شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مسئولیت

جامع ترین سایت روانشناسی

مسئولیت

۹۰۹ بازديد
زمانی که دسترسی پس از محاکمه توسط یک تیم تحقیقاتی پذیرفته می‌شود , چالش مسئولیت مالی است . نویسندگان گفتند که بیماران , همراه با حامیان , بازرسان , سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی , بیمه , دولت‌ها , و سازمان‌های غیرانتفاعی باید شریک شوند تا مسئولیت را به اشتراک بگذارند و پیش از تحصیل به ترتیبات دسترسی ادامه دهند .
این مدل در گذشته کار کرده‌است - - هلند , استرالیا , و هم‌کاری تحقیقاتی تایلند یک نمونه است .
سیگل گفت : " ما امیدواریم که این بازبینی توسعه طرح‌های مطالعاتی و رویه‌های بازرسی بین‌المللی را تسهیل کند که بهتر از موضوعات تحقیقاتی هستند . " " گام بعدی منطقی برای مراکز تحقیقاتی و بیمارستان‌ها برای بررسی عملکرد و سیاست‌های جاری آن‌ها در تحقیقات آلزایمر است . بررسی ما می‌تواند به عنوان یک راهنمای در کمک به آن‌ها در پرسیدن سوالات مرتبط در مورد وضعیت فعلی نظارت و بررسی تغییرات به صورت مناسب عمل کند . "
مکزیکی‌ها و اهالی پورتو دو برابر احتمال مرگ از دیابت به عنوان سفید پوستان هستند . مکزیکی‌ها هم تقریبا ً دو برابر بیماری کبد مزمن و سیروز به عنوان سفید پوستان هستند .
برای مثال , این اثر برای یادگیری کلاس , پیوند اجتماعی و اختلالات رشدی اهمیت زیادی دارد . او توضیح می‌دهد : " من به درک آنچه که زمانی رخ می‌دهد که والدین یا کودکان با یکدیگر همگام شوند , که ممکن است در برخی مشکلات بهداشت روانی و اختلالات رشدی رخ دهد , و تاثیری که ممکن است بر یادگیری و توسعه در بلند مدت داشته باشد . "


استرس مزمن ماگنوس مرغ مگس خوار حیوانات ماده مطالعه ملی سرباز قدیمی مشاهدات رفتاری کتامین آستین


پیوندهای مشترک
او می‌گوید : " هدف اصلی این سمپوزیوم نشان دادن این است که ما و سایر گونه‌ها اجتماعی هستیم و چیزی واقعا ً مهم در مورد بررسی مغز در بافت اجتماعی آن وجود دارد . " ما نمی‌توانیم ذهن انسان یا هر ذهن اجتماعی دیگری را بدون درک آنچه در تعامل اتفاق می‌افتد درک کنیم . "
در حالی که انسان‌ها یک گونه اجتماعی غیر منتظره هستند , میزان رشد تحقیقات نیز در گونه‌های غیر منتظره متفاوت است . ساگین می‌گوید : " اغلب مردم به مگس‌ها فکر نمی‌کنند , برای مثال , به عنوان اجتماعی بودن . "
اما همانند جیووانی بوسکو , کالج دارتموث در cns , مگس‌ها با الگوهای بال خود ارتباط برقرار می‌کنند و درک ارتباط آن‌ها کلید درک آن‌ها است . بوسکو می‌گوید : " بسیاری از پارادایم‌های رفتاری مگس میوه باید بازبینی شوند زیرا درک جدید ما از این که این حیوانات چگونه هستند , بازبینی شوند , زیرا مگس‌ها در تحقیقات به تنهایی پرورش داده می‌شوند و سپس رفتار نمی‌کنند . استراتژی‌های ساده مانند مسکن به سرعت ارتباطات و رفتار خود را تغییر می‌دهند .
او می‌گوید که روش‌های جدیدی برای درک بهتر ذهن اجتماعی در میان گونه‌ها نیاز است . در واقع , درک سیگنال‌های عصبی بین فردی " یک مرز جدید است که برای اکتشاف آماده است . او در حال حاضر بر روی یک روش جدید کار می‌کند که به افراد در اسکنرهای fmri اجازه می‌دهد تا در همان زمان در مکان‌های مختلف با یکدیگر صحبت کنند . ما در مورد ایجاد ابزارهای جدید هیجان‌زده هستیم که راه‌های جدیدی را برای مطالعه مغز در تعامل باز خواهند کرد . "
الاهرام ساگین می‌گوید که انجام کار مغزی با نوزادان چالش برانگیز است اما پاداش می‌دهد . اگر آن‌ها آماده و علاقه‌مند به کار باشند , داده‌ها مانند شهد خالص هستند . احساس می‌کنید به یکی از هیجان‌انگیزترین وقایع روی زمین دسترسی دارید . اما از طرف دیگر , اگر آن‌ها شکم دارند یا درد می‌کنند , یا ترجیح می‌دهند تنها بمانند , این احساس بسیار بلند و محکم و با فوریت تشدید می‌شود تا اینکه بانوی مهربان که می‌کوشد کلاهی خنده‌دار بر سر بگذارد و سیم‌ها را به گوشه‌ای پرت کند . "


منبع سایت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.