جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

معلوم

جامع ترین سایت روانشناسی

معلوم

۸۷۳ بازديد
Takahashi و HHMI Investigator Yanagisawa ، استاد سابق موسسه بین‌المللی خواب توزیعی در دانشگاه of در ژاپن ، برای پرداختن به این مسائل تصمیم گرفتند یک رویکرد اکتشافی بی‌طرف اتخاذ کنند . محققان به جای شروع با فرضیه درباره ژن‌های خاصی که ممکن است در آن دخیل باشند ، جهش‌های ژنتیکی تصادفی در بیش از ۸۰۰۰ موش را معرفی کردند و آن‌ها را با استفاده از electroencephalography ( EEG ) غربال کردند تا مشخص کنند کدام یک از این اختلالات ناشی از اختلالات ژنتیکی هستند .
او گفت : " سد در گذشته این یک فرآیند بسیار دشوار بوده‌است . Takahashi توضیح داد : " برای انجام یک صفحه ژنتیکی ، باید برای نمایش هزاران حیوان قبل از اینکه چیز جالبی پیدا کنید آماده باشید ، و اغلب افراد مایل به اندازه‌گیری EEGs در هزاران موش نیستند ." اما با بهینه‌سازی روش‌های جراحی ، الکترودها ، و نرم‌افزار برای تجزیه و تحلیل the به روش اتوماتیک ، محققان قادر به هدایت اولین صفحه ژنتیکی بدون تعصب این بزرگی برای نقص‌های خواب در موش‌ها بودند که در این مساله week's طبیعت گزارش می‌دهند .
محققان دو جهش را شناسایی کردند که آن‌ها را خواب‌آلود و بی رویا می‌نامیدند و متعاقبا ً آن‌ها را به مکان‌هایی در ژنوم موش تبدیل کرد . موش‌های خواب‌آلود ، که تقریبا ً یک سوم بیشتر از موش‌های معمولی نیاز دارند ، جهش را در ژن کیناز Sik۳ دار انجام می‌دهند . از آنجا که کیناز Sik۳ می‌تواند بسیاری از پروتئین‌ها را مهار کند، احتمالا ً در بسیاری از مسیرهای سیگنال دهی دخیل بوده ، که آن را سخت‌تر توصیف می‌کند .
برای تحقیق در مورد اینکه چرا موش‌ها به خواب بیشتری نیاز دارند ، محققان ساعت شبانه‌روزی را در موش‌های خواب‌آلود بررسی کردند ، اما یک روال شبانه‌روزی برای روال شبانه‌روزی پیدا نکردند . آن‌ها آزمایش کردند که آیا موش‌ها در سیستم برانگیختگی آن‌ها با تحریک آن‌ها با محیط ( به عنوان مثال ، یک قفس جدید ) و pharmacological ( e . ( برای مثال ، کافیین و modafinil ) ، اما مشخص شد که موش‌ها واکنش‌های برانگیختگی نرمال داشتند . آن‌ها به این نتیجه رسیدند که موش‌ها به خواب نیاز دارند ، اما دلایل فیزیولوژیکی که هنوز مشخص نشده باقی مانده‌است " نیاز خواب هنوز یک راز باقی می‌ماند ، اما آنچه که ما امیدواریم این است که این کیناز maybe کلید اصلی این در بزرگ باشد ."
موش‌های بی رویا که حرکات سریع چشم ( عناصر نایاب ) را کاهش می‌دهند ، در یک کانال سدیم جهش می‌کنند . درک تاثیرات جهش بی رویایی بیش از پیش ساده بود . جهش ، رسانایی یک کانال سدیم نشتی را افزایش می‌دهد که قبلا ً برای تنظیم جریان تحریک عصبی مشهور بود . Yanagisawa ، که به همین دلیل است که موش‌ها خواب REM را کاهش می‌دهند ، گفت که جمعیت‌های نورونی که خواب REM را به پایان می‌رسانند ، به هیجان آمده‌اند .
Yanagisawa گفت : " محققان خوشبین هستند که این صفحه mutants بیشتری با نقص‌های خواب برای تحقیق خواهد داشت " ما واقعا ً امیدواریم که این ها برخی از اسرار را باز کنند … این تنها شروع است ."
آنالیز ژنتیک ، پروتئین‌های کنترل پروتیین را در موش‌ها شناسایی می‌کند
مبدا :
دانشگاه of
خلاصه :
محققان بین‌المللی گزارش می‌دهند که یک رویکرد غربالگری ژنتیکی برای شناسایی جهش‌های موثر بر خواب / بیداری در موش‌ها به کار رفته‌است . مقدار حرکت سریع چشم ( عناصر نایاب ) و خواب REM ، به ترتیب توسط پروتئین‌های NALCN و SIK۳ تنظیم می‌شوند .
محققان بین‌المللی پیشرو به رهبری محققان بین‌المللی از رویکرد غربالگری ژنتیکی برای شناسایی جهش‌های that خواب / بیداری در موش‌ها استفاده می‌کنند ؛ مقدار حرکت سریع چشم ( عناصر نایاب ) و خواب REM که به ترتیب توسط پروتئین‌های NALCN و SIK۳ کنترل می‌شوند .
tsukuba ، ژاپن - - خواب یک رفتار حیوانی ضروری است که در مهره‌داران و بی‌مهرگان دیده می‌شود . خواب mammalian از چرخه‌های سخت تحت کنترل حرکت سریع چشم ( عناصر نایاب ) و خواب REM ( عناصر نایاب ) تشکیل شده‌است . تحقیقات اخیر شبکه‌های عصبی را در بخش‌های مختلف مغز شناسایی کرده‌اند که ما را بین بیداری ، خواب REM ، و خواب REM جایگزین می‌کنند . با این حال ، مکانیزم مولکولی تنظیم‌کننده این سوییچ‌ها ، نامعلوم بود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.