شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

شناسایی مکانیسم سببی

جامع ترین سایت روانشناسی

شناسایی مکانیسم سببی

۱,۰۰۷ بازديد
براساس یک مطالعه جدید ، روش جدید به شناسایی مکانیسم‌های سببی در تاریخ افسردگی کمک می‌کند : ۶ دسامبر ۲۰۱۷ منبع : افراد مبتلا به اختلال افسردگی عمده در فعالیت و اتصال سیستم‌های مغزی اصولی پاداش و حافظه را تغییر می‌دهند . یافته‌ها نشان می‌دهند که کدام ناحیه مغز می‌تواند در ریشه علایم ، مانند کاهش شادی و لذت ، در افسردگی باشد .
به گفته یک مطالعه جدید در رشته روان‌شناسی زیستی : دانش شناختی و علم اعصاب شناختی با اختلال افسردگی شدید ، تغییراتی در فعالیت و اتصال سیستم‌های مغز و پاداش و حافظه را در بر دارند . یافته‌ها نشان می‌دهند که کدام ناحیه مغز می‌تواند در ریشه علایم ، مانند کاهش شادی و لذت ، در افسردگی باشد .

مغز کودکان اوتیسمی خواب نامطلوب و قلب قشر بصری اصلی آزمایش مواد خدر نشانگرهای زیستی سرطان فعالیت  های مغزی کودکان


در نوع خود ، مطالعه جدید پروفسور ادموند Rolls ، پروفسور Jianfeng فنگ ، دکتر وی چنگ ، و همکارانش در دانشگاه وارویک ، از رویکرد جدیدی برای اندازه‌گیری تاثیر یک منطقه مغزی بر روی دیگری استفاده می‌کند که به اتصال موثر و افسردگی اشاره دارد . پروفسور Rolls می‌گوید : " این روش فراتر از محدودیت‌های مطالعات تصویرسازی مغز قبلی است که نشان می‌دهد اگر - - فعالیت مناطق مختلف مغزی مربوط به افسردگی است ، به منظور کشف بیشتر در مورد آن که کدام سیستم‌های مغزی نقش علی را در افسردگی ایجاد می‌کنند. "
دکتر کامرون کارتر ، ویراستار روان‌شناسی زیستی : علم اعصاب شناختی : علم اعصاب شناختی و علم اعصاب شناختی: " این نشان‌دهنده یک پیشرفت روش جدید و جدید در توسعه نشانگرهای زیستی تشخیصی و شناسایی مدار حیاتی مغز برای مداخلات هدفمند برای افسردگی اصلی است . "
Rolls و همکارانش ۳۳۶ نفر را با اختلال افسردگی عمده‌ای در ۳۵۰ کنترل سالم مقایسه کردند . مناطق مغز که در پاداش و لذت شخصی دخالت دارند ، محرک کم‌تر ( یا کاهش اتصال موثر ) در بیماران است ، که ممکن است به کاهش احساس شادی در افسردگی کمک کند .
علاوه بر آن ، مناطق مغزی که در مجازات و پاسخ‌ها دخیل بوده‌اند هنگامی که پاداش دریافت نشد اتصال موثر و فعالیت افزایش‌یافته را کاهش داده ، و شواهدی را برای منبع ناراحتی که در اختلال اتفاق می‌افتد ارائه می‌دهد .
نواحی مربوط به حافظه مغز ، فعالیت و اتصال را در افراد مبتلا به افسردگی افزایش داده‌است که نویسندگان پیشنهاد می‌کنند ممکن است مربوط به پردازش حافظه ، احتمالا ً خاطرات ناخوشایند ، در افسردگی باشند .
پروفسور Rolls می‌گوید : " این یافته‌ها بخشی از یک رویکرد هماهنگ برای درک بهتر مکانیسم‌های مغز مرتبط با افسردگی هستند و در نتیجه منجر به روش‌های جدید درک و درمان افسردگی می‌شوند." بزرگسالان اما نه در سنی که در مطالعه حاضر بودند ، در حال حاضر بخشی از تحقیقات بودند تا مشخص کنند که آیا تحریک می‌تواند حس لامسه را بهبود بخشد ، که هم چنین با سن کاهش می‌یابد . Guntuku توضیح داد : " با این حال ، یک ابزار یادگیری ماشین خودکار می‌تواند یک روش کم‌هزینه برای پزشکان باشد ، با اجازه از بیماران ، برای نظارت بر حساب‌های آن‌ها و شناسایی بالقوه افسردگی و استرس ، گفت : " با این حال ، یک ابزار خودکار یادگیری ماشین می‌تواند یک روش کم‌هزینه برای متخصصان بالینی باشد که فراتر از تویی‌تر و اضطراب و افسردگی است .


روان شناسی چیست؟ آسیب های مغزی در حال افزایش امواج مکانیکی سلول های مغزی تحریک شبکه سلولهای مغزی شرایط طلاق از طرف زن و درخواست طلاق از طرف زن موانع ازدواج از دیدگاه اسلام


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.