چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

جنین

جامع ترین سایت روانشناسی

جنین

۹۱۴ بازديد
 
محققان، فعالیت‌های نورونی پیشرفته را در محتوای استراتژی و هسته mediodorsal thalamic (MD)پیدا کردند که ورودی‌های دادگاه عالی را دریافت می‌کند. Jinhee Baek، یکی از اولین نویسندگان این مطالعه، می‌گوید: "آن‌ها در این فکر بودند که آیا این مسیر SC ممکن است مسیری باشد که ABS سفر می‌کند و در نتیجه منجر به کاهش ترس می‌شود". این مدولاسیون اثر ABS را مسدود کرده و بازگشت قابل‌توجهی از ترس را به ارمغان آورد. بالعکس، هنگامی که نور لیزری آبی فعالیت‌های نورونی در مسیر MD را تحریک کرد، موش‌ها به طور قابل‌توجهی منجمد شدند بدون اینکه عود کنند. محققان با استفاده از این آزمایش‌ها، مسیر SC - MD را شناسایی کردند که برای جلوگیری از بازگشت ترس ضروری است.
 
آقای Baek می‌گوید: "سپس ما شگفت‌زده شدیم که چه مکانیسمی حالت ترس را سرکوب می‌کند"، یک ناحیه مغزی که ترس از بیان ترس را کنترل می‌کند و ترس از حافظه را کنترل می‌کند. جفت ABS از نورون‌های ابراز نگرانی در ارتش آزادی‌بخش بلوچستان ممانعت به عمل می‌آوردند. محققان با استفاده از نور لیزری زرد، مسیر MD ارتش آزادی‌بخش بلوچستان را مسدود کردند. آقای Baek توضیح می‌دهد که این مطالعه، عملکرد جدیدی از نورون‌های MD را در سرکوب واکنش ترس ارتش آزادی‌بخش بلوچستان کشف کرده‌است.
مطالعات با استفاده از مدل‌های حیوانی بر رویکردهای مستقیم تمرکز کرده‌اند، با حذف حافظه ترس اصلی با مواد شیمیایی که سیناپس‌ها و یا نورون‌ها را مختل می‌کنند و این رویکردها را برای کاربردهای بالینی نامناسب می‌سازند. هم چنین روش‌های روان‌درمانی جاری در انسان‌ها بدون درک روشنی از نحوه کمک به کاهش علائم آسیب مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این مطالعه جریان‌های عصبی را در روش روان‌درمانی کشف کرد. The برتر (SC)، که تنها با توجه به حرکت چشم و توجه شناخته می‌شود، پیش از این در تعدیل واکنش‌های ترس یافته دخیل در نظر گرفته نشده بود. دکتر Hee شین، یکی از نویسندگان وابسته این مطالعه، می‌گوید: "مسیر نورونی که در این مطالعه گزارش شد، مهار پایداری بیشتر ترس را بدون بازگشت قابل‌توجه واکنش‌های ترس القا می‌کند".
حسگر حساس، DNA سندرم دان را با تست خون در طول دوران بارداری تشخیص می‌دهد.
تاریخ:
۱۳ فوریه ۲۰۱۹
مبدا:
انجمن شیمی آمریکا
خلاصه:
طبق مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها، سندرم داون شایع‌ترین نقص تولد است که یک‌بار در هر ۷۰۰ تولد رخ می‌دهد. با این حال، آزمایش قبلی پیش از تولد برای شرایط غیرقابل اطمینان است و یا خطرات برای مادر و جنین را حمل می‌کند. در حال حاضر، محققان یک حسگر بی‌سیم حساس را ایجاد کرده‌اند که می‌تواند یک روزی برای کشف DNA سندرم دان جنین در خون women's باردار مورد استفاده قرار گیرد.
طبق مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها، سندرم داون شایع‌ترین نقص تولد است که یک‌بار در هر ۷۰۰ تولد رخ می‌دهد. با این حال، آزمایش‌ها سنتی قبل از تولد برای شرایط غیرقابل اطمینان هستند و یا خطرات برای مادر و جنین را حمل می‌کنند. در حال حاضر، محققان یک حسگر بی‌سیم حساس را ایجاد کرده‌اند که می‌تواند یک روزی برای کشف DNA سندرم دان جنین در خون women's باردار مورد استفاده قرار گیرد. آن‌ها نتایج خود را در مجله ACS نانو منتشر کردند.
 
Characterized با درجات متغیری از مشکلات فکری و رشدی، سندرم داون با حضور یک کپی اضافی از کروموزوم ۲۱ ناشی می‌شود. برای آزمایش وضعیت، زنان باردار می‌توانند اسکن فراصوت و یا آزمایش خون غیر مستقیم داشته باشند، اما نرخ misdiagnosis بالا است. Amniocentesis که در آن پزشکان یک سوزن را در رحم قرار می‌دهند تا مایع آمنیوتیک را جمع‌آوری کند، تشخیص قطعی را ارایه می‌دهد، اما این روش برای هر دو زن باردار و جنین ریسک می‌کند.
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.