جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تاثیر تحریک امواج دلتا در بهبود عملکرد مغز

۹۰۵ بازديد
او گفت : " وقتی ما سه ماه بعد به مغز آن‌ها نگاه کردیم متوجه شدیم که مغز کم‌تر از موش‌هایی که درمان دارونما را دریافت کرده بودند بدتر شده‌است . دکتر Musi گفت : " از آنجایی که این داروها برای استفاده‌های دیگر در انسان‌ها مورد تایید قرار می‌گیرند ، ما فکر می‌کنیم که این اولین گام منطقی برای درک بهتر این فرآیند است . از آنجا که مواد مخدر نیمه عمر کوتاه دارند ، به سرعت توسط بدن پاک‌سازی می‌شوند و هیچ گونه عوارض جانبی مشاهده نشد .
Dasatinib یک داروی شفاهی است . دکتر ار گفت : " در طی سه ماه درمان ، آن‌ها تنها شش بار دارو را دریافت کردند . سلول‌های senescent با زمان بر می‌گردند ، اما ما انتظار داریم که دوباره این دارو مصرف شود و دوباره پاک‌سازی شود . reverse یک مزیت بزرگ است - - می‌تواند دارویی باشد که مردم باید هر روز مصرف کنند ." افزایش تاو به طور ژنتیکی افزایش یافت .
به طور مهمی ، ترکیب دارو نه تنها senescence سلول را کاهش داد بلکه همچنین تاو و تاو را در موش‌های Alzheimer's تغییر داد . دکتر ار گفت : " این یک درمان دارویی است که تاو را به طور خاص هدف قرار نمی‌دهد ، اما به طور موثر آسیب‌شناسی آشفتگی را کاهش می‌دهد . تیم Narayanan's از یک وظیفه بسیار ساده تفکر استفاده می‌کند - - به دقت مراحل یک بازه زمانی کوتاه را تخمین می‌زند - - برای مطالعه اختلال شناختی در بیماران PD و مدل‌های حیوانی PD .


حمله قلبی ناشی از گرما اثر انگشت مغز ضرورت ادراک بصری تاثیر درمان انفرادی در درمان سرطان تاثیر چند شکلی های زنتیکی در بروز سرطان



در طول بازدید بعد از عمل جراحی ، محققان بیمار را مجبور کردند که وظیفه زمان‌بندی فواصل را با تحریک stimulator به یکی از سه تنظیمات انجام دهند : فرکانس بالا ( نرمال برای کنترل حرکت ) ، بدون تحریک ، یا یک تنظیم فرکانس پایین ۴ هرتز . تنها تحریک ۴ هرتز عملکرد بیماران در تست زمان‌بندی را بهبود بخشید .
تحقیقات پیشین از آزمایشگاه‌های Narayanan's نشان داده‌است که افراد با مدل‌های PD و موش صحرایی یک موج مغزی خاص که به عنوان موج دلتا در پوسته قدامی خود شناخته می‌شود را در حالی که کار زمانبندی را انجام می‌دهند ، از دست می‌دهند . سیکل موج دلتا در فرکانس حدود ۴ هرتز است .
Narayanan می‌گوید : " هنگامی که ما the را در ۴ هرتز تحریک می‌کنیم ، موج دلتا در قشر مغز میانی احیا می‌شود و ما می‌توانیم رفتار شناختی را بهبود بخشیم . اگر دو شبکه در همان فرکانس باهم کار می‌کنند ، این می‌تواند یک روش منحصر به فرد باشد که شبکه‌ها با آن تعامل دارند و اطلاعات منتقل می‌شوند .
Narayanan می‌گوید : " این حقیقت که ما قادر به آزمایش بسیاری از ایده‌های خود هستیم ( که از مطالعات موش ناشی می‌شود ) در مورد این که چگونه شبکه‌های عصبی در رفتار انسان‌ها رفتار می‌کنند ، چیزی است که هرگز تصورش را هم نمی‌کردم که بتوانم انجام دهم ، اما این به ما این امکان را می‌دهد که از سوالاتی بپرسیم که ممکن است واقعا ً به افراد زیادی کمک کند . "
Greenlee اضافه می‌کند : " هیجان‌انگیز است که به طور بالقوه راهی برای بهبود شناخت داشته باشیم که می‌تواند زندگی برای بیماران را تغییر دهد . "



شناسایی مکانیسم سببی فعالیت  های مغزی کودکان روان شناسی چیست؟ آسیب های مغزی در حال افزایش امواج مکانیکی سلول های مغزی درمان بی خوابی نوزادان و علت بی خوابی رازهای روانشناسی زنان



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.