سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

اختلالات روانی۲

جامع ترین سایت روانشناسی

اختلالات روانی۲

۹۱۸ بازديد
اختلالات روانی روانی در تشخیص تاریخ سرطان سینه : ۱ دسامبر ، ۲۰۱۴ منبع : زنان مبتلا به یک بیماری روانی ( از جمله افسردگی ، اضطراب و بیماری‌های روانی جدی ) به احتمال کمتری برای سرطان پستان غربالگری می‌شوند . محققان دریافتند که میزان قابل‌توجهی از ماموگرافی در ماموگرافی در زنان با بیماری‌های روانی ، افسردگی و بیماری‌های روانی شدید مانند شیزوفرنی ، وجود دارد . تاثیر آن در زنان تنها به تنهایی وجود نداشت ، و این نشان می‌داد پریشانی علت آن نیست .
اشتراک کامل زنان با یک بیماری ذهنی ( از جمله افسردگی ، اضطراب و بیماری‌های روانی جدی ) به احتمال کمتری برای سرطان پستان غربالگری می‌شوند .

دارویی برای درمان وسواس فکری مکانیزم جدید شیزوفرنی زنان جوان دیابتی در آستانه هرج و مرج حوادث ناگوار شدید تاثیر تحریک امواج دلتا در بهبود عملکرد مغز


این تحقیقات توسط دکتر الکس جی میچل ، روان‌پزشک در بخش مطالعات سرطان ، دانشگاه لس‌تر انجام شد .
مطالعات پیش از این نشان داده بودند که میزان مرگ و میر بالاتری در اثر سرطان در افراد مبتلا به بیماری‌های روانی وجود دارد ، شاید به دلیل نرخ‌های بالای عوامل خطر مانند سیگار کشیدن . به علاوه ، به نظر می‌رسد که سرطان اغلب بعد از بیماری روانی تشخیص داده می‌شود . تحقیقات پیشین نشان داده‌است که افراد مبتلا به بیماری روانی مراقبت‌های پزشکی بهینه را دریافت می‌کنند . سوال مهم این است که آیا زنان مبتلا به بیماری روانی به احتمال کمتری برای سرطان پستان غربالگری می‌شوند تا کسانی که مشکلات سلامتی ذهنی ندارند . آیا تشخیص یک وضعیت سلامت روانی ممکن است به اخذ ماموگرافی در نظر گرفته شود ؟
برای پیدا کردن بیشتر ، محققان مستقر در انگلستان از دانشگاه‌های لس‌تر و گرینویچ ۲۴ نشریه درباره فعالیت‌های غربالگری سرطان پستان در زنان مبتلا به بیماری روانی ( حدود ۷۰۰.۰۰۰ نفر) را بررسی کردند ، و پنج مطالعه در مورد غربالگری برای افرادی که مبتلا به بیماری روانی بودند ( نزدیک به ۲۱، ۵۰۰ ) .
محققان دریافتند که میزان قابل‌توجهی از ماموگرافی در ماموگرافی در زنان با بیماری‌های روانی ، افسردگی و بیماری‌های روانی شدید مانند شیزوفرنی ، وجود دارد . تاثیر آن در زنان تنها به تنهایی وجود نداشت ، و این نشان می‌داد پریشانی علت آن نیست .
دکتر میچل گفت : " ما قبلا ً نشان داده‌ایم که در مراقبت‌های پزشکی برای افرادی که مبتلا به تشخیص سلامت روانی هستند وجود دارد . این موضوع تا حدودی با حضور افراد فقیر توضیح داده می‌شود اما تا حدودی با تمایل کارکنان برای درمان یک وضعیت پزشکی patient's در همان زمان به عنوان یک وضعیت سلامت روانی توضیح داده می‌شود . در این تحقیق مشاهده کردیم که سلامت بیمار روانی با ۴۵، ۰۰۰ مورد از قلم به دست آمده‌است که به طور بالقوه می‌تواند منجر به مرگ ۹۰ مرگ‌های قابل پیش‌گیری در هر سال در انگلستان شود . واضح است که بیمارانی که بیماری روانی دارند باید مواظب باشند که با توجه به جمعیت عمومی ، دست‌کم قابل قیاس باشند . مهم‌ترین عامل در این گروه از بیماران ( هر دو برای زنان جوان و جوان ) سابقه خانوادگی بیماری عروق کرونر ، با نرخ بالاتر در مقایسه با زنان مسن‌تر ( ۱۱.۹ درصد در برابر ۵.۵ % P = ۰.۰۰۳۵ ) .
پروفسور Szwed نتیجه‌گیری کرد : " در حال حاضر ، گزارش‌های علمی جهانی کافی برای مساله بیماری‌های قلبی عروقی در جمعیت‌های جوان به ویژه در زنان وجود ندارد . تحقیقات بیشتری در این مساله رو به رشد مورد نیاز است تا دانش ما را عمیق‌تر سازند ، تلاش‌های پیش‌گیری را بهبود بخشد و مرگ و میر را کاهش دهد."

شناسایی مکانیسم سببی فعالیت  های مغزی کودکان روان شناسی چیست؟ آسیب های مغزی در حال افزایش مشاوره تربیت فرزند و مشکلات مشاوره کودکان تحقیق در مورد اهمیت و ضرورت ازدواج




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.