شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نویسنده

جامع ترین سایت روانشناسی

نویسنده

۸۹۲ بازديد
نویسنده مطالعه استیون joffe ، MD ، رئیس بخش اخلاق پزشکی می‌گوید : " این پیشنهاد نشان می‌دهد که نگه داشتن پرداخت‌ها لزوما ً مانع از فریب نخواهد شد " .
نویسنده ارشد study's امیلی آ . and گفت : " بهترین پاسخ به یافته‌های ما لزوما ً برای کاهش یا حذف پیشنهادها پرداختی برای مشارکت نیست . پرداخت می‌تواند به افزایش ثبت‌نام قانونی کمک کند ؛ علاوه بر این ، بازرسان ممکن است به پرداخت غرامت برای زمان ، تلاش و بار شرکت کنندگان با پیوستن به این مطالعه پرداخت کنند ."
اگرچه این مطالعه در زمینه تحقیقات پیمایشی انجام شد ، یافته‌های آن از نیاز به مطالعات بیشتر در آزمایش‌های بالینی پشتیبانی می‌کند ، که در آن مبالغ پرداختی و مزایای دیگر ، مانند دسترسی به داروهای investigational ، و همچنین خطرات مطالعه ، اغلب قابل‌توجه هستند .
استراتژی‌های کنترل خودکار موثر بسیار بیشتر از قدرت اراده است
تاریخ :
۱۴ فوریه ۲۰۱۹
مبدا :
انجمن علوم روانی
خلاصه :
در اواسط ماه فوریه ، در حدود زمانی که بیشتر مردم در التزام خود نسبت به تصمیمی که برای سال جدید گرفته‌اند تزلزل دارند . بسیاری از این قطعنامه ‌ها به ما نیاز دارند که از رفتاری که می‌خواهیم در آن شرکت کنیم چشم‌پوشی کنیم و فکر کنیم باید درگیر آن شویم . در یک گزارش جدید ، محققان پیشرو در علوم رفتاری یک چارچوب جدید را پیشنهاد می‌کنند که انواع مختلفی از استراتژی‌های کنترل خود را نشان می‌دهد و تاکید می‌کند که کنترل خود - کنترل شامل بیش از اراده مطلق می‌تواند موثر باشد .
در اواسط ماه فوریه ، در حدود زمانی که بیشتر مردم در التزام خود نسبت به تصمیمی که برای سال جدید گرفته‌اند تزلزل دارند . بسیاری از این قطعنامه ‌ها - - چه it's برای صرف وقت کمتری صرف نگاه کردن به screens ، خوردن سبزیجات بیشتر ، و یا صرفه‌جویی در پول برای بازنشستگی - - به ما نیاز دارد که از رفتاری که می‌خواهیم در آن شرکت کنیم چشم‌پوشی کنیم . در یک گزارش جدید ، محققان پیشرو در علوم رفتاری یک چارچوب جدید را پیشنهاد می‌کنند که انواع مختلفی از استراتژی‌های کنترل خود را نشان می‌دهد و تاکید می‌کند که کنترل خود - کنترل شامل بیش از اراده مطلق می‌تواند موثر باشد .
آنجلا Duckworth ، استاد روانشناسی دانشگاه پنسیلوانیا و یکی از نویسندگان report's ، می‌گوید که این گزارش زمانی رخ می‌دهد که فشارهای محیطی و مشکلات اجتماعی استراتژی‌های تقویت خود - کنترل را مهم‌تر از همیشه می‌کنند .
Duckworth می‌گوید : " Temptations به آسانی در دسترس هستند ، خلاقانه تر شده ، و ارزان‌تر از هر زمانی در تاریخ " . و سپس بازی‌های ویدیویی ، وب سایت‌های ارتباط جمعی ، این فهرست ادامه دارد . به طور موازی ، مسائل سیاست عمومی مانند چاقی ، عدم موفقیت تحصیلی و undersaving وجود دارند که منجر به بخشی از عدم موفقیت کنترل خود می‌شوند ."
مولف کتاب coauthors در گزارش - منتشر شده در علوم روان‌شناختی در منافع عمومی ، یک ژورنال از انجمن علوم روانی - - کاترین آل . شیرفروش ( دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا ) و دیوید Laibson ( دانشگاه هاروارد ) . جورج Loewenstein ( دانشگاه کارنگی ملون ) ، محقق برجسته در علوم تصمیم‌گیری ، مولف تفسیری همراه است .
Duckworth ، شیرفروش ، و Laibson ، براساس بررسی جامع تحقیقات در دسترس ، چارچوبی را پیشنهاد می‌کنند که استراتژی‌های کنترل خود مبتنی بر شواهد را در طول دو بعد براساس نحوه پیاده‌سازی استراتژی‌ها و راه‌اندازی آن‌ها سازماندهی می‌کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.