جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مسیر مغزی

جامع ترین سایت روانشناسی

مسیر مغزی

۸۸۰ بازديد
" ما داروهای شناخته‌شده داریم که می‌توانند کلسترول را پایین بیاورند و ما باید نگاهی به این بیندازیم که آیا آن‌ها می‌توانند در برابر این بیماری وحشتناک که در حال حاضر هیچ درمانی ندارد ، محافظت کنند یا خیر .
" مراحل بعدی شامل مطالعه این خواهند بود که آیا سطوح پایین کلسترول ممکن است اثر حفاظتی در برابر MND داشته باشد و به طور بالقوه استفاده از داروهای اصلاح کلسترول را در مردم در معرض خطر نابودی قرار دهد ."
MND یا اسکلروز جانبی Amyotrophic ( ALS ) یک بیماری کشنده کشنده است که در آن هیچ درمانی وجود ندارد . این شرایط بر مغز و اعصاب ، با علائم اولیه از جمله ضعف ، بیان غلط، لکنت خوردن غذا ، گرفتگی عضلات ماهیچه و گرفتگی عضلات تاثیر می‌گذارد . برخی افراد هم چنین تغییراتی را در نگرش و رفتار خود تجربه می‌کنند .
این وضعیت احتمالا ً بیش از ۵۰ نفر را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد و اکثر بیماران در عرض دو یا پنج سال از بیماری مبتلا به این بیماری تسلیم می‌شوند . این بیماری در هر زمان به ۵۰۰۰ نفر بالغ می‌شود و میزان شیوع جهانی تا سال ۲۰۴۰ به دو برابر افزایش می‌یابد ، در درجه اول به علت سالمندی جمعیت جهان .
در ژورنال وال ژن ، این تیم مجموعه داده‌های ژنتیکی حدود ۲۵ میلیون نفر ( شامل بیش از ۳۳۷، ۰۰۰ نفر از بریتانیا ) را برای یافتن عوامل خطر برای توسعه ALS جستجو کرد .
در حالی که مجموعه داده‌ها حاوی داده‌هایی در سطح کلسترول واقعی افراد نبودند ، این تیم علایم ژنتیکی مرتبط با سطح کلسترول را مورد مطالعه قرار داد و احتمال بیشتری وجود دارد که یک ارتباط علی با ریسک of را به جای تداعی معانی بیان کند ، که معمولا ً از مطالعات مشاهداتی گزارش می‌شوند . یک آزمایش کنترل randomised مدرک قطعی برای تایید هر گونه ارتباط علی و توانایی of برای جلوگیری از MND است .
آن‌ها علاوه بر اثر علی کلسترول بالا ، همچنین ارتباط ژنتیکی با رفتار سیگار و سطوح پایین‌تر موفقیت تحصیلی و ریسک فزاینده of پیدا کردند . در حالی که سطح پایین ورزش با اثر حفاظتی همراه بود ، ورزش تهاجمی ‌تری با افزایش ریسک همراه بود . با این حال ، از این یافته‌ها تنها کلسترول بالا به عنوان یک عامل بازدارنده روشن ظاهر شد که می‌تواند برای کاهش ریسک of مورد هدف قرار گیرد .
این تحقیق توسط واحد عصب‌شناسی ملکه Mary's انجام شد که توسط موسسه خیریه Barts تامین شده‌است . این کار به طور بخشی توسط NIA grant Z۰۱ - AG۰۰۰۹۴۹ - ۰۲ مورد حمایت قرار گرفت .
این مطالعه محدود به این است که داده‌ها بر روی جمعیت‌های اروپایی متمرکز شده‌اند ، بنابراین یافته‌ها ممکن است فراتر از این جمعیت‌ها اعمال شوند .
مهندسی ، با آموزه ‌های الهام‌بخش ، مستقیما ً از طریق پژوهش ما به ما اطلاع داده شد.
در تازه‌ترین تمرین که در بریتانیا انجام شد ، ما در رتبه پنجم در کشور برای نسبت خروجی‌های تحقیقاتی که در سطح جهانی یا بین‌المللی عالی بودند ، قرار گرفتیم . ما بیش از ۲۴۰ برنامه مدرک ارائه می‌کنیم و شهرت ما برای آموزش عالی با یک مدال نقره در چارچوب آموزش عالی آموزش ۲۰۱۷ ( TEF ) پاداش داده شد .
تاریخ ملکه Mary's با تاسیس کالج پزشکی بیمارستان لندن به ۱۷۸۵ برمی‌گردد . تاریخ ما همچنین شامل تاسیس کاخ People's در ۱۸۸۷ است که آموزش و پرورش ، فرهنگ و تفریح در شرق لندن را به ارمغان آورده‌است . ما همچنین ریشه‌هایی در کالج نیشکر ، یکی از اولین دانشکده‌های برای ارائه آموزش عالی به زنان داریم .
مسیرهای مغزی of شناسایی شدند.
تاریخ :
۱۴ فوریه ۲۰۱۹
مبدا :
Karolinska
خلاصه :
وقتی احساس ناراحتی می‌کنیم در مغز چه اتفاقی می‌افتد ؟ پژوهشگران در حال حاضر یک گام به یافتن پاسخ نزدیک‌تر هستند . آن‌ها تشخیص می‌دهند کدام مسیر در رفتار کنترل مغز موش با بیزاری همراه است .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.