چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

مطالعهه

جامع ترین سایت روانشناسی

مطالعهه

۱,۰۹۵ بازديد
" در مقابل ، آن‌ها به احتمال کمتری به ثروتمندان نگاه می‌کنند تا سهم عادلانه آن‌ها را ایفا نکنند . " این امر می‌تواند پیامدهای حقیقی برای شکاف ادامه‌دار بین فقرا و فقرا در جامعه داشته باشد، به خصوص زمانی که تصمیم‌گیری درباره نحوه توزیع عادلانه منابع دولتی مطرح شود ."
توزیع درآمد مورد استفاده در چهار مطالعه مقاله تحقیقاتی از ارقام اخیر از توزیع واقعی درآمد آمریکا استفاده کرده‌است ، که در بین نابرابر در جهان غرب قرار دارد .
این تحقیق توسط دکتر Hauser ، پروفسور نورتون و همکاران دکتر گوردون کرافت - تاد از دانشگاه ییل ، استادیار دانشگاه ییل ، انجام شد . راند از موسسه تکنولوژی ماساچوست و پروفسور مارتین نواک از دانشگاه هاروارد .
این تحقیق در مجله آکادمیک reviewed رفتاری رفتاری رفتاری Behavioural منتشر شده‌است . بودجه تامین بودجه توسط بنیادهای هاروارد در موسسه رفتار انسانی و دانشکده کسبوکار هاروارد تامین شد .
می‌خواهید سیگار بکشم ؟ شریک زندگی
زوج‌هایی که تلاش می‌کنند سیگار کشیدن را کنار هم نگه دارند شانس موفقیت دارند.
تاریخ :
۱۲ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
انجمن کاردیولوژی اروپا
خلاصه :
راه‌اندازی این عادت به صورت جفتی بهترین کار را انجام می‌دهد . ارسال پیام اصلی یک مطالعه جدید . یکی از مولفین مطالعه گفت : ترک سیگار کشیدن می‌تواند یک تلاش تنهایی باشد .
راه‌اندازی این عادت به صورت جفتی بهترین کار را انجام می‌دهد . That's پیام اصلی یک مطالعه که امروز در EuroPrevent ۲۰۱۹ ارائه شد ، یک کنگره علمی انجمن کاردیولوژی اروپا است .
Magda Lampridou ، نویسنده مطالعه در کالج سلطنتی لندن ، انگلستان ، گفت : " ترک سیگار می‌تواند یک تلاش برای تنهایی باشد . در بالای آن ، علائم خروج نیکوتین از نیکوتین وجود دارد . شرکای می‌توانند با رفتن به سینما و یا به سینما و تشویق فعالیت‌های جایگزین مانند خوردن غذا سالم و یا فکر کردن به تنهایی ، حواس یکدیگر را پرت کنند . حمایت فعال بهتر عمل می‌کند و نه نق زدن."
نیمی از بیماران دیابتی سیگار می‌کشند و ۹۰ درصد از افراد در معرض خطر بیماری‌های قلبی عروقی از افراد سیگاری هستند . راهنمای پیش‌گیری از بیماری‌های قلبی در هر شکل به تنباکو توصیه می‌کند و افرادی که سیگار کشیدن را متوقف می‌کنند عموما ً ریسک بیماری قلبی عروقی را به نصف کاهش می‌دهند . خانم Lampridou گفت : " اقدامات توقف سیگار کشیدن باید شامل زوج‌هایی باشد که امکان دستیابی به یک خانه بدون دود را فراهم می‌کنند . "
این مطالعه نقش پشتیبانی‌کننده یا زوج‌های همخانه را که ممکن است در سیگار کشیدن داشته باشند مورد ارزیابی قرار داد . این مطالعه ۲۲۲ نفر سیگاری که در معرض خطر بیماری‌های قلبی و عروقی قرار داشتند را ثبت کرد و یا دچار حمله قلبی شد . Partners نیز استخدام شدند : ۹۹ % از سیگاری‌ها در حال حاضر بودند ( ۴۵ % ) ، ۴۰ نفر از سیگاری‌ها و ۸۳ نفر سیگاری بودند .
زوج‌ها در یکی از چهار برنامه preventive cardiology شرکت کردند : EUROACTION ، EUROACTION plus ، MyAction Galway ، و MyAction وست مینستر . در ابتدا از آن‌ها در مورد وضعیت سیگار کشیدن کنونی ، تاریخچه سیگار کشیدن و اقدامات ترک قبلی پرسیده شد . وضعیت سیگار کشیدن با تست تنفس مونوکسید کربن تایید شد . در طی این برنامه ۱۶ هفته‌ای ، به زوج‌ها درمان جایگزینی نیکوتین با تکه‌های و صمغ داده شد . در یک برنامه ، شرکت کنندگان می‌توانستند داروهای تجویزی را به جای آن انتخاب کنند .
در پایان این برنامه ، ۶۴ % از بیماران و ۷۵ درصد از شرکا abstinent بودند - - در مقایسه با هیچ و ۵۵ درصد در آغاز . احتمال ترک سیگار کشیدن در ۱۶ هفته به طور قابل‌توجهی بالاتر ( ۵.۸۳ - برابر ) در زوج‌هایی بود که تلاش می‌کردند در مقایسه با بیمارانی که این کار را به تنهایی انجام می‌دادند ، کنار هم بمانند .
خانم Lampridou گفت : " تحقیقات پیشین نشان داده‌اند که سیگاری‌ها هم چنین می‌توانند تاثیر مثبتی بر تلاش‌های spouse's داشته باشند ، اما در این مطالعه اثر به لحاظ آماری معنی‌دار نبود " . خانم Lampridou خاطرنشان کرد که برای تایید یافته‌ها در سیگاری‌ها نیاز است .
منبع سایت
بازار اقدام الویت تصور پیروزی حرفه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.