جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

رفتار های خوب موجب رسیدن به هدف

جامع ترین سایت روانشناسی

رفتار های خوب موجب رسیدن به هدف

۱,۰۱۶ بازديد
تصمیم گیرندگان جدید باید از تصورات انحرافی هشیار باشند . به گفته یک مطالعه ، افراد تمایل دارند که باور کنند که رفتارهای خوب در رسیدن به اهداف بهتر از رفتارهای بد هستند .
اشتراک :
داستان کامل
تصمیم گیرندگان جدید باید از تصورات انحرافی هشیار باشند . به گفته یکی از محققان دانشگاه کلرادو در بولدر ، افراد تمایل دارند باور کنند که رفتارهای خوب برای رسیدن به اهداف بهتر از رفتارهای بد هستند .
برای مثال ، یک dieter ممکن است فکر کند خودداری از خوردن بستنی به هدف مدیریت وزن خود بیشتر از خوردن بستنی کمک می‌کند .
مارگارت سی گفت : " اساسا ً آنچه که تحقیقات ما نشان می‌دهد این است که افراد تمایل دارند مثبت را برجسته کنند و وقتی در نظر می‌گیرند که چگونه با هدف جستجوی هدف عمل می‌کنند ، واکنش منفی نشان دهند . " کمبل ، نویسنده اصلی این مقاله - - به صورت آنلاین در مجله تحقیقات مصرف‌کننده - - و استاد بازاریابی در دانشکده تجارت CU - Boulder's لیدز منتشر شد .
در طرف بالا ، یافته ، " تعصب پیشرفت " نامیده می‌شود ، می‌تواند یک محرک برای برخی باشد - - چه آن‌ها می‌خواهند وزن کم کنند ، غذاهای سالم‌تر بخورند ، پول پس‌انداز کنند و یا یک بازی را برنده شوند. هنگام کار به سمت هدف ، با اشاره به رفتار متناقض هدف ، doesn't احساس خسارت به مجرم را دارند و می‌توان آن را جبران کرد . زمانی که به سمت یک هدف کار می‌کنید ، به یک رفتار سازگار با هدف اشاره کنید ، به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنید .

ژن مرتبط با اختلال در یادگیری دو روش درمانی برای تومور مغزی آزار فیزیکی و فکری دانش آموزان دنبال کردن اهداف خود نالوکسان هیدروکلراید سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری


محققان می‌گویند که در طرف پایین ، این جانبداری می‌تواند باعث شود که افراد به هدف خیلی زیادی درگیر شوند و رفتارهای سازگار با هدف کافی نداشته باشند چون تعقیب کنندگان هدف احساس می‌کنند که در حال پیشرفت در حال پیشرفت هستند .
کمبل می‌گوید : " برای مثال ، ما نیاز داریم که توجه زیادی به کالری در داخل و خارج از خانه داشته باشیم - - در طی این زمان وسوسه‌انگیز که از افتادن طعمه به این تعصب جلوگیری کنیم ."
محققان دریافتند که حتی زمانی که هدف - سازگار بودن هدف و هدف - متناقض یک‌سان هستند ، مانند ذخیره ۹۰ دلار یا خرج کردن ۹۰ دلار ، این گرایش گرایش به حضور دارد .
محققان همچنین دریافتند که این تعصب می‌تواند از طرف دیگران اعمال شود ، زمانی که فرد در مورد فرد دیگری فکر می‌کند که هدف و رفتار other's نسبت به اهداف تعیین‌شده را دنبال می‌کند .
عدم اعتماد به یک هدف ، به دلیل عدم موفقیت یا دشواری ممکن برای رسیدن به یک هدف بیش از حد متعصب ، می‌تواند این گرایش را کاهش دهد، محققان را پیدا کرد .
کالب وارن ، یکی از نویسندگان این مطالعه ، مدرک دکترای خود را از اتحادیه گمرکی گرفت و استادیار بازاریابی در دانشکده تجارت میز در دانشگاه تگزاس در دانشگاه تگزاس است . او می‌گوید که یافته‌ها در بازاریابی مهم هستند ، چرا که مشتریان هدف محور هستند .
وارن گفت : " بسیاری از اهداف به مصرف کنندگان نیاز دارند تا خودشان را کنترل کنند ، پول بگیرند ، پس‌انداز کنند ، پس‌انداز کنند ، پس‌انداز کنند ، به دیگران نفوذ کنند ، و غیره .
این مقاله شامل تحقیق از هفت مطالعه شامل صدها شرکت‌کننده در فعالیت‌هایی مانند انتخاب بین و خوردن یک دونات و یا یک هویج و سپس پاسخ به سوالات ، یا خواندن و تجسم یک سناریو در مورد صرفه‌جویی یا خرج کردن و سپس پاسخ دادن به سوالات است . دکتر ون و همکارانش قصد دارند تا تحقیقات خود را ادامه دهند و تحقیقات خود را برای ارزیابی نحوه تعامل تومور با درمان ادامه دهند .


فیبریلاسیون دهلیزی یک نقص ریتم قلب است درمان مدیریت شده افراد پولکی معتمد نیستند خطر مرگ زود دیابتی ها ازدواج فامیلی دختر خاله با پسر خاله صحیح است ؟ چگونگی انتخاب همسر برای زندگی مشترک


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.