شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

عامل ها

جامع ترین سایت روانشناسی

عامل ها

۸۹۲ بازديد
" برای مثال شما نمی‌توانید از یک مدل حیوانات برای شیزوفرنی استفاده کنید. چطور یک موش schizophrenic پیدا می‌کنید؟ اما اگر بتوانیم یک مکانیسم زیستی را شناسایی کنیم که به بیماری کمک کند، ما می‌توانیم به توسعه مواد مخدر دوباره قوت قلب بدهیم و این چیزی است که ما تلاش می‌کنیم آن را تامین کنیم."
 
 
 
Clementz سریع به این نکته اشاره دارد که هنوز کاره‌ای زیادی باید برای تشخیص جدید و یا اندازه‌گیری کارآیی دارو انجام شود، اما امیدوار است که این کار منجر به پیشرفت‌های زیادی در این زمینه شود.
 
 
 
او گفت: " ما یک راه طولانی برای شناسایی مکانیزم‌های خاص بیماری هستیم، اما ما یک گام جلوتر از زمانی هستیم که ما تنها بر روی نشانه‌های بالینی تمرکز کردیم."
biomarkers نسبت به علایم در تجزیه زیر گروه‌های عصبی بهتر عمل می‌کنند.
چندین مسیر بیولوژیکی منجر به علایم مشابهی می‌شوند
 
مبدا:
موسسه ملی بهداشت روانی
خلاصه:
سه مقوله مبتنی بر biomarker، به نام biotypes، از تشخیص‌های سنتی مانند اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی با جنون، در طبقه‌بندی موارد جنون به زیر گروه‌های متمایز براساس بیولوژی مغز پیشی گرفته‌اند. The نسبت به طبقات براساس نشانه‌های قابل‌مشاهده، از لحاظ بیولوژیکی more بودند. درست همانطور که تب یا عفونت می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، چندین بیماری جنون گاوی - که از طریق مسیرهای بیولوژیکی مختلف عمل می‌کند - می‌تواند منجر به علایم مشابهی شود و جستجو برای درمان‌های بهبود یافته را به اشتباه بیاندازد.
سه مقوله مبتنی بر biomarker، به نام biotypes، از تشخیص‌های سنتی مانند اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی با جنون، در طبقه‌بندی موارد جنون به زیر گروه‌های متمایز براساس بیولوژی مغز، گزارش شده‌اند که توسط موسسه ملی بهداشت سرمایه‌گذاری شده‌است. یک مشخصه از بیماری حاد ذهنی، جنون، از طریق توهمات و اوهام، یا باورهای نادرست و غیرمنطقی شناخته می‌شود.
 
بروس Cuthbert، مدیر اجرایی موسسه ملی سلامت روانی of (NIMH)، که بودجه این مطالعه را تامین می‌کرد، توضیح داد: " به عنوان تب یا عفونت می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، چندین بیماری جنون گاوی - که از طریق مسیرهای بیولوژیکی مختلف عمل می‌کند - - می‌تواند منجر به علایم مشابهی شود که جستجو را برای مراقبت بهتر به اشتباه می‌اندازد."
 
نتایج حمایت از طرح تشخیصی تحقیق institute's (RDoC)را که دانشمندان را از طراحی پژوهش براساس دسته‌بندی‌های سنتی تشخیص می‌دهد، تشویق می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند که گروه‌بندی based براساس genomics، ابعاد رفتاری، ویژگی‌های فیزیولوژیکی، یا یافته‌های تصویربرداری مغزی را مورد بررسی قرار دهند. انتظار می‌رود که تشخیص دقیق‌تر منجر به بهبود درمان شود.
 
دکتر "کارول Tamminga"، محقق دانشگاه تگزاس در جنوب غربی، دالاس؛ برت Clementz، دکترای خود از دانشگاه جورجیا، آتن؛ و همکارانش در مراکز تحقیقاتی دیگر، در روز ۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ در نشریه روان‌پزشکی آمریکا، گزارشی را در مورد مطالعه چند سایت خود منتشر کردند.
 
یافته‌های جدید برگرفته از پروژه‌ای به نام شبکه Schizophrenia دوقطبی در Phenotypes میانی (BSNIP)است. آن‌ها به افزایش شواهد تداخل بیولوژیکی بین گروه‌های تشخیصی مبتنی بر علایم و علائم بیماری روانی که در آن بیماران علائم اختلالات روانی را تجربه می‌کنند، افزوده‌اند. مطالعه BSNIP روش‌های آماری پیچیده‌ای را برای دسته‌بندی اینگونه موارد در زیر گروه‌های همگن، بر پایه اقدامات عصبی چندگانه و سطوح تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار داد.
 
محققان معیارهای کلیدی و رفتاری مربوط به روان‌پریشی را در شرکت کنندگان ۱،۸۷۲ بررسی کردند - بیمارانی که مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال schizoaffective و اختلال دوقطبی با جنون، بستگان درجه اول و موضوعات کنترل سالم بودند. معیارهایی مانند عملکرد در مورد تفکر، برنامه‌ریزی و وظایف حافظه، ردیابی چشمی، مهار، و واکنش‌های brainwave به محرک شنوایی، مجموعه‌ای از نشانگرهای زیستی را شناسایی می‌کنند که گروه‌های مختلف بیمار را شناسایی می‌کنند. سه روش distinct مربوط به روان‌پریشی بعد از عبور از مرزه‌ای تشخیص بالینی، ظاهر شدند.
 
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.