پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

آزمایش های انسانی

جامع ترین سایت روانشناسی

آزمایش های انسانی

۹۵۱ بازديد
آزمایش‌ها انسانی of برای چندین بیماری عصبی در حال انجام است ، از جمله بیماری Huntington's و اسکلروز جانبی amyotrophic ( ALS ) که عموما ً به عنوان بیماری لو Gehrig's شناخته می‌شود . میلر در دادگاه ALS هم‌کاری می‌کند .

زنان جوان دیابتی تومور نکروز شکست نتایج دادرسی شناسایی جهش ژنتیکی مسائل اخلاقی پزشکان اختلالات روانی2


میلر و همکارانش از امکان طراحی مطالعات برای تاو پایین‌تر در مردم کنجکاو بودند ، اما ابتدا لازم بود ببینند که چگونه the در یک حیوان بیشتر شبیه به یک موش عمل می‌کرد .
محققان با گروه‌هایی از میمون‌های cynomolgus سالم - که هم چنین به نام macaques خرچنگ - هم شناخته می‌شوند - - با دو دوز of یا oligonucleotide ، یک هفته به جز در مایع مغزی - نخاعی که نخاع و مغز را احاطه کرده و درست همان طور که با بیماران انسان انجام می‌شود ، شناخته می‌شوند . دو هفته بعد ، آن‌ها میزان پروتئین تاو و RNA را در مغز میمون‌ها و مایع مغزی - نخاعی اندازه‌گیری کردند .
او گفت : " ما واقعا ً از این کشف هیجان‌زده هستیم چون نه تنها ما نشان دادیم که این بخش خاص از پروتئین برای necroptosis ضروری است . او گفت : " اگر بتوانیم ترکیبی بسازیم که این بخش خاص از effects را هدف قرار دهد ، ما می‌توانیم از necroptosis پیش‌گیری کنیم و درمان بیماری‌های التهابی را بهبود بخشیم ." به گفته مینا Mawani ، رئیس و مدیر عامل of و mental کانادا ، " اگر یک زن باردار با IBD ) می‌داند که در دوره پس از زایمان ، یک زن باردار با ریسک بالاتری از بیماری‌های روانی مواجه خواهد شد ، باید این ریسک بالقوه را با ارائه دهندگان خدمات درمانی خود مورد بحث قرار دهد . It's مهم است که ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی از این خطر فزاینده در زنان با IBD آگاه باشند . علاوه بر این ، زنان و ارائه دهندگان خدمات درمانی می‌توانند به دنبال فرصت‌هایی برای پیش‌گیری از بیماری‌های روانی در دوران بارداری و پس از تولد و نیز تشخیص و درمان آن باشند . غشا سلولی که عمدتا ً از فسفولیپیدها تشکیل شده‌است ، asymmetrically ساخته شده‌است . لیپیدها به طور خاص تنها می‌توانند در داخل و برخی دیگر تنها خارج از لایه دوگانه غشا یافت شوند . مولکول‌های لیپید به طور منفی نگر ، درون غشا قرار می‌گیرند . در آنجا ، پروتئین‌های مثبت باردار می‌توانند از طریق جذب الکترواستاتیک ، که وظیفه آن‌ها را تنظیم می‌کند ، لنگر بیاندازند " ما مشاهده کردیم که phosphatidylserine دارای بار منفی برای مدت کوتاهی تحت شرایط خاصی به بیرون می‌آید ، بنابراین اساسا ً به آن تلنگر می‌زند . این باعث ایجاد یک شارژ منفی در بیرون می‌شود . ADAM۱۷ دارای هزینه‌های مثبت است که با این اتهام منفی تعامل دارد . دکتر Anselm سامر ، دکتر پست در کارگروه و مولف این مطالعه توضیح می‌دهد : " این مکانیزم تعیین‌کننده برای فعال کردن این آنزیم است تا چیزی را قطع کند . "


تاثیر تحریک امواج دلتا در بهبود عملکرد مغز شناسایی مکانیسم سببی فعالیت  های مغزی کودکان روان شناسی چیست؟ روشهای افزایش عزت نفس کودکان روانشناسی پسر جوان و خصویات این دوره



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.