سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

افراد پولکی معتمد نیستند

جامع ترین سایت روانشناسی

افراد پولکی معتمد نیستند

۹۹۸ بازديد
براساس یافته‌های تازه ، ما به افرادی که با پول خود در ارتباط هستند اعتماد نمی‌کنیم . شرکت کنندگان مطالعه موردی با ارتباط رو به رو نداشتند ، اما یک سری بازی‌های تعاملی انجام دادند . آن‌ها باید تصمیم بگیرند که به چه کسی در معاملات خود با سایر بازیکنان ، براساس اطلاعاتی که در سطح این بازیکنان دیگر در بازی‌های قبلی داده شده‌بود ، اعتماد کنند . آزمایش‌ها نشان داد که شرکت کنندگانی که با پول خود به این معنا بودند کم‌تر قابل‌اعتماد بودند و به احتمال زیاد غیرقابل اطمینان بودند .
اشتراک :
داستان کامل
شرکت کنندگان در این مطالعه هیچ ارتباط رو به رو نداشتند ، اما یک سری بازی‌های تعاملی انجام دادند . آن‌ها باید تصمیم بگیرند که به چه کسی در معاملات خود با سایر بازیکنان ، براساس اطلاعاتی که در سطح این بازیکنان دیگر در بازی‌های قبلی داده شده‌بود ، اعتماد کنند .
آزمایش‌ها نشان داد که شرکت کنندگانی که با پول خود به این معنا بودند کم‌تر قابل‌اعتماد بودند و به احتمال زیاد غیرقابل اطمینان بودند . یافته‌های محققان از دانشگاه آکسفورد و موسسه مطالعات اروپایی ، ایتالیا در مجله " PLOS One " منتشر شده‌است .
این آزمایش‌ها شامل ۲۶۵ دانشجوی دانشگاه آکسفورد شدند . اول ، شرکت کنندگان بازی دیکتاتور را بازی کردند ، جایی که آن‌ها به صورت جفتی قرار داده شدند و در هر جفت آن‌ها ۸ پوند داده شد . سپس این بازیکنان می‌توانند گزینه " میانگین " دادن ۱ دلار به بازیکن دیگر را انتخاب کنند .

افسردگی در افراد مسن تشخیص افسردگی با روزمرگی مقایسه فناوری های ارتباطی اختلال شناختی خفیف کند ذهنی مطلق خطر مرگ زود دیابتی ها


در مرحله دوم آزمایش ، شرکت کنندگان بازی اعتماد را انجام دادند . در این بازی ، بازیکنان دوباره جفت شده بودند ، اما شریک متفاوتی داشتند . سپس یک بازیکن می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا پول را به شریک خود ارسال کند یا خیر . ارسال پول این مبلغ را چند برابر خواهد کرد ، اما اکنون شریک آن‌ها می‌تواند سهم بزرگ‌تری را در عوض ارسال کند یا صرفا ً پول را به جیب بیاندازد . با این حال ، قبل از اینکه بازیکن اول تصمیم بگیرد که پول را ارسال کند ، او اطلاعاتی در مورد آنچه که دیگر بازیکن در بازی دیکتاتور انجام داده بود دریافت کرد . بازیکنان می‌توانستند صادقانه فاش کنند ، پنهان کنند یا دروغ بگویند .
حدود ۶۵ % از شرکت کنندگان در بازی اعتماد پولی را برای کسانی که قبلا ً در بازی قبلی سخاوتمندانه نشان داده بودند ، فرستادند . تنها ۲۹ درصد از بازیکنان پس از آگاهی از اینکه این شرکا به چه معنا بوده و یا در مورد آنچه در بازی دیکتاتور سابق انجام دادند ، سکوت کرده‌اند ، پول به شرکا ارسال کرده‌اند .
در حالی که محققان به برخی بازیکنان در مورد قوانین بازی اعتماد قبل از بازی در بازی دیکتاتور اطلاع دادند ، بقیه در تاریکی نگه‌داشته شدند . این به محققان اجازه می‌دهد تا ارزیابی کنند که آیا بازیکنان ممکن است در انتخاب اول ، استراتژیک باشند یا خیر .
هدف محققان کشف سیگنال‌هایی است که ما برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کسی می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم ، متکی هستیم . آن‌ها دریافتند که نمایش‌های گذشته از سخاوت به طور گسترده به عنوان یک ویژگی کلیدی در نظر گرفته می‌شوند که ما به دنبال indictors قابل‌اعتماد بودن و دیگر اطلاعات در مورد شهرت person's در دسترس نیست . این آزمایش همچنین نشان می‌دهد که چگونه بازیکنان مفید بودن نمایش سخاوت گذشته را تشخیص داده‌اند . حدود ۶۰ درصد از بازیکنان که در بازی اول به این معنا بودند و شانس این را داشتند که بگویند در بازی بعدی دروغ گفتند و گفتند که آن‌ها سخاوتمند بوده‌اند .
محقق دکتر Wojtek Przepiorka ، از گروه جامعه‌شناسی در دانشگاه آکسفورد ، گفت : " هنگامی که عمل سخاوتمندانه به طور طبیعی بدون هیچ گونه نگرانی برای چگونگی درک آن‌ها توسط دیگران رخ می‌دهد ، آن‌ها می‌توانند سیگنال‌های موثر قابلیت اعتماد باشند . مجالس خیریه مکان‌هایی هستند که مردم می‌توانند به طور علنی سخاوت خود را نمایش دهند، اما در این مورد ، زیرا مردم می‌دانند که باید مشاهده شوند ، این ممکن است یک ژست استراتژیک باشد و کم‌تر از شخصیت واقعی آن‌ها تعریف شود . ما عمل سخاوتمندانه ای را به عنوان افرادی که به طور خودبخود تولید می‌شوند ، در نظر می‌گیریم و این به طور گسترده به عنوان یک شاخص قابل‌اعتماد قابل‌اعتماد بودن حتی زمانی که حالات کوچک هستند ، دیده می‌شوند . …

مطالعات ماهی استوایی شواهد وقتی عارضه چگونگی رابطه با همسر امری ضروری است نکات مهم انتخاب درست برای ازدواج چیست ؟


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.