جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

رضایت

جامع ترین سایت روانشناسی

رضایت

۸۸۵ بازديد
مدافعان of استدلال می‌کنند که زمانی که شخص شروع به تصور تمام این پیچیدگی می‌کند ، واضح است که CRTT قادر به تشخیص بین توانایی‌های ذهنی سیستم به عنوان یک کل و توانایی مرد در اتاق است . این مرد تنها به عنوان " واحد پردازش مرکزی " سیستم عمل می‌کند - سیستم ویژه که تعیین می‌کند چه کارهایی را باید انجام دهد . چنین بخش کوچکی از کل سیستم نیازی به داشتن ویژگی‌های درک زبان کل سیستم ندارد ، هر چیزی بیشتر از ملکه ویکتوریا نیاز دارد تمام ویژگی‌های قلمرو او را داشته باشد .
تجربه سرل با یک مشکل کاملا ً متفاوت که قبلا ً توسط Ned مطرح شده‌بود گیج شده بود . این ایراد ، که همچنین ( فقط تصادفا ) شامل ارجاع به چین است ، نه تنها به CRTT بلکه به تقریبا ً هر نظریه functionalist ذهن نیز اعمال می‌شود .
" کشور چین " را مسدود کرد
بیش از یک میلیارد نفر در چین وجود دارند و حدود یک میلیارد نورون در مغز وجود دارد . فرض کنید که روابط کارکردی که ادعا می‌کنند constitutive زندگی ذهنی انسان هستند در نهایت از نظر الگوهای firing در میان پیوستگی نورون‌ها تشکیل می‌شوند . حال تصور کنید که شاید به عنوان یک جشن ، برای هر فرد در چین برای ارسال سیگنال به افراد دیگر در چین ، دقیقا ً همان الگویی که نورون‌ها در مغز رئیس مائو تسه تونگ ( یا ممکن است ) به مدت چهار ساعت در شصتمین تولد او شلیک کرده باشند ، ترتیب داده می‌شود . در طی آن چهار ساعت مائو خوشحال شد ، اما بعد سردرد شدیدی داشت . آیا کل کشور چین در طول دوره چهار ساعته جدید در همان حالت ذهنی خواهد بود که مایو در شصتمین سالگرد تولدش بود ؟ آیا کل ملت واقعا ً خوشحال و راضی به نظر می‌رسند و بعد سردرد دارند ؟ اگر چه بیشتر مردم این پیشنهاد را نامعقول خواهند یافت ، functionalist ممکن است به آن متعهد باشد اگر معلوم شود که روابط کارکردی که تشکیل‌دهنده وضعیت‌های ذهنی هستند از نظر الگوهای firing نورون‌ها مشخص شده‌اند . البته ممکن است معلوم شود که دیگر روابط کارکردی نیز ضروری هستند . اما نگرانی این است که، چون هر گونه رابطه کارکردی با همه می‌تواند با ملت چین رقابت کند ، هیچ یک از روابط کارکردی برای تسخیر ذهنیت کافی نخواهد بود .
شاید ، اما شاید نه . هر دو این احتمال دوم و انتقاد از استدلال اتاق چینی سرل ، یک حقیقت را برجسته می‌کند که برای فلسفه ذهن بسیار مهم است : شیطان در جزئیات است . هنگامی که یکی از مباحثات در مقیاس بزرگ بین دوگانگی دکارتی و Skinnerian behaviourism برای در نظر گرفتن چند پیشنهاد functionalist پیچیده در مورد سازمان داخلی حرکت می‌کند ، بسیاری از استدلال‌های استاندارد و شهودی فلسفه سنتی دیگر ممکن است تعیین‌کننده به نظر برسد . شخص باید به سادگی طرح‌های خاصی را در مورد حالات و فرآیندهای خاص ذهنی مورد ارزیابی قرار دهد تا ببیند آن‌ها چقدر محتمل هستند ، هم به عنوان یک حساب ذهنیت انسانی و هم به عنوان یک رویکرد قابل تعمیم به سیستم‌هایی از قبیل کامپیوترها و ملت چین . با این حال ، بلوک حق است که به این نکته اشاره کنیم که نظریه‌های functionalist ، و دیگر انواع نظریه در این حوزه ، ریسک خاص بودن یا " لیبرال " بودن را بیان می‌کنند ، و یا " تعصب" ، " محدود کردن ذهنیت " را به برخی از مجموعه خودسرانه ( مانند ، به انسان ) محدود می‌کنند .
مسائل بیشتر
تجدید نظر
ظهور نظریه‌های محاسباتی ذهن و پیشرفت در فهم of به تجدید علاقه در آگاهی کمک کرده‌است ، که از دیرباز مورد اجتناب فیلسوفان و دانشمندان به عنوان پدیده‌ای ذهنی ناامید کننده بوده‌است . با این حال ، با این که بسیاری از محققان در مورد این موضوع نوشته‌اند ، تعداد کمی از محققان در این توهم بودند که هر چیزی مانند یک نظریه رضایت‌بخش از آگاهی به زودی به دست خواهد آمد .
منبع سایت بریتانیایی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.