جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مسیر

جامع ترین سایت روانشناسی

مسیر

۸۶۰ بازديد
آن‌ها مشاهده می‌کنند که در برخی موارد بهترین استراتژی کنترل خود شامل تغییر وضعیت برای ایجاد انگیزه یا موانعی است که به ما کمک می‌کند کنترل خود را کنترل کنیم، مانند استفاده از برنامه‌هایی که استفاده از تلفن را محدود کرده یا غذاهای کم‌ارزش را از خانه دور نگه می‌دارند. در موارد دیگر، بهتر است که نحوه تفکر ما در مورد وضعیت را تغییر دهیم - - برای مثال، با ایجاد یک برنامه - بعد برنامه‌ریزی کنیم که چگونه با آن‌ها در دفتر برخورد کنیم - - به طوری که کنترل خود - کنترل بیشتر جذاب و ساده‌تر می‌شود.
 
استراتژی‌های دیگر زمانی بهتر کار می‌کنند که فرد دیگری آن‌ها را برای ما اجرا کند. به عنوان مثال، شرکت برق ما ممکن است از هنجارهای اجتماعی برای ایجاد تغییر در تفکر ما استفاده کند و به ما نشان دهد که چگونه مصرف انرژی ما با همسایگان ما مقایسه می‌شود. سیاست گذاران اغلب از محدودیت‌های موقعیتی برای هدایت رفتار با تمرکز بلند مدت استفاده می‌کنند. نمونه‌هایی از انگیزه‌ها (به عنوان مثال، تخفیف مالیاتی برای مصالح ساختمانی با محیط‌زیست)تا مجازات‌ها (به عنوان مثال، افزایش مالیات بر روی سیگار و الکل). کارفرمایان به طور فزاینده‌ای از نوع دیگری از محدودیت موقعیتی، پیش‌فرض‌ها، برای تشویق کارمندان به پس‌انداز برای بازنشستگی استفاده می‌کنند.
 
این نویسندگان می‌گویند که این استراتژی‌ها که از بینش‌هایی در علوم و اقتصاد روانشناسی ترسیم می‌شوند، می‌توانند به تلاش‌های سیاستگذاران، کارفرمایان، متخصصان بهداشتی، آموزگاران، و افراد حرفه‌ای دیگر برای رسیدگی به مسائل فوری که ریشه در بخشی از شکست‌ها در کنترل خود دارند، اطلاع دهند.
 
Loewenstein در تفسیر خود می‌نویسد چهار نوع از استراتژی‌های کنترل خود که فراتر می‌روند یک پیام مهم را ارسال می‌کنند، با توجه به اینکه افراد اغلب معتقدند قدرت اراده با وجود نرخ بالای شکست کافی است. وی می‌نویسد: "یکی از دلایلی که مردم در قطعنامه های جدید خود به شکست می‌خورند،" ساده بودن در مورد محدودیت‌های رویکرد brute - force و ناآگاهی از استراتژی‌های بسیار کارآمدتر است که در این بررسی نقش دارند."
 
اما Loewsenstein هنگامی که این تحقیق را که محققان در این گزارش به آن اعتراف کرده‌اند، در ذهن خود دارند، برخی از caveats مهم را به خاطر داشته باشید. بسیاری از مطالعات، استراتژی‌های کنترل خود را در گروه‌های کوچک از شرکت کنندگان در طول دوره‌های کوتاه بررسی کرده‌اند، که سوالاتی در مورد اینکه آیا آن‌ها در صورتی موثر باقی خواهند ماند که در مقیاسی وسیع‌تر اجرا شوند و اینکه چه مدت طول خواهد کشید.
 
Duckworth، شیرفروش، و Laibson امیدوارند که مرور آن‌ها به ادغام تحقیقات موجود در زمینه کنترل خود از چندین رشته به یک کل جامع کمک کند.
 
the می‌نویسد: " نیاز مبرمی به یک علم یکپارچه و کاربردی از خود - - وجود دارد که بینش‌هایی از سنت‌های تئوریکی در هر دو علم روانشناسی و اقتصاد را در بر می‌گیرد.
 
Statins می‌تواند در برابر بیماری نورون حرکتی محافظت کند
 
تاریخ:
 
۱۴ فوریه ۲۰۱۹
 
مبدا:
 
دانشگاه ملکه ماری در لندن
 
خلاصه:
 
براساس یک مطالعه گسترده از داده‌های ژنتیکی، یافته شده‌است که کلسترول بالا عامل خطر احتمالی برای رشد بیماری نورون حرکتی (MND)است.
 
به گفته یک مطالعه گسترده از داده‌های ژنتیکی در انگلستان توسط دانشگاه ملکه مری لندن، در هم‌کاری با موسسه ملی بهداشت ایالات‌متحده، کلسترول بالا می‌تواند عامل خطر احتمالی برای رشد بیماری neurone موتور باشد (MND).
 
 
 
نتایج نشان می‌دهند که داروهای کاهش کلسترول مانند as می‌تواند برای جلوگیری از ظهور of مورد استفاده قرار گیرد، در صورتی که در آزمایش‌های بالینی تایید شود.
 
 
 
دکتر Alastair نویس از دانشگاه ملکه مری لندن گفت: " این بزرگ‌ترین مطالعه برای بررسی عوامل خطر سببی برای بیماری neurone است و ما دیدیم که سطوح بالاتر کلسترول LDL با ریسک بیشتر این بیماری مرتبط است.
 
 
 
 
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.