ها در زمان تولد اشاره کرد و در نتیجه رشد عفونت باکتریایی در هنگام زایمان را تقلید کرد .
مدت‌ها پس از اعمال این درمان‌ها ، در طی یک نقطه زمانی در موش‌ها ، محققان تاثیر عفونت‌های شبیه‌سازی شده بر روی مغز را مورد بررسی قرار دادند و نتایج آن‌ها را نسبت به موش‌هایی که تزریق غیر فعال را دریافت کرده بودند ، مقایسه کردند . آن‌ها on - - تکنیکی که از نور برای کنترل فعالیت نورون‌ها در بافت زنده استفاده می‌کند - - با تست رفتاری ، یک روش که به محققان اجازه می‌دهد تا ارتباطات کارکردی بین مناطق مختلف مغز را مطالعه کنند . Behaviorally ، محققان یک ارتباط قوی بین فعال‌سازی سیستم ایمنی و نشانه‌های افزایش رفتار اضطراب - مانند رفتار و کاهش تعاملات اجتماعی پیدا کردند . علاوه بر این ، آن‌ها دریافتند که مدارهای عصبی در مغز که به طور قابل‌توجهی به کنترل اضطراب و تعاملات اجتماعی کمک می‌کنند به طور قابل‌توجهی در موش‌های activated فعال آسیب دیده‌اند .
در حالی که گروهی که رفتار ترکیبی مادرانه و پس از زایمان را دریافت کردند ، بیش‌ترین اثرات رفتاری را نشان دادند ، آزمون‌های electrophysiology به راحتی اثرات مسیر را در هر چهار گروه درمان تشخیص دادند . با توجه به Bolshakov ، Carlezon ، و پژوهشگر مطالعه هم‌کار ، یان لی ، PhD ، این توانایی برای تشخیص قطعی و تشخیص تغییرات electrophysiological نشان می‌دهد که این روش study's پیوند قوی‌تر بین فعال‌سازی ایمنی و اختلالات مغزی در مقابل مطالعه اثرات رفتاری را فراهم می‌کند .

درمان مدیریت شده افراد پولکی معتمد نیستند خطر مرگ زود دیابتی ها مطالعات ماهی استوایی مشاوره و روانشناسی کودک 5 ساله مزایای ازدواج دانشجویی را بهتر درک کنیم


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.