چهارشنبه ۲۲ فروردین ۰۳

محدود

جامع ترین سایت روانشناسی

محدود

۸۷۷ بازديد
محققان دریافتند که خطرات برای زنان خاص بیشتر است. مصرف سنگین نوشیدنی‌های رژیمی مثل دو یا چند بار در روز، بیش از دو برابر خطر سکته در موارد زیر است:
 
زنانی که مبتلا به دیابت یا دیابت نوع قبلی نبودند، که به احتمال زیاد دچار نوعی سکته شده بودند که دچار انسداد یکی از شریان‌های کوچک در مغز شده بودند؛
 
زن‌های چاق بدون بیماری قلبی قبلی یا دیابت که در زمان ۲.۰۳ دچار سکته مغزی شده بودند.
 
زنان آمریکایی - آمریکایی بدون بیماری قلبی قبلی یا دیابت، که به احتمال زیاد دچار سکته مغزی شدند.
 
" بسیاری از مردم خوب، به خصوص آن‌هایی که اضافه‌وزن دارند یا چاق هستند، نوشیدنی‌های شیرین را مصرف می‌کنند تا کالری موجود در رژیم غذایی خود را کاهش دهند. یاسمین Mossavar رحمانی، محقق ارشد این تحقیق و دانشیار of بالینی و بهداشت عمومی در دانشکده پزشکی آلبرت انیشتین در برانکس نیویورک، گفت: " تحقیقات ما و مطالعات observational نشان داده‌اند که نوشیدنی‌های sweetened مصنوعی ممکن است بی‌ضرر باشند و مصرف بالا با خطر بالای سکته و بیماری‌های قلبی همراه باشد."
 
 
 
محققان اطلاعات مربوط به ۸۱،۷۱۴ زن (سن ۵۰ تا ۷۹ سالگی در آغاز)شرکت در مطالعه ابتکار بهداشت Women's را مورد بررسی قرار دادند که نتایج سلامتی را برای میانگین ۱۱.۹ سال پس از ثبت‌نام بین سال‌های ۱۹۹۳ و ۱۹۹۸ پی‌گیری کردند. در این ارزیابی سه‌ساله، زنان گزارش دادند که در سه ماه گذشته، آن‌ها نوشیدنی‌های رژیمی مثل کالری پایین، colas مصنوعی، سودا و نوشیدنی‌های میوه‌ای را مصرف کرده بودند. اطلاعات جمع‌آوری‌شده شامل اطلاعاتی در مورد the مصنوعی خاص موجود در نوشیدنی‌ها نبود.
 
 
 
نتایج پس از تطبیق با عوامل خطر سکته مختلف مانند سن، فشار خون بالا و سیگار به دست آمد. این نتایج در postmenopausal زن ممکن است قابل تعمیم به مردان و یا زنان جوان نباشد. این مطالعه همچنین با داشتن تنها گزارش خود - گزارش تغذیه از رژیم غذایی، محدود است.
 
 
 
Mossavar رحمانی گفت: " ما به طور خاص نمی‌دانیم که types مصنوعی به طور مصنوعی مصرف می‌شوند، بنابراین نمی‌دانیم which مصنوعی مضر هستند و ممکن است بی‌ضرر باشند."
 
 
 
انجمن قلب آمریکا اخیرا یک مشاور علوم را منتشر کرده‌است که نشان می‌دهد تحقیقات علمی کافی برای نتیجه‌گیری از این که نوشیدنی‌های شیرین کالری این کار را انجام می‌دهند یا نه - عوامل خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته در کودکان، نوجوانان و یا بزرگسالان را تغییر می‌دهند. انجمن نوشیدنی‌های رژیمی را تشخیص می‌دهد ممکن است به جایگزینی کالری بالایی، نوشیدنی‌های قندی کمک کند، اما آب (جلگه، carbonated و unsweetened)را به عنوان بهترین گزینه برای یک نوشیدنی بدون کالری توصیه می‌کند.
 
 
 
" متاسفانه، تحقیقات فعلی به سادگی شواهد کافی برای تمایز بین اثرات of کم‌کالری در سلامت قلب و مغز فراهم نمی‌کند. ریچل کی می‌گوید: " این مطالعه به شواهدی اضافه می‌کند که محدود کردن مصرف نوشیدنی‌های رژیم غذایی مهم‌ترین کاری است که برای سلامتی شما انجام می‌شود." جانسون، Ph.D.، R.D.، استاد تغذیه بازنشسته، دانشگاه ورمونت و صندلی گروه نوشتاری برای انجمن مشاوره علمی Association's قلب آمریکا، Low sweetened Beverages و Cardiometabolic Health.
 
 
 
انجمن قلب آمریکا آب را بهترین انتخاب برای یک نوشیدنی بدون کالری پیشنهاد می‌کند. با این حال، برای برخی افراد بزرگ‌سال، نوشیدنی‌های رژیمی با کالری پایین sweeteners می‌توانند در هنگام انتقال به آب به عنوان نوشیدنی اولیه مفید باشند. جانسون گفت: " از آنجایی که داده‌های آزمایش بالینی طولانی‌مدت در مورد اثرات نوشیدنی‌های شیرین با کالری شیرین و سلامت قلبی عروقی و با توجه به فقدان ارزش غذایی، در دسترس نیستند، ممکن است عاقلانه باشد که استفاده طولانی‌مدت آن‌ها را محدود کنیم."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.