چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

کتامین

جامع ترین سایت روانشناسی

کتامین

۱,۰۷۰ بازديد
اختلال افسردگی عمده‌ای ۱۵ میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار داده و عامل اصلی ناتوانی است ، با این حال درمان‌های فعلی دارای کارایی محدودی هستند . " کتامین " که به عنوان یک ضد افسردگی به سرعت عمل می‌کند ، به عنوان یک ترکیب آزمایشی و بالقوه موثر برای درمان افسردگی شدید از طریق مکانیسم عمل مواد مخدر جدیدی ظاهر شده‌است که گیرنده‌های گلوتامات را مسدود می‌کند.
محققان دانشکده پزشکی Icahn در کوه سینا و دیگر موسسات پیشرفت انجام‌شده در استفاده از ketamine و دیگر درمان‌ها برای درمان افسردگی را مورد بررسی قرار دادند . در حالی که آن‌ها دریافتند که عوامل مدوله کننده گلوتامات ممکن است شامل اولین پیشرفت عمده در درمان MDD در چند دهه باشند ، پرسش‌های بنیادی در مورد ایمنی ، tolerability و اثربخشی باقی می‌مانند . این بازبینی به صورت آنلاین ، ۱۷ مارس ، در مرکز تحقیقات طبیعت و کشف دارو منتشر خواهد شد .
انتقال‌دهنده‌های عصبی ، از جمله گلوتامات ، موادی هستند که سیگنال‌های از یک پیل عصب به سلول دیگر را هدایت می‌کنند . Glutamate the انتقال‌دهنده عصبی برانگیزاننده است که جریان سیگنال‌های بین سلول‌های عصبی را افزایش می‌دهد . اختلالات ذهنی مانند افسردگی و شیزوفرنی ، در بخشی از ناتوانی سیستم عصبی مرکزی برای استفاده موثر از گلوتامات ، ریشه می‌گیرند . داروهای آزمایشی که سلول‌های گلوتامات را در سیستم عصبی مرکزی و یا سطوح مغز گلوتامات مسدود می‌کنند ، ممکن است نسل بعدی داروهای ضد افسردگی را نشان دهند و مزایای بالقوه ای نسبت به درمان‌های دارویی موجود ارایه دهند .
افسردگی درمان اختلالات دانشگاه هیروشیما عصب شناسان پورتفولیوی آستین

اولین نویسنده ، جیمز Murrough ، مدیر برنامه اختلالات روحی و اضطراب و استادیار رشته روانشناسی و عصبی در مدرسه طب اطفال در کوه سینا گفت : " درمان بالینی در حال انجام بر روی سیستم گلوتامات ممکن است منجر به تغییر قابل‌توجه بیماران مبتلا به افسردگی شود ، و به طور خاص ، افسردگی مقاوم در برابر درمان می‌تواند درمان بیماران را برای این بیماری مخرب تبدیل کند .
محققان در برنامه اختلالات روحی و اضطراب کوه Sinai's ( MAP ) مطالعات و آزمایش‌های بالینی را بر روی عوامل ، از جمله ketamine ، که سیستم گلوتامات را تنظیم می‌کنند ، انجام می‌دهند . یک مدولاتور گلوتامات برای درمان افسردگی در سراسر جهان مورد تایید قرار گرفته‌است .
"کتامین " ، یک ماده مواد مخدر کنترل‌شده با پتانسیل سو مصرف ، در بیماران مبتلا به افسردگی مورد مطالعه قرار گرفته‌است . این دارو در دوزهای پایین و در یک محیط کنترل‌شده داده شده‌است .
این بررسی مسایل کلیدی برجسته مربوط به توسعه of و دیگر گلوتامات را برای استفاده در افسردگی شناسایی می‌کند . به عنوان مثال ، اغلب مطالعات بیمارانی را انتخاب کرده‌اند که نتوانسته اند به یک یا چند آزمایش از داروهای ضد افسردگی سنتی پاسخ دهند و عوامل دیگری از جمله سابقه ضربه یا زمینه ژنتیکی افسردگی را توجیه نکرده باشند .
دکتر Murrough گفت : " اگرچه پیشرفت قابل‌توجهی در دهه گذشته در شناسایی ketamine به عنوان نمونه اولیه ضد افسردگی ایجاد شده‌است ، یک شکاف بزرگ در ادبیات وجود دارد که نشان‌دهنده یک تحقیق حیاتی است که نیاز به بررسی ایمنی و کارایی آن فراتر از یک روش درمانی واحد دارد .
دانشکده پزشکی Icahn در کوه سینا یکی از مالکان حق ثبت اختراع تحت پوشش استفاده از ketamine برای درمان افسردگی مقاوم در برابر درمان است و در صورتی که برای درمان افسردگی مقاوم در برابر درمان تایید شود ، به یک قرارداد مجوز برای حق اختراع وارد شده‌است . دکتر Murrough به عنوان مخترع در حق ثبت اختراع نشده است و هیچ پرداختی را دریافت نخواهد کرد .


منبع سایت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.